חיפוש

ארבעה טיפים לבחירת חברת קידום אתרים

בבחירת חברה לקידום אתרים חשוב להבין כי קיימים שני סוגים מרכזיים של קידום. הראשון הוא של קידום אורגני והשני הוא של קידום ממומן.

לפני שאתם בוחרים חברת קידום אתרים  שתקדם את האתר שלכם באינטרנט, חשוב להבין איזה סוג של קידום דרוש לכם.

להלן יובאו ארבעה טיפים לבחירת חברת קידום אתרים בדגש על התחום של קידום אורגני במנועי החיפוש.

 

טיפ מספר 1 – להבין שמדובר בתהליך

הטיפ הראשון הוא להבין שקידום אתרים אורגני הוא תהליך מורכב שאורך זמן. תהליך האופטימיזציה של אתר צריך להיות מוגדר בכלים מדידים בהתאם למונחי חיפוש רלוונטיים. בסוף אתם רוצים להבין יחד עם חברת קידום אתרים שעובדת אתכם על קידום האתר שלכם, כמה אנשים מבקרים בדפי האתר השונים לאחר החיפוש האורגני של מילות המפתח.

קידום האתר אינו רק מספר הצפיות הממוצע בכל דף, אלא גם משך הזמן שבו גולשים נשארים באתר ומידת ההנעה לפעולה שלהם בסוף הביקור. קידום אתרים מקצועי ויעיל דורש הבנה מעמיקה של אופן הפעולה של גוגל, תשומת לב לפרטים טכניים רבים ומעקב אחר השינויים המתמידים באלגוריתמים של מנוע החיפוש.

 

טיפ מספר 2 – הגדרת מטרות ברורות

הטיפ השני בבחירת חברת קידום אתרים הוא להגדיר מטרות ברורות. מטרה ברורה יכולה להיות הגדלת המכירות של מוצר או מוצרים בהתאם למילות מפתח מסוימות. מטרה אחרת יכולה להיות הפחתת שיעור היציאה מדף הכניסה באתר, כמו גם הגדלת שיעור ההמרה של הגולשים בדף נחיתה. את המטרות יש להגדיר עם חברת הקידום ולקבוע את מסגרות הזמן הרלוונטיות.

 

טיפ מספר 3 -ניסיון וקבלות

הטיפ השלישי שלנו לבחירת חברת קדום אתרים הוא לבדוק ניסיון וקבלות של החברה. מלבד הנוכחות של החברה במנועי החיפוש חשוב לקבל דוגמאות לפעולות קידום שהחברה מעורבת בהם. מומחים לקידום אתרים צריכים לתקשר באופן יעיל ולספק הוכחות וקבלות של תוצאות אמתיות בשטח. מומלץ ליצור קשר ולקבל חוות דעת אובייקטיביות של לקוחות החברה.

 

טיפ מספר 4 – גורם מרכזי בחברה

חברות הקידום  המובילות בתחומן מעסיקות מספר רב של אנשי צוות, שכל אחד מהם מתמחה באספקטים שונים הקשורים באופן ישיר ועקיף לתהליך הקידום. למרות שהדבר מאפשר מגוון רחב של שירותים במסגרת שירותי הקידום, חשוב לעבוד עם תכנית קידום מובנית המרוכזת על ידי גורם מקצועי אחד בחברה. הוא צריך לעבוד ישירות מולכם ולספק מענה לכלל העבודה שהחברה מספקת.

 

בחירת חברת קידום באופן מושכל

לסיכום תהליך בחירת חברת קידום אתרים הינו חשוב ובעל משמעויות כלכליות חשובות להצלחת פעולות הקידום המתוכננות. חשוב להבין שאין כאן קסם אלא תהליך שיטתי ומובנה שאורך זמן. חשוב לבחון את הניסיון של החברה בשטח ולעבוד מול גורם מרכז המהווה כתובת ברורה בחברה. תכנית העבודה צריכה להיות מוגדרת באופן ברור ולכלול יעדים, הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך.

איש דיגיטל

 

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »