חיפוש

המפקח ה – SEO הראשון – איך הוקם הרעיון 

המפקח – מיזם חדשני אשר מספק תמונת מצב כנה ואיכותית, אשר מסייעת לכם לדעת האם ההשקעה של בקידום אורגני משתלמת. המפקח ה – SEO הראשון – איך הוקם הרעיון ולמי זה מתאים? זאת ועוד במאמר הבא.

 

הקדמה

בעידן של ימינו, קידום SEO הוא ללא ספק, הדרך להצלחה עסקית. על הקידום אחראי מקדם האתרים או סוכנות קידום, ואלו שולחים דוחות SEO אשר מצביעים על ההתקדמות של האתר לאחר עבודת הקידום. אבל איך תוכלו לדעת על דברים בעיתיים? דברים שאינם מתקדמים? המפקח הוא הפתרון עבורכם.

 

המפקח ה – SEO הראשון – איך הוקם הרעיון

המפקח הוקם על מנת לבחון את עבודתו של מקדם האתרים או סוכנות הקידום שלכם, על מנת להעריך עד כמה השקעתכם משתלמת והאם הפוטנציאל של האתר שלכם ממוצה עד תום. זאת מתוך ידיעה כי לעיתים מקדמי האתרים או סוכנויות הקידום אינם מספקים תמונת מצב מלאה.

עבודת הקידום אורכת תקופה ממושכת הנעה בין חצי שנה לשנה, ומצריכה השקעה כספית של עשרות אלפי שקלים. בשל חוסר הידע שלכם בתחום הקידום, לא תוכלו לדעת האם מקדם האתרים או סוכנות הקידום שלכם, אכן השיגו את המטרות והביאו תוצאות משמעותיות.

המפקח יוצר שינוי בעולם ה – SEO ומסייע לבעלי האתרים לקבל ידע נרחב יותר, לבחון את עבודת הקידום ולשקף את המצב כפי שהוא באמת. כך, בעלי האתרים מקבלים נתונים אמיתיים, ושקט נפשי שהשקעתם משתלמת.

 

המפקח – למי זה מתאים

  • בעלי אתרים אשר מעוניינים להיות מעודכנים בכלל הפעולות המתבצעות באתר תוך שקיפות מלאה.
  • בעלי אתרים אשר מעוניינים להיות עם אצבע על הדופק, ולבדוק את עבודתו של מקדם האתרים או סוכנות הקידום.
  • בעלי אתרים אשר מעוניינים בפיקוח SEO עקבי.
  • בעלי אתרים אשר מעוניינים לבדוק באופן חד פעמי ולקבל תמונת מצב אודות עבודת הקידום באתר.
  • בעלי אתרים אשר מעוניינים לבחון את עבודת הקידום על מנת להחליט אודות ההמשך.
  • בעלי אתרים אשר אינם מסופקים מעבודת הקידום ומתוצאות הקידום.

 

המפקח איך זה עובד

המפקח הוא מומחה בקידום אתרים SEO, וכן מבצע בקרת איכות למקדמי האתרים, סוכנויות הקידום ולאתרים עצמם. עבודתו של המפקח מתבצעת דרך מספר פעולות:

  • בחינת דוחות ה – SEO של מקדם האתרים.
  • בחינת הנתונים, בדיקת האתר והסקת מסקנות.
  • העברת דו"ח מפורט ומקיף תוך שקיפות מלאה ופירוט בצורה מובנת, על מנת להעניק תמונת מצב מלאה וכנה.
  • הגנה על אינטרסים והתנהלות מול מקדם האתרים או סוכנות הקידום על מנת לבדוק את ביצועיהם ולהבהיר את המצב.

 

המפקח – מה זה נותן

השירות של המפקח מתרגם עבורכם את שירותי ה – SEO בהם אתם משקיעים, לכדי תמונת מצב וסיפוק מידע ונתונים ברורים ומעודכנים. כך, תוכלו לוודא כי שירותי ה – SEO מתבצעים כראוי, וכי אתרכם מתקדם באופן שוטף ויעיל.

קידום אתרים

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »