חיפוש

מה עושים מקדמי אתרים בשגרת היום יום שלהם

כל אחד היה רוצה להיות זבוב על הקיר בחדר הישיבות של חברות שעוסקות בהליכי קידום אתרים לעסקים, כדי לשמוע מה נאמר שם ולהבין איך מתבצעת העבודה המרתקת. מדריך זה יצא לאור כדי לבחון את הנושא אחת ולתמיד ולאפשר לכם להכיר בשגרת היום של מקדמי האתרים. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות יחד אתנו את כל הפרטים שרציתם לדעת בנושא.

 

הדבר ה – 1: מפתחים אסטרטגיה עסקית

מקדמי אתרים מסיימים את הקפה החם של הבוקר, מתיישבים במשרד שלהם ומסדרים תחילה את תיקי הלקוחות שלהם, כדי שיתאפשר להם לראות במבט מאקרו את המשימות שיצטרכו לבצע לאורך היום. בחרנו להציג בפניכם הליך קידום אורגני שמבצע מקדם אתרים עבור עסק מתחיל.

כלומר, מי שיש ברשותו אתר קיים שצריך לקדם אותו מאפס. תרחיש שכזה מוביל לפיתוח אסטרטגיה עסקית. חשוב להדגיש שגילינו שבמרבית המקרים, השלב הזה מתבצע יחד עם הלקוח, כדי שזה יוכל לתת מענה לכל מיני שאלות שנוגעות לצרכי העסק, למאפיינים של קהל היעד וליעדים שיווקיים.

הדבר ה – 1_ מפתחים אסטרטגיה עסקית

הדבר ה – 2: מבצעים מחקר של מילות מפתח

לקראת שעות הבוקר המאוחרות, מקדמי האתרים מתחילים בהליך שנקרא "מחקר מילות מפתח". יכול להיות ששמעתם על כך אם עברת הליך שמטרתו הייתה לקדם אתרים מסוימים, תוך שאיפה שהם יגיעו למקום הראשון בגוגל. נסביר שמדובר במחקר שמאפשר למקדמי האתרים להתמקד במילים המתאימות לעסק של הלקוח, כך יתאפשר להם להעלות תכנים מדויקים לאתר של הלקוח שיובילו לקידומו במנוע החיפוש.

 

הדבר ה – 3: כתיבת מאמרים

בשעות הצהריים, מקדמי האתרים יוצאים להפוגה קצרה, כדי לרענן את הראש ולחזור למשרד באנרגיות מחודשות. גילינו שהפסקה זו חיונית לכלל העובדים. שכן, אלה חוזרים לעבודתם ומתחילים מיד בכתיבת מאמרי איכות. מדובר בתכנים שאהובים במיוחד על גוגל. בתוך מאמרים אלה, נטמעות מילות המפתח הרלוונטיות, כדי שאלה יסייעו בקידום האתר.

 

השלב ה – 4: החלפת קישורים

סביר להניח ששמעתם לא פעם על קידום אתרים באמצעות קישורים, אבל לא ידעתם בדיוק במה מדובר. אם כך, זו ההזדמנות לגלות לכם שזוהי שיטה ידועה שנעשה בה שימוש תדיר על ידי מקדמי אתרים מכל הארץ. אלה מטמיעים קישורים לאתרי הלקוחות שלהם באתרים שונים. כך שבעצם, הגולשים יכולים לקבל מידע רלוונטי שנוגע לתחום של הלקוח ולהגיע לאתר שלו בלחיצה קלה.

 

מילים אחרונות לסיום

מקדמי אתרים עובדים ביעילות לאורך שעות היום במשרד, כדי לקדם את האתרים של הלקוחות שלהם בכל מיני דרכים (קידום אורגני, קידום ממומן ועוד). מדריך זה הציג בפניכם את סדר היום של מקדמי אתרים שמתמקדים בקידום אורגני. בשלב זה אתם מכירים את הנושא מקרוב, כך שנותר לכם רק לפנות למקדם אתרים מוסמך שיבצע את עבודתו נאמנה ויזרים לקוחות פוטנציאליים לאתר שלכם.

השלב ה – 4_ החלפת קישורים

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »