חיפוש

כל מה שתצטרכו לדעת על קידום אתרים

מעוניינים להגדיל את התנועה לאתר שלכם? הגעתם למקום הנכון! קידום אתרים היא השיטה הטובה ביותר להביא לקוחות חדשים וליצור חשיפה משמעותית עבור האתר שלכם כך שיוכל להתמודד כראוי בתחרות הרבה שיש ברחבי האינטרנט. אם אתם לא כל כך יודעים על מה מדובר כשמדברים על קידום אתרים, אל חשש – סיכמנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת בשביל לעשות את זה כמו שצריך. 

 

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא למעשה תכנון אסטרטגיית שיווק עבור האתר שלכם, כך שיותר גולשים ייחשפו אליו ויכנסו לאתר. כשמדברים על קידום אתרים, לרוב מתכוונים לקידום אתרים אורגני – המוכר גם באנגלית בתור SEO (Search Engine Optimization).

בניגוד לקידום ממומן הכולל תשלום, המטרה העיקרית בקידום מסוג זה היא לדאוג שהאתר שלכם יופיע כמה שיותר למעלה בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל, בינג ויאהו. לרוב, קידום אתרים נעשה על ידי אנשי מקצוע המנוסים בתחום. לפרטים נוספים, מומלץ להכנס לאתר של חברת קידום אתרים Vataro Digital.

קידום אתרים

מדוע חשוב לקדם את האתר?

נסו רגע להיזכר מתי הייתה הפעם האחרונה בה חיפשתם משהו בגוגל ונכנסתם לעמוד השני של תוצאות החיפוש, או שאפילו הגעתם לתחתית או אמצע העמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

מתקשים להיזכר? אתם לא לבד! הרוב המוחלט של האנשים מסתפקים בחמשת או ששת התוצאות הראשונות העולות מהחיפוש שלהם בגוגל או במנועי החיפוש האחרים בשביל להגיע לאתר העונה על החיפוש שלהם, כך שאתרים שלא מצליחים להתברג בראש הרשימה של תוצאות החיפוש, מתקשים באופן משמעותי לייצר תנועה מתמדת של גולשים חדשים.

בדיוק בשביל זה, אנו נרצה לבצע קידום איכותי ואסטרטגי לאתר שלנו באמצעות טכניקות קידום מתקדמות המותאמות באופן מדויק למנועי החיפוש השונים, כך שהאתר שלנו יקבל כמה שיותר חשיפה שתוביל להגדלת מספר הגולשים הנכנסים לאתר.

 

מה הם השלבים בקידום אתרים?

כאמור, בשביל לקדם את האתר אנחנו נרצה בראש ובראשונה לדאוג שתוצאות החיפוש הרלוונטיות לתוכן האתר יובילו את הגולשים אל האתר שלנו. לשם כך, הקידום יתמקד בהכנסת תוכן ומילים אותם האלגוריתם של גוגל מזהה בתור מילים רלוונטיות לחיפושים השונים, וידאג למקם את האתר שלנו גבוה בתוצאות החיפוש.

קידום אתרים

יצירת תוכן

בעוד שתוכן הכתוב בצורה נכונה יעזור בהרבה דרכים לאתר שלכם להתקדם ולשמר תנועה של גולשים, יש לו תפקיד חשוב גם בשלבי הקידום של האתר במנועי החיפוש. על ידי ניסוח נכון של משפטים והקצבה נכונה של פסקאות בתוכן הכתוב באתר שלכם, תוכלו לנצל את האלגוריתם של גוגל בשביל לקבל עדיפות.

 

מילות מפתח

ישנן מילים מסוימות אותן האלגוריתם של גוגל מזהה כרלוונטיות לחיפושים שונים, לכן נרצה לעשות בהן שימוש תכוף במיוחד בכדי לדאוג שהאתר שלנו יזוהה על ידי האלגוריתם של מנועי החיפוש בתור תוצאה טובה לחיפושים הקשורים לאתר שלנו.

קידום אתרים

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »