חיפוש

לאיזה סוגי אתרים כדאי להשקיע ב-SEO?

זוכרים את הימים ההם, בהם כרזות רחוב ומודעות בעיתון היומי היוו את אמצעי הפרסום הדומיננטיים? כיום בעידן הרשת האינטרנטית, השיווק הגדול נמצא דווקא שם, באתרים השונים, בעמודי הנחיתה ובפרסומות הממומנות.

מעוניינים לקדם את האתר של החברה שלכם? איך תדעו האם קידום אורגני הוא הכלי הנכון עבורכם? לפניכם סוגי האתרים ש-SEO עשוי להקפיץ את המכירות שלהם.

זה הזמן לקרוא ולבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים.

 

הסיפור של ה-SEO ואיך הוא יכול להיות קשור אליכם

אופטימיזציה של מנועי החיפוש – זה הפירוש של ראשי התיבות הלועזיים הללו: SEO. תחום זה מכונה בקצרה קידום אורגני. במסגרת קידום אתר בשיטה זו, נחקר מבנה האתר, צורתו, חוויית המשתמש ועוד, וזאת במטרה לפענח אלה פעולות תוכלנה להשפיע עליו כך שהדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. כאשר האתר מקודם, החשיפה אליו מטעם לקוחות פוטנציאליים גדלה, מה שגורם ליחסי המרה גבוהים יותר, או בעברית פשוטה: קבלת לידים איכותיים, התקשרות של לקוחות, ועליה במכירות. בקיצור, דרך שיווק אולטימטיבית. ועכשיו לשאלה: לאילו אתרים מתאים קידום אורגני?

 

סוגי אתרים שניתן לקדם באמצעות SEO

אתרי מכירות מוצרים

סוג האתר הראשון הקלאסי לאפשרות של קידום אורגני SEO, הוא אתר של מכירת מוצרים, אלו יכולים להיות מוצרי טיפוח מים המלח, מזון לבעלי חיים ימיים, נעלי בלט או כל מוצר מוחשי אחר. במסגרת האתר ניתן לבצע תשלום, להזמינו ולקבלו באופן פיזי. אתרים אלו מדידים מאוד מבחינת הקידום שלהם, כאשר מספר הקניות באתר עולה, הדבר מעיד על קידום איכותי.

 

אתרי שירות

באתרים מסוג זה, הלקוחות אינם רוכשים מוצרים בפועל, אלא נחשפים לסוגי שירותים שונים כמו קורסי יוגה, שירות הרחקת יונים, קוסמים, סטנדאפיסטים או שירותי ייעוץ. האתר מביא למודעות את הצורך והיתרונות של השירות ובאמצעותו אנשים יכולים להזמין ולקבוע תורים. באמצעות דירוג גבוה בגוגל מספר הגולשים גדל מה שמביא עוד לקוחות רלוונטיים להכיר בשירות.

 

אתרי אפיליאציה

משווקים מוצרים או שירותים של אחרים תמורת עמלה? ברשותכם אתר בוקינג? קידום אתרים אורגני עוסק גם בקידום אתרים אלו. ניתן להזמין דרככם מלונות שונים? מעוניינים להגיע לפרונט כדי לקבל אחוזים גבוהים יותר על התיווך? קידום אורגני הוא בהחלט כלי שיווקי אפקטיבי עבורכם. ככל שמקומכם בתוצאות החיפוש יהיה גבוה יותר, התנועה באתר תעלה, ההתעניינו בשירותים אותם אתם מציעים יגבר, וממילא מספר ההזמנות שתיסגרנה גם הוא ינסוק. הרווח? כולו שלכם!

 

משקיעים ב-SEO? חשוב לעשות זאת עם החברה הנכונה

אם האתר שלכם עונה על אחד מהסוגים האמורים לעיל, חבל על כל רגע שהוא אינו מקודם. רק חשוב לבדוק היטב את חברת הקידום בה אתם נעזרים, כך שתהיה אמינה ותביא לתוצאות אפקטיביות. זו השקעה והיא דורשת סבלנות, אולם לכל הדעות היא משתלמת עבורכם.

איש דיגיטל

 

 

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »