חיפוש

הכירו את תחום קידום האתרים

לפני זמן לא רב, כשרציתם לקדם את העסק שלכם פרסמתם מודעה בעיתון, חילקתם פליירים או נעזרתם בהמלצות של לקוחות מרוצים שהעבירו את שמכם מפה לאוזן וזה בדרך כלל הספיק. אך בשנים האחרונות נכנס שחקן חדש וחזק מאד לתחום הפרסום וקידום האתרים ושמו הוא גוגל. במאמר זה נכיר את תחום קידום האתרים, או SEO – search Engine optimization אופטימיזציה של מנועי חיפוש ואיך הוא יכול לעזור לעסק שלכם להגיע אל קהל יעד יותר גדול.

 

קידום אתרים seo

כשאנחנו מחפשים שירות או בית עסק באינטרנט אנחנו משתמשים במילות מפתח דוגמת ׳עורך דין בתל אביב׳ או ׳כמה עולה לעשות טסט לרכב׳. מנוע החיפוש של גוגל סורק את כל האתרים שמכילים את מילות המפתח הללו ומסדר אותם על פי ההתאמה הגבוהה ביותר למילות החיפוש שלכם. אנחנו יכולים להעזר במנגנון הזה כדי לקדם את העסק שלנו או השירות שאנו מציעים. חברת כוונת מתמחה בתחום קידום אתרים באמצעות מנגנון החיפוש של גוגל כדי לקדם את העסק שלך ולהביא אותו לחשיפה גדולה יותר קהל היעד שלכם.

 

כיצד פועל מנגנון החיפוש של גוגל?

מנגנון החיפוש של גוגל מציב בראש החיפוש את התוצאה המתאימה ביותר למילות המפתח שהזנתם, אם לדוגמא הזנתם בשורת החיפוש את הערך כוונת קידום אתרים, התוצאה הראשונה שתקבלו בראש הדף תהיה החברה שלנו ולאחר מכן חברות המציעות שירות זהה אך שמן שונה. המטרה שלנו היא להביא את העסק שלך לראש העמוד, היישר למקום הראשון. המקום השני מקבל בערך מחצית מכמות הפניות ומן המקום השלישי ומטה סיכויי יצירת הקשר של הלקוח איתכם הולכים ויורדים.

 

איך עושים את זה?

זאת המומחיות שלנו ובשביל זה אנחנו פה. חשוב לזכור שגוגל שם לעצמו מטרה לא רק למצוא בית עסק שמוכר לכם משהו, אלא גם מספק מידע אמין ומעניין על התחום באמצעות מאמרים ותוכן ענייני. עובדה זו הינה קריטית לבניית אתר מצליח, משום שתוכן מעניין ומידע בעל ערך שמופיע בו מוסיף לכם ׳נקודות זכות׳ ומעלה את האתר שלכם למקום גבוה יותר בדף. מסיבה זו אנחנו מציעים שירותי תכנות וכתיבת תוכן על מנת להביא לאופטימיזציה של האתר שלכם מבחינת הנראות, התוכן והמידע הרלוונטי שמופיע בו. במידה והלקוחות שלכם יהנו לצפות באתר, יפיקו תועלת מן המידע במאמרים המופיעים בו ויתרשמו מן ההשקעה הויזואלית והאסתטית שלו, הסיכויים שהם ירימו את הטלפון ויחייגו את המספר שלכם יותר גבוה.

 

לסיכום

חברת ׳כוונת׳ הוקמה על מנת לסייע לך, בעל בית עסק או נותן שירות, להגיע למקום הראשון במנגנון החיפוש של גוגל, דבר שיחשוף אותך לקהל היעד שלך באופן מקסימלי באמצעות שידרוג אתר הבית שלך. פנה אלינו עוד היום והטלפון שלך לא יפסיק לצלצל.

מנוע חיפוש

 

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »