חיפוש

איך תדעו לבחור את חברת הקידום בצורה נכונה?

כיום, קידום אתרים בגוגל היא דרך פופולרית מבין המון דרכים לפרסום ובפרט בדיגיטל.

כל אדם אשר מייצר תוכן מכוון אינטרנטית צריך לשקול את צעדיו השיווקיים בקפידה, לא ליפול למרמות ולייעד את תכניו לקהל הגולשים בצורה מדויקת.

בשל ריבוי החברות לקידום, עליו להיות במודעות גבוהה לדרך בה בוחר את החברה איתה יעבוד.

כאן נלמד איך לבחור את חברת הקידום בצורה נכונה!

 

מדוע קידום אתרים הוא הוא הכרחי?

האתרים אותם יש לקדם מופיעים כתוצאות חיפוש בגוגל, שהרי הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר שקיים בשוק היום. ככל שתוצאות החיפוש מופיעות בעמוד הראשון כך הן יקבלו יותר כניסות. החברות לקידום אתרים בד"כ מבוססות מחקר על כל שינוי קטן המתרחש במנוע החיפוש הגדול, ויודעות כיצד לפעול כדי להביא את האתרים אותן מקדמות לראש תוצאות החיפוש. זה נקרא "קידום אתרים אורגני". חשיבותו גבוהה משום שמשאירה את האתר עדכני, אמין ומוביל בעיני הגולשים.

 

מה עלינו לא לעשות בעת בחירת חברת קידום אתרים?

עלינו לשים לב באיזו חברת קידום אתרים אנו בוחרים אכן מופיעה בגוגל, גם אם מתבטאת בערוצים אחרים. בנוסף, לשים לב שאינה מבטיחה לנו הבטחות שווא – כמו "תוצאה ראשונה בגוגל" תוך פרק זמן קצר. יחד עם זאת, בשל הסכם משפטי שנערך בין החברה לבעל העסק, חשוב לשים לב לפרטי פרטים שהחברה אינה מגנה רק על עצמה בתוך החוזה.

 

הקריטריונים על פיהם נבחר חברה לקידום אתרים

חברה לקידום אתרים \ אדם עצמאי העוסק בתחום צריכים להימדד ע"פ :

ניסיון

כל חברה שקיימת מספיק שנים בתחום והתוודעה לשינויים הקריטיים אותם הציבה גוגל במנוע החיפוש שלה ובתנאים לבעלי האתרים, ובו בזמן נתנה שירות עבור מספיק חברות, הינה חברה אמינה ומקצועית. יש לתת לכך את מלוא תשומת הלב.

 

מיקום בתוצאת החיפוש בגוגל

אכן קיים קשר ישיר בין מיקום החברה במנוע החיפוש לבין שירותיה, אך גם הדף הראשון אשר מכיל משהו כמו 10 תוצאות אינו מכיל בתוכו את החברות או האנשים שעוסקים בתחום ומקצועיים וותיקים מספיק. בכל אופן, מיקומה של חברה בתוצאה גבוהה יותר כן ייתן עליה את מדד ההצלחה, שכן כך תדעו בוודאות שתוכל לתת את אותו הדבר עבורכם.

 

מס' מגוון של לקוחות מתחומים אחרים

כאשר תראו שהחברה סיפקה את שירותיה לחברות ובעלי תכנים מתחומים שונים באינטרנט, תדעו שזו חברה שמבינה באופן נרחב מספיק את עולם הפרסום בדיגיטל ותוכלו לשלב איתה ידיים.

 

תיק עבודות וכלים

חשוב כמובן לתת הצצה לתיק העבודות של החברה, לבחון אילו חוויות החברה מעניקה למשתמש, המלצות ולקוחות להם נתנה שירות. כמו כן, האם החברה גם עובדת עם כלים טכנולוגיים חדישים וזריזים יותר לשיפור ביצועיה.

לסיכום, קידום האתרים הוא תחום שאין להקל בו ראש, במיוחד כשהקמת האתר כשלעצמה דורשת השקעה רבה!

 

אתר מקודם

אולי תאהבו גם את