חיפוש

מתכננים לבנות אתר? הכירו את וורדפרס

כאשר אנו ניגשים לתהליך בנייה ופיתוח של אתר, החלק הראשון הוא לבחור את הפלטפורמה האידיאלית עבורנו ועבור הצרכים שלנו. וורדפרס נחשבת לאחת הפלטפורמות המובילות בעולם, בשל היתרונות הייחודיים שלה. מה כל כך מיוחד בה? הכל בכתבה שלפניכם.

לפני הכל, חשוב להבדיל בין אתר מכירתי לאתר שאינו מכירתי

בעשור האחרון, התפתח באופן כללי, כל תחום בניית האתרים בעולם כולו וכמו כן, גם בישראל. הקורונה שהגיעה בשנת 2020, חיזקה את עולם הדיגיטל אפילו יותר, בטח כשאנחנו מסתכלים על אתרי המכירות. מותג שלא היה לו מותג מכירות בתקופה הזאת, התקשה למכור לקהל לקוחותיו. בניית אתר וורדפרס, אפשרית גם עבור מי שמעוניין באתר מכירתי וגם במי שמעוניין באתר שאינו מכירתי.

שונה בין האתרים

וורדפרס בעצם מציעה 2 פלטפורמות ייעודיות:

WooCommerce – פלטפורמה המיועדת לאתרי מכירות, הכוללת בתוכה טמפלטים מיוחדים להצגת מוצרים, לעיצוב עמודים פנימיים ולשיפור חווית הלקוח בכל העת באמצעות פיצ'רים שונים.

WordPress – פלטפורמה המיועדת לאתרים שאינם מכירתיים, מאפשרת בניית אתרים למטרת תדמית, תכנים שונים ועוד.

 

למה דווקא וורדפרס?

קיים שפע רב בכל הנוגע לאפשרויות בניית אתרים, וורדפס מציעה את האפשרות להקים אתר  ללא מתכנת צמוד, עם טמפלטים קיימים ועם תמיכה טכנית המאפשרת סיוע צמוד. אבל, מי שאינו מגיע מרקע טכנולוגי, או מעוניין בתהליך מהיר ויעיל, כדאי להשתמש בחברה לבניית אתרים, המתמחה בוורדפרס.

אם אנחנו בוחנים את כלל אתרי האינטרנט הקיימים בעולם, כ-43% מהם בנויים על פלטפורמת וורדפרס, זה לא משנה אם מדובר על בלוג נישתי, או לחלופין על אתר חדשות המכיל גולשים מכל העולם ולא סתם כל כך הרבה חברות בוחרות דווקא בפלטפורמה הזאת.

 

לוורדפרס יתרונות בלעדיים, בניהם:

אתרים רספונסיביים – כל מי שמגיע מתחום אתרי האינטרנט יודע, שבין 80-95% מהגולשים, גולשים באמצעות המובייל (המכשיר הנייד) ולכן אתרים רספונסיביים, הופכים למשמעותיים יותר כאשר אנו רואים את הנתונים האלו.

עיצובים מותאמים – בוורדפרס, תוכלו למצוא מגוון רחב של עיצובים אפשריים שנבחנו ונמצאו יעילים מבחינת חווית הלקוח.

נגישות למנועי חיפוש – בחירת הפלטפורמה עליה תפתחו את האתר, יכולה להיות קריטית עבור מנועי החיפוש, אם אתם רוצים לעלות בגוגל גבוה בחיפושים, חשוב שתבחרו פלטפורמה שגוגל שמחה לקדם.

אבטחה גבוהה – אחד היתרונות של וורדפרס זאת האבטחה המצויינת הקיימת בפלטפורמה, מה שנותן ראש שקט לבעלי האתרים השונים.

פשוט ונגיש – ניהול התכנים בפלטפורמה מתבצע בצורה נוחה ויעילה, מה שמאפשר גם למי שלא מתכנת, מפתח או משגיע מעולמות טכנולוגיים לבצע שינויים באתר בקלות וביעילות.

 

לסיכום

וורדפרס הינה פלטפורמה לבניית אתרים ונחשבת למובילה בתחומה, לראייה, כ-43% מכלל האתרים בשוק עושים שימוש בוורדפרס. בכתבה מנינו את היתרונות המדהימים של הפלטפורמה, את הסיבות לכך שהפלטפורמה הזאת כל כך פופולארית ועכשיו כל מה שנותר הוא להתחיל באפיון האתר ופיתוחו, שיהיה בהצלחה!

בניית אתר וורדפרס

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »