חיפוש

כיצד עושים קידום אתרים מקצועי?

אם לקוחות פוטנציאליים לא רואים את האתר שלכם דרך חיפושים מקוונים או ערוצי שיווק אחרים, אתם לא הולכים לראות הרבה תנועה לאתר שלכם. זה גם אומר שהאתר שלכם לא יעזור הרבה בבניית העסק שלכם, ובקידום שלו. בשורה התחתונה? אין טעם להקדיש זמן ליצירת אתר  לעסק שלכם אם אינכם מתכננים לקדם אותו באופן מקצועי, שלא ישאיר מקום לטעויות. לאחר שלקחתם את זה בחשבון, בואו נעבור על דרכים ושיטות לקידום אתר ברמה המקצועית ביותר.

 

כיצד להביא תנועה לאתר שלכם?

עם תוכן התראת ספוילר: לא תוכלו להשיג יותר תנועה לאתר ללא תוכן ברמה גבוה. אז אם אתם מתכננים לדלג על הקטע הזה, לכו על זה! אני אראה בעוד 10 שניות מתי תדלגו על גיבוי כי הבנתם שאתם לא יכולים לעשות אף אחת מהאסטרטגיות האחרות בלי תוכן טוב ואיכותי. קידום אתרים מקצועי כולל את זה שיש לכם בלוג עסקי בראש ובראשונה.

העסק שלכם זקוק לבלוג שבו תוכלו לפרסם באופן קבוע תוכן שימושי וארוך באתר שלכם. זה לא ניתן למשא ומתן. חברות שמפרסמות בלוגים מקבלות 97% יותר קישורים לאתרים שלהן. עסקים שבלוגים מקבלים 55% יותר מבקרים באתר מאשר עסקים שלא. לכן אם אתם רוצים קידום מקצועי לאתר, אתם חייבים לוודא שיש לכם בלוג.

קידום אתרים

שימוש באמצעים ויזואליים

קידום אתרים מקצועי חייב ליצור ויז'ואל מדהים. מקדמי אתרים עושים שימוש בכלים שונים  לעיצוב. כמו Canva כדי להמחיש מושגים, להמחיש נתונים וליצור מחדש תרשימים במיתוג שלכם. כאשר אתרים אחרים משתמשים בתמונות שלכם, הם יקשרו חזרה לאתר שלכם. בנוסף, גוגל מציגה יותר תמונות בתוצאות החיפוש הרגילות, מה שמעניק לכם יותר הזדמנויות לדירוג גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל, ולהגדיל את שיעור הקליקים של התוצאות שלכם.

 

מיקוד מילות מפתח

קידום אתרים מקצועי חייב לכלול גם מיקוד של מילות מפתח. מילות מפתח הן המילים והביטויים שאנשים מקלידים במנועי חיפוש, וכפי שאתה יכול לדמיין, יש מילות מפתח שמחפשות יותר מאחרות. באמצעות כלי מחקר מילות מפתח, אתה יכול לראות, למשל, שמילת המפתח "איך להגדיל את המעורבות באתר" מקבלת רק כ-10 חיפושים בחודש בעוד איך להגדיל את התנועה לאתר מקבלת 300 חיפושים.

קידום אתרים

קידום ממומן בגוגל

קידום אתרים מקצועי כולל גם קידום בשילוב תקציב חודשי לקידום ממומן. על גבי מנוע החיפוש של גוגל. באופן שבו אתם משלמים על מספר הקליקים שנלחצו על העסק שלכם במנוע החיפוש. זה כולל מודעות בגוגל וגם באמצעים שונים כמו טאבלוה ואאוט בריין.

 

לסיכום

אם אתם רוצים להפוך את העסק שלכם למקצועי, כזה שפוגע במטרה ומשיג את המטרות שלכם? אתם זקוקים לחברה מיומנת ומוצלחת אשר מתמחה בקידום אתרים. וובי היא חברה לקידום אתרים, שיכולה לספק לכם את כל הכלים הדרושים, במגע מקצועי וברמה ללא מתחרים.קידום אתרים

 

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »