חיפוש

3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים.

בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס את חלקנו לא מוכנים, בייחוד כשאנו נתלים באותם אתרים כהכנסה המרכזית שלנו.

אחד האלמנטים החשובים בבנייה ושיווק של אתרים הוא קידום אורגני.

אבל מהו בכלל קידום אורגני ? מדוע הוא חשוב במיוחד לאתרי שיווק בגוגל ? וכיצד תוכלו לבצע אותו? הנה כל המידע שאתם צריכים בכדי להצליח לשווק את האתר שלכם.

 

קידום אורגני לאתרים בגוגל – מדוע דווקא האתר שלכם זקוק לו ?

קידום אורגני בגוגל הוא תהליך טבעי, שמתרחש בזכות עצמו (ממש כמו המילה אורגני). הכוונה של פירוש זה היא שהקידום של האתר שלכם באינטרנט והפרסום שלו נעשה בזכות עצמו ולא באמצעות מעורבות כספית בעניין. במונח קידום של האתר שלכם בגוגל הכוונה היא פרסום שיביא אתכם להיות בין התוצאות הראשונות בחיפוש בגוגל. פרסום באינטרנט לעסקים לכל אתר.

ראשית מהבחינה שהוא ללא עלות. באמצעות הטכניקה הנכונה ניתן להגיע לרמת פרסום עוצמתית במיוחד כמו זו שבעלות עבור 0 שקלים. כך שבניסיון לקידום אורגני של האתר שלכם לא תצטרכו לשלם אף לא שקל אחד. בנוסף, קידום אורגני של האתר שלכם יחשוף אותו לצופים רבים נוספים שיכולים להיות גולשים פוטנציאלים או לקוחות רלוונטיים לשירותים שמוצעים באתר שלכם.

 

הנה 3 הטיפים שלהם תזדקקו על מנת להצליח בקידום אורגני לאתר שלכם :

השתמשו במילות מפתח

שימוש במילות מפתח הוא אחד הכלים החזקים ביותר שתוכלו להשתמש בו על מנת להופיע ראשונים בחיפוש אתרים. עליכם לערוך רשימה של מילים שונות שנמצאות במיקום גבוה בחיפוש של גוגל וקשורות לאתר שלכם ואותן לשלב בתוכן האתר.

ברגע שהמילים ישולבו בדף האינטרנט שלכם, הסיכוי שהוא יופיע גבוה יותר בדף החיפוש ייגדל.

 

הוספת בלוג לאתר

גוגל נוהגת לקדם אתרים שמעדכנים את התכנים שלהם לעיתים קרובות כמה שאפשר. באמצעות יצירת עמוד בלוג באתר שלכם, תוכלו להעלות תוך פרקי זמן קצרים וקבועים תכנים שונים שיכולים להיות מקוריים שלכם. אותם תכנים יכולים להכיל מגוון גדול של חומר הקשור לשירותים שאתם משווקים באתר שלכם.

 

יצירת ALT טקסט לתמונות שלכם

חשוב להבין שאומנם אתם רואים בתמונות כחלק גדול מתוכן האתר שלכם – תמונה אחת שווה אלף מילים . אך מנועי החיפוש של גוגל לא בהכרח יודעים לזהות תמונות ולקשר אותן לנושאים מסוימים. מסיבה זו, עליכם לתת לתמונות שלכם שמות. השמות יהיו בעצם משפטים קצרים הקשורים לנושא ולמתחולל בתמונה.

איך תעשו זאת? בקלות, כל פעם כאשר רוצים להוסיף תמונה לאתר עולה החלונית " Alternative Text", שם תוכלו למלא את השדה במידע הספציפי עבור התמונה שבחרתם להוסיף.

 

זכרו – האתר שלכם הרווח שלכם :

חשוב שתדעו לשמר את קידום האתרים האורגני שלכם בצורה קבועה. לכן, עליכם לחשוב מה עוד תוכלו להוסיף בכדי ליצור עוד קידום אורגני לאתרכם. בהצלחה !

 

מחשב נייד

אולי תאהבו גם את