חיפוש

4 טיפים לבחירת חברת קידום אתרים

היום הצעד המתבקש כדי להגדיל את קהל הלקוחות שלהם ואת מספר הכניסות לאתר שלכם הוא לקדם את האתר שלכם ככל הניתן – בין אם זה פרסומות ברשתות או לדאוג שהאתר שלכם עלה בתוצאות הראשונה

כאשר מחפשים בגוגל.

כדי לעשות את זה כמו שצריך ולראות תוצאות, ממולץ לקחת חברה מקצועית המתמחה בתחום.

ריכזנו לכם כמה טיפים לבחירת חברה שתעשה את זה נכון.

 

יש הרבה חברות בים

מחיפוש מהיר ברשת של ״חברת קידום אתרים״ תוכלו לראות שהשוק מוצף בחברות המציעות שירותים שונים ומגוונים, בטווח מחירים גמיש מאוד וההיצע הרב יכול להיות מבלבל ומאיים. איך תדעו שהחברה שבה בחרתם היא הבחירה הנכונה שתביא לכם הכי הרבה תוצאות? למה כדאי לשים לב? ממה צריך להיזהר? בואו נדבר על הכל.

 

טיפ מספר 1 – המלצות וניסיון

כמו כל בעל מקצוע שהייתם שוקלים אם לקחת את שירותיו, גם פה תסתכלו על הניסיון של אותה החברה ועל ההמלצות שיש עליה. תבדקו עם אילו חברות ואתרים היא עבדה בעבר והאם יש המלצות באתר שלה. תעשו גם בדיקה מהירה אצלכם במחשב – רוב החברות מפרסמות את האתרים שאותם היא מקדמת והיכן הם אמורים להופיע בתוצאות בגוגל לפי חיפוש מילות מפתח מסוימות, תעשו חיפוש של מילות המפתח ותראו האם מה שהם מפרסמים באמת נכון.

 

טיפ מספר 2 – גיוון שיטות קידום

השיטות המרכזיות הקיימות כיום בשוק הם קידום אורגני, המתמקד במחקר מילות מפתח ובהתאם לכך מתאים את הכתוב באתר שלכם על מנת להעלות אותו לתוצאות הראשונות בחיפושים בגוגל, וקידום ממומן שמציג את האתר שלכם כמודעה בתוצאות הראשונות בחיפוש בגוגל ללא קשר לתוצאות האמיתיות שגוגל מציע. בשתי השיטות יש יתרונות וחסרונות, ולכן כדאי לבחור בחברה שמציעה מספר שירותים לקידום האתר שלכם על מנת להתאים את השירות הטוב ביותר עבורכם ולהשאיר את האופציות לשינוי פתוחות עבורכם.

 

טיפ מספר 3 – הצבת יעדים ושקיפות

כדי למנוע בזבוז זמן וכסף על פלטפורמות לא נכונות ולא רווחיות של קידום, חשוב שתבחרו בחברה שמבינה את החשיבות בהצבת יעדים קונקרטים שיהיו רלוונטיים לרווח של האתר שלכם ומספקת לכם שקיפות לגבי ההתקדמות שלכם.

 

טיפ מספר 4 – איכות ואמינות

מתפשטת כיום תופעה של קידום אתרים, הנקרא ״קידום שחור״. קידום שלא תואם את ההנחיות של גוגל, מה שיכול להסב נזק לאתר שלכם. שיטות אלו יובילו לעליית האתר שלכם בתוצאות של גוגל בצורה לא טבעית. כאשר חברה משתמשת בקידום כזה היא מסכנת את האתר שלכם בענישה מגוגל.

 

תקדמו – תתקדמו

אז כמו שאמרנו, אתם צריכים לקדם האתר שלכם כמה שיותר כדי להגדיל את החשיפה, את מאגר הלקוחות ואת ההכנסות. רק ככה תוכלו להתקדם, לכבוש יעדים ולצמוח. תבחרו את החברה הטובה ביותר שתאפשר לכם לעשות את זה בצורה הטובה והבטוחה ביותר.

איש שיווק

 

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »