חיפוש

מה היא העלות לבניית אתר אינטרט?

הגיע הזמן להקים אתר לעסק שלכם? בשנים האחרונות עולם האינטרנט מתפתח באופן חסר תקדים. יותר ויותר אנשים בגילאים שונים מאמצים את הטכנולוגיה וכמעט כל חיפוש של בית עסק, או המלצה על מוצר מתחילה בגוגל. אז איזה אתר כדאי לכם לבנות וכמה זה עולה? כל מה שצריך לדעת בכתבה שלפניכם.

 

סוגי אתרים שונים

אז לפני שאנחנו עונים על השאלה כמה עולה לבנות אתר אינטרנט צריך להבין תחילה איזה סוג אתר אתם צריכים? לכל סוג אתר יש עלויות שונות בגלל המורכבות השונה שלו:

 

דף נחיתה

דף נחיתה הוא לא ממש אתר, הוא יותר One Page, שהמטרה שלו היא איסוף ליד, הסבר קצר על העסק ואפשרות לצלצל. דף נחיתה מתאים כמעין כרטיס ביקור דיגיטלי עם אפשרות להשאיר פרטים.

 

אתר תדמית

אתר תדמית הוא אתר שמטרתו להציג את בית העסק שלכם, את הערכים, את החזון, את הצוות ולשלב תכנים אינפורמטיביים ושיווקיים בתוכו.

 

אתר פורטל

אתר פורטל הוא בעצם אתר מידע, כמו לדוגמא פורטל משרד החינוך. מדובר על אתר אשר משולבים בוא תכנים רבים ולימודיים.

 

אתר סחר

אתר סחר, או בשמו השני, E-commerce הוא בעצם אתר מכירות אונליין. המשמעות היא, שלקוח רוכש מוצר, אשר יגיע עד לפתח ביתו מבלי להגיע לחנות.

לכל אחד מסוגי האתרים האלו מטרה שונה ולפני תחילת הקמת האתר, חשוב להבין מה האתר צריך לשרת. אם לדוגמא אתם סוכני ביטוח, בשלב הזה אין טעם להקים אתר ולספוג את העלויות האלו, עדיך כרגע להקים עמוד נחיתה במטרה לאסוף לידים, עד שתהיה לכם סוכנות.

 

זמני בניית אתר ועלויות

אז כמו שכתבתי קודם, לכל סוג אתר, יש זמן עבודה שונה ובהתאם לכך עלויות שונות:

 

דף נחיתה

דף נחיתה הוא העמוד הקל ביותר לביצוע. זמן העבודה של דף נחיתה יהיה בדרך כלל עד חודש והעלויות שלו ינועו בין 1,500 ₪ ל-10,000 ₪ תלוי במורכבות העיצוב ובמה משולב בעמוד הנחיתה (טופס ליד אופציה לצלצל וכד').

אתר תדמית

אתר תדמית

אתר תדמית הוא כבר אתר לכל דבר ובו יש קטגוריות שונות, ניווט ותכנים. אתר תדמית יקח בין 3 חודשים ועד חצי שנה והעלות שלו תהיה בין 30K ועד 150K תלוי במורכבות ובתכנים.

אתר פורטל

אתר פורטל

אתר פורטל הוא אתר שבו יש המון תכנים. לכן זמני העבודה עליו יכולים לנוע בין 4 חודשים ועד 10 חודשים והעלויות יכולות לנוע בין 70K ל-200K, גם פה, תלוי במורכבות האתר.

 

אתר סחר

אתר סחר הוא האתר המורכב ביותר לביצוע. אתר סחר דורש ממשקים רבים וזמני העבודה עליו ינועו בין חצי שנה ויכולו להגיע גם למעל שנה. עלות אתר סחר תהיה בין 70K ל-200K.

 

לסיכום

כמעט כל עסק היום חייב אתר. עלויות האתר משתנות בהתאם לסוג האתר וזמני העבודה כמו שציינו כאן. בהצלחה!

אתר סחר

 

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »