חיפוש

דגשים חשובים כאשר מקדמים אתרי אינטרנט

האינטרנט הפך למוקד השיווקי הגדול ביותר, כל עסק שרוצה לשגשג צריך לפרסם את עצמו באינטרנט באיזושהי צורה – אתר או רשת חברתית.

אולי לצופה מהצד נדמה שפרסום באינטרנט לא דורש מאמץ רב וכי ניתן להצליח בזה בקלות – אך טעות בידו.

האינטרנט הוא כמו שוק בו נמצאות כל החנויות מכל העולם ובשל כך התחרות היא גדולה.

בכל חיפוש שהגולשים מבצעים מתחרים ביניהם מספר אתרים על תשומת הלב שלהם, ובסופו של דבר על הכסף שלהם.

על מנת להיות האתר הראשון בעמודת התוצאות של גוגל ובכך ליהנות ממיליוני גולשים שמגיעים לאתר ומהמון רכישות – צריך לעבוד קשה.

אז איך עושים את זה ומהם הדגשים החשובים? הכל בכתבה הבאה.

 

קידום אורגני

קידום אורגני פירושו פיתוח האתר – העיצוב התוכן וכל מה שהוא כולל, על מנת להביא אותו באופן טבעי לתוצאות הראשונות בגוגל. הפיתוח כולל התאמה של התוכן לאלגוריתם של גוגל כיוון שאתר שמותאם לקריטריונים של גוגל יהיה בראש התוצאות. חשוב לציין שקידום אורגני מתאים לאתרים שיכולים להרשות לעצמם להעלות את ההכנסות והפרסום של האתר בהדרגה. הקריטריונים אליהם שמים לב בקידום אורגני הם –

  1. חשוב לשים לב לתוכן – לשבץ בו ביטויים נפוצים ולכתוב תוכן איכותי ותחבירי.
  2. עיצוב – חשוב ליצור עיצוב מושך לאתר כדי להעלות את הדירוג שלו ואת האהדה שלו בקרב הגולשים.
  3. קישורים חיצוניים – חשוב להציב קישורים חיצוניים לאתר שלכם בתוך מאמרים שנמצאים באתרים אחרים.
  4. נגישות – חשוב ליצור אתר עם מבנה ברור ומובן.
  5. חשוב ליצור אתר נגיש למובייל. גוגל משתמש בזה כקריטריון מאוד משמעותי היום.

 

קידום ממומן

קידום ממומן פירושו לשלם לגוגל על קליקים על מנת שהיא תציב את האתר או המודעה בראש תוצאות החיפוש. הימצאות בראש התוצאות היא יתרון מובהק – לרוב גולשים נכנסים רק לעמודים הראשונים. העסק משלם לגוגל אך מרוויח הרבה. היתרון הבולט הוא הביטחון שלכם כי האתר יהיה מוצב בראש התוצאות. בנוסף, תוכלו ליהנות מכניסה של גולשים רבים. החיסרון הבולט הוא שקידום ממומן עולה הרבה כסף, לעיתים עשרות אלפי שקלים לקליק. כמו כן, לא נעשה פיתוח לאתר עצמו והגולשים לא בטוח יתרשמו באופן מיוחד מהאתר.

 

האם ניתן לעשות זאת בעצמכם?

אם יש לכם את הידע והניסיון ויש לכם  זמן לעשות טעויות, אתם יכולים לנסות בעצמכם. אבל חשוב לציין שתמיד עדיף להיעזר במקדם מקצועי, אפילו רק להתחלה.

 

לסיכום

לכל אתר יש מטרה אחרת לכן הוא זקוק לקידום שונה. לכל אחד מסוגי הקידום יש יתרונות וחסרונות שחשוב שתכירו לפני שאתם מחליטים באיזה אחד לבחור. יש לשים לב כי הקידום מתחשב בקריטריונים המשמעותיים להעלאת הדירוג במידה ומדובר בקידום אורגני. מחפשים קידום עסקים בגוגל בפרט ובאינטרנט בכללי?כנסו.

 

מחשב נייד

אולי תאהבו גם את