חיפוש

5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון של בניית אתרים מכל הסוגים ומכל הסגנונות. האפשרויות הרבות עלולות ליצור מצג שווא שניתן להביא לאוויר העולם אתר מוצלח בקלות, אך מבלי ליישם מספר עקרונות חשובים יהיה קשה לבנות אתר שיגשים את ייעודו. במאמר זה ריכזנו עבורכם 5 טיפים לבניית אתרים, הישארו איתנו.

 

לפני הכול – כדאי לבנות אתר לבד או להיעזר בשירות מקצועי?

ובכן, התשובה לשאלה הזאת אינה חד משמעית ותלויה במספר גורמים. אין צורך להכביר במילים בנוגע לחשיבות של בניית אתר מוצלח בעידן הנוכחי, קשה לחשוב על תחום או ממד בחיינו בו אין צורך באתר אינטרנט עדכני. באשר לשאלה האם כדאי לעשות זאת לבד, הדבר תלוי בזמן העומד לרשותכם, במשאבים שלכם וביכולת ההתמודדות שלכם עם עולמות טכנולוגיים. במידה ויש ברשותכם זמן מוגבל ואתם מעט חוששים לצלול לעומק המלאכה – ייתכן והיעזרות בשירות לבניית אתרים יהיה פתרון מתאים עבורכם.

 

המדריך היחיד שתצטרכו בנושא

במידה ובכל זאת החלטתם לבנות אתר בעצמכם, הנה 5 טיפים שמעקב אחריהם יבטיח לכם אתר אטרקטיבי ומוצלח:

 

  1. מטרת האתר צריכה להיות ברורה ונגישה

בראש ובראשונה, חשוב שהגולשים באתר שלכם יבינו תוך שניות בודדות מה היא המטרה של האתר שלכם. בין אם האתר שלכם מציע שירות מסוים או כל דבר אחר, המטרה צריכה להיות ברורה ונגישה לכל הגולשים. הישתדלו להציג את המטרה במילים פשוטות וכבר בעמוד הבית של האתר.

 

  1. מיקוד, מיקוד ועוד פעם מיקוד

אחרי שהגדרתם מטרה ברורה לאתר והצגתם אותה בצורה נגישה, הקפידו לדבוק במטרה שלכם ולא להתפזר לכיוונים אחרים. כדי להבטיח שהגולשים ימשיכו לגלוש באתר שלכם ולא יאבדו עניין, התמקדו בקו המרכזי ואל תתפתו ללכת למחוזות אחרים.

 

  1. ניווט קל ואינטואיטיבי באתר

חשוב מאוד שבכל זמן שהגולשים נמצאים באתר שלכם, הם ידעו איך לנווט בתוך האתר באופן אינטואיטיבי ולא מסובך. הימנעו מלשוניות רבות ומיותרות, הקפידו על מסרים קצרים וברורים.

 

  1. עיצוב נעים לקריאה

כמו שאנחנו אוכלים דרך העיניים, אנחנו גם משתכנעים ומגלים עניין באופן הזה. באינטרנט סוד המשחק הוא מהירות, גולשים יכולים לעבור תוך שניות מאתר לאתר ובהתאם קל מאוד לאבד אותם. דאגו שהעיצוב והצבעים באתר שלכם יהיו ברורים ונעימים.

 

  1. תמונות , וידאו ומדיה

מעבר למטרה מוגדרת, מסר ברור ועיצוב נעים, חשוב מאוד לשלב תמונות ווידאו בתוך האתר שלכם. לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, בעידן של מהירות, לעיתים תמונה אחת ברורה תעביר מסר מוצלח בהרבה מתוכן כתוב ומעמיק. הקדישו זמן לשילוב מתאים של תמונות ווידאו באתר שלכם וכך תבטיחו שהגולשים יישארו בו.

מחשב

 

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »