חיפוש

איך בונים אתר לעסק שיעשה הרבה המרות?

כולם מחפשים יחסי המרה גבוהים באתר שלהם, מה זה אומר בכלל ואיך משיגים את זה?

לפני שנתחיל באיך עושים את זה צריך להבין מה זה המרות?

המרה CRO היא כל פעולה שגולש מבצע באתר שלנו – בעצם הוא מומר מגולש רגיל לאחד שביצע פעולה באתר שלנו ועל כך הוא מעוניין יותר במוצר שאנו מציעים.
פעולה יכולה להיות הורדת קובץ, השארת פרטים ליצירת קשר, הרשמה והפעולה החזקה ביותר – רכישה באתר!

 

איך מודדים יחסי המרה?

היחס בין מבקרי האתר לבין מבקרי האתר שביצעו המרה (אחת מהפעולות הנ"ל או אחרות).
אם יש 100 כניסות ביום ו2 המרות. יחס ההמרה יהיה 2%.

עבור שיפוץ ושיפור האתר תוכלו להעזר בתהליך של בניית אתרים לעסקים שם יעזרו לכם להוציא את המירב מהאתר שלכם בכל המובנים.

אם יחסי ההמרה באתר שלכם עומדים בין 1-3% אתם במצב לא רע אבל תמיד אפשר להשתפר!
כל שיפור אפילו ב0.25%  הוא משמעותי לתנועה והרווח שלכם באתר האינטרנט.

 

דרכים לשיפור יחסי ההמרה 

  1. רשימת תפוצה – דרך פופולארית לשמור את הלקוחות הפוטינצאלים שלכם קרובים, מי שתוכן האתר מעניין אותו יירשם לרשימה הוא ירוויח עדכונים, מבצעים וחדשות ולכם יהיה מאגר לקוחות פוטיאנצליים שיוכל להגדיל את שיעור ההמרות משמעותית.
  2. יצירת כפתור לחיוג בגרסת טלפון נייד – גולש שמחפש מידע מסוים ישמח לגלות אופציה לשיחה טלפונית בלחיצת כפתור בעיקר לאתרים המציעים שירותים מיידים.
  3. שיפור ביצועי מהירות באתר – בעולם שבו גולשים מבלים בכמה אתרים רגע אחר רגע או אפילו במקביל מהירות וחווית המשתמש היא חשובה ביותר, גולש שיקבל מעברים כמה שיותר חלקים בין דפי האתר ירצה להמשיך לגלוש באותו האתר ולגלות עוד ועוד.
  4. מעבר לכל הטריקים התוכן המוצע הוא הקלף המנצח! השקיעו בתוכן שיהיה מעניין, מסודר, מונגש.
  5. הוספת קישורים פנימיים לחלקים אחרים בדף שלכם והצעת פוסט נוסף שיכול לעניין את הגולשים, אתם רוצים להשאיר את הגולשים באתר כמה שיותר זמן ולכן אתם רוצים למשוך את תשומת הלב שלהם לתוכן נוסף שמעניין אותם.
  6. קישורים מונגשים לתוכן שלכם ברשתות החברתיות השונות – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר. כך גם תוכלו לשמור על המאגר שלכם קרוב.

כשאתם מתחילים בתהליך של שיפור יחסי המרה חשוב לא לשכוח למדוד במשך התהליך את היחסים ולנתח את התוצאות.
ישנן דרכים שונות להבחין במה עובד ומה לא.

  1. בדקו איפה הלקוחות נתקעו, באיזה שלב הם עזבו את האתר ולמה?
  2. הציעו מספר עיצובים שונים לאתר שיפתחו באופן אקראי בכל כניסה ובדקו לאיזה אחד הגולשים הגיבו בצורה הטובה ביותר.
  3. שאלו את הגולשים – מה חסר להם בביקור באתר? איך הוא יכל להיות נוח יותר עבורם?
  4. נתחו את האתר בעזרת תוכנות הסטטיסטיקה השונות.

בהצלחה!

 

מסך

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »