חיפוש

הכל על קידום ממומן בגוגל

 

נכסי קידום ממומן בגוגל יכולים להוסיף ערך רב יותר למודעות הטקסט שלכם, ברשת החיפוש על ידי הדגשת המכירות והמבצעים שלכם עבור אנשים שמחפשים את העסקאות הטובות ביותר שיש לעסק שלכם להציע. מאמר זה מסביר את היתרונות של קידום ממומן בגוגל וכיצד הם מוצגים עם המודעות שלכם לרשת החיפוש.

 

פרסום בתשלום עם קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל יכול להצית שיתוף ולהאיץ את בניית קהל המטרה שכלם. קידום ממומן בגוגל נותן לצופים את הבחירה לצפות במודעה שלכם או לדלג עליה, ומאפשר לכם להגיע לאנשים שהכי מעוניינים לשמוע מהמותג שלכם. אתם משלמים רק כאשר הצופים צופים או מקיימים אינטראקציה עם אלמנטים של הסרטון, טקסט או כל תוכן שלכם. במדידה של למעלה מ-50,000 מסעות פרסום ברחבי העולם, קידום ממומן בגוגל הביא לעלייה משמעותית בזכירת מודעות של למעלה מ-20% מהלקוחות.

 

הפיקו את המרב מפורמטים של מודעות

הרחיבו את טווח ההגעה של מסעות הפרסום שלכם עם באמפרים, ופרסום ב-Google Preferred. מדובר בפורמטים שונים בתכלית: באמפרים שומרים על זה קצר, ושואפים לטווח הגעה מסיבי ונראות גבוהה, ו-Google Preferred משלב את המודעה שלכם עם 5% הערוצים הפופולאריים ביותר. כל אחת מהן מאפשרת לכם למצוא דרכים חדשות להגיע לקהל שלכם ולעודד מעורבות.

 

כוונו את הקהל שלכם

מודעות וידאו מוצגות ב-YouTube וברחבי האינטרנט דרך רשת המדיה של Google, שמגיעה ליותר מ-90% ממשתמשי האינטרנט ברחבי העולם באמצעות 2 מיליון אתרים ואפליקציות. על ידי מיקוד מודעות הווידאו שלכם ב-YouTube וברשת המדיה, תוכלו לפרסם לאנשים בכתובת הרגעים החשובים להם. שיטות המיקוד בסעיף זה יכולות לעזור לכם להגיע לקהלים ספציפיים על סמך מי הם, במה הם מתעניינים ובאיזה תוכן הם צופים.

 

שיטות מיקוד דמוגרפיה

בחרו את הגיל, המגדר, סטטוס ההורה או הכנסת משק הבית של הקהל שאליו אתם רוצים להגיע. כאשר מיקוד דמוגרפי עוזר לשפר את הפעולות של קידום ממון בגוגל עבור העסק שלכם.

 

קהלים בעלי זיקה

הגע לאנשים שמתלהבים מהנושאים הרלוונטיים למותג שלך על סמך סגנון החיים, תחומי העניין והצרכים שלהם. YouTube מציע יותר מ-100 קהלים בעלי זיקה ייחודיים, כמו פודייז וגיימרים.

 

קהלים בעלי זיקה מותאמים אישית

צרו זיקות המותאמות למותג שלכם. לדוגמה, במקום להגיע לאוהדי ספורט, חברת נעלי ריצה עשויה ליצור זיקה מותאמת אישית להגיע לרצי מרתון Avid.

 

קהלים שמעוניינים בשוק

מצאו לקוחות שחוקרים באופן פעיל או שוקלים לקנות שירות או מוצר כמו אלה שאתם מציעים.

 

קידום מכירות ממומן ב-Gmail

קידום מכירות ממומן ב-Gmail מאפשר למפרסמים למקד למשתמשים ספציפית בתוך חשבונות Gmail שלהם עם שילוב של מודעות טקסט ותמונה. לפי מגזין CNN Money, היו למעלה מ-500 מיליון משתמשי Gmail במהלך 2014 ומספר זה ממשיך לגדול בקצב מהיר, בכל שנה מאז. יותר ויותר מפרסמים מנצלים את הקהל ההולך וגדל הזה על ידי שימוש בקידום ממומן של Gmail כדי לספק הודעות רלוונטיות וממוקדות לשוק היעד שלהם.

מחשב נייד

 

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »