חיפוש

מה כרוך בקידום אתר וויקס?

אחרי שבנינו אתר איכותי לעסק או לחברה שלנו, אנחנו צריכים לדאוג שהוא יקבל רמת חשיפה גבוהה. התחרות שיש היום בעולם הפרסום מקשה עלינו להביא את הלקוחות דווקא לאתר שלנו, וכדי להתמודד עם האתגר הזה יש צורך לבצע קידום אתרים. במידה והאתר שלכם בנוי על גבי WIX, קידום האתרים שאתם צריכים הוא מסוג מסוים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם עליו.

 

קידום אתרים

עוד לפני שמדברים על קידום אתרי WIX, חשוב להבין מהו בדיוק קידום אתרים. כולנו מכירים את העובדה שכאשר אנחנו מחפשים משהו מסוים במנוע חיפוש, בדרך כלל גוגל, אנחנו מקבלים רשימה של מאות אלפי ולפעמים גם מיליוני תוצאות. השאלה מי יופיע בראש הרשימה היא שאלה קריטית, כיון שעבור רוב הגולשים, זו התוצאה שאליה הם ילכו.

כאשר אנחנו אלה שמחזיקים באתר, חשוב לנו שהלקוחות יגיעו דווקא אל האתר שלנו, כלומר עלינו לדאוג שהוא יככב בראש רשימת התוצאות. לחברת גוגל יש אלגוריתם שבעזרתו היא מדרגת את האתרים השונים וקובעת מי הם יופיע ראשון. אם נחקה בצורה חכמה את האלגוריתם הזה, נוכל לדאוג לכך שדווקא האתר שלנו יהיה זה שנמצא שם. זה בדיוק מה שעושים בקידום אתרים.

 

קידום אתרים בWIX

WIX היא חברה ישראלית שמציע לקהל הרחב פלטפורמה לבניית אתרים. היתרון המרכזי של פלטפורמה הזו נעוץ בעובדה שהיא חינמית, וניתן להגיע בעזרתה לתוצאות לא רעות. עם זאת, כמו כל דבר שמגיע בחינם יש לזה מחירים, וחשוב להכיר אותם כאשר מגיעים לדבר על קידום אתרים.

 

מהירות גלישה

האפשרות הבסיסית שאותה WIX מציעה לכם לא תיתן לכם אתר בעל מהירות גלישה גבוהה, וחשוב להיות מודעים לכך. החברה מאפשרת לכם לרכוש אפשרויות מתקדמות יותר שיעזרו לאתר שלכם להיות מהיר יותר, ואסור לכם לוותר על האפשרויות הללו. מהירות גלישה היא חלק מרכזי בדירוג האתרים של גוגל, ואתם חייבים לאפשר ללקוחות שלכם לגלוש במהירות.

 

הטמעת תכנים

כמו כל אתר, גם אתרים שבנויים על גבי WIX חייבים להיות עם מילות מפתח הקשורות לתחום העיסוק של האתר, קישורים לאתרים מובילים ותכני מדיה. הדברים הללו רלוונטיים לכל אתר באשר הוא, וגם אם האתר שלכם בנוי על גבי WIX אתם חייבים להקפיד על הדבר הזה.

 

נראות

כיון שהבנייה של אתרים בWIX היא חינמית, לא מעט גולשים בוחרים להשאיר את האתר שלהם כמות שהוא, ולא משקיעים בעיצוב הוויזואלי שלו. עליכם להבין שאתר שלא נראה טוב הוא אתר שהלקוחות פשוט לא יישארו בו, ולכן גם אם אתם צריכים לשלם על האפשרויות הללו קצת יותר, עיצוב זה משהו שאסור לוותר עליו.

 

לסיכום

קידום אתרים שבנויים על גבי WIX צריך להיעשות בליווי של איש מקצוע שמכיר היטב את הפלטפורמה הזו. זכרו שגם אם בניתם את האתר בחינם, אתם חייבים להשקיע בקידום.

מסך

 

אולי תאהבו גם את

מסך
3  טיפים לקידום אורגני בגוגל

רבים מאתנו, אוהבים חידושים. חלק גדול מאתנו לוקח את האהבה הזו דווקא למקומות המתפתחים והמעניינים ביותר, בניית אתרים. בבניית אתרים קיימים אתגרים שונים שיכולים לתפוס

קראו עוד »