חיפוש

אילו דברים חובה לשים באפליקציית מכירות

יש דברים מסוימים שחייבים להימצא בכל אפליקציית מכירות. מדריך זה עולה לרשת כדי להעלות את המודעות לנושא ולהציג בפניכם את הדברים הללו, כדי שתוכלו ליישם אותם במידה ותפתחו אפליקציה שכזו בקרוב. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות מהם הדברים הללו שתצטרכו לשים עליהם דגש.

 

מידע עדכני אודות כל מוצר

הגולשים שצפויים להיכנס לאפליקציה שלכם צריכים לקבל את הפרטים הבאים בקלות:

  • שם המוצר + ברקוד
  • מפרט מלא
  • מחיר
  • תמונות מקצועיות ועוד

 

הדבר נכון במיוחד עבור יבואנים שיש להם לקוחות קבועים. שכן, אלה צפויים לבצע רכישות חוזרות במידה ותהיה להם חווית רכישה טובה באתר.

אילו דברים חובה לשים באפליקציית מכירות

סיווג מוצרים

אם אתם רוצים להקים אפליקציה מותאמת לעסקים, עליכם להכיר בדבר ה – 2 שעליכם ליישם. הכוונה לארגון של המוצרים הנמכרים באפליקציה לפי קטגוריות ותתי קטגוריות. ביצוע פעולה זו באופן מקצועי, יאפשר לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • הגולשים יוכלו למצוא פריטים ספציפיים תוך זמן קצר
  • תוכלו למקם מוצרים משלימים באופן אסטרטגי שיגדיל את הסיכויים להוספת פריטים אלו לסל הקניות
  • יתאפשר לכם להתאים את חווית הקנייה באופן אישי לכל לקוח, תוך הצעת מוצרים שדרושים לו על סמך היסטוריית הרכישה שלו בקטגוריה מסוימת
  • יתאפשר לעקוב אחר מוצרים שונים מכל קטגוריה ולנהל ביעילות את המלאי שלהם, כדי להימנע ממלאי עודף או מחוסר

 

לוגו

מומחים שביצעו בעבר הליכי פיתוח אפליקציה ליבואנים יוכלו לדקלם לכם מתוך שינה את החשיבות שבהימצאות הלוגו של העסק באפליקציית המכירות. נסביר שמדובר בתור התחלה בזהות של המותג שלכם. שכן, הלוגו מייצג את העסק והוא מעניק תחושה של אמינות בקרב המשתמשים. בנוסף לכך, הלוגו צפוי להוביל לחיבור רגשי עם הלקוחות. זהו עניין חיוני עבור בעלי עסקים שמתנהלים מידי תקופה מול לקוחות קבועים. שכן, הלקוחות צפויים לראות את העסק כמקור אמין והם ירצו לחזור אליו בשנית לביצוע הזמנה נוספת.

 

התאמה למכשירים ניידים

אתם חייבים להתאים את אפליקציית המכירות שלכם למכשירים ניידים שונים, מכיוון שיש לכם לקוחות שמחזיקים במכשירים עם מערכות הפעלה שונות (IOS, אנדרואיד וכדומה). לכן, צריך לשים דגש על מפרט המכשיר, רזולוציה וגודל המסך. שכן, התאמה של דברים אלה תבטיח תאימות גבוהה ותאפשר ללקוחות שלכם להשתמש באפליקציה בנוחות מקסימלית. נדגיש שניתן ליישם את ההתאמה הזו ואת שאר הדברים שהוצגו לעיל תוך הסתייעות מצד חברה שבונה אפליקציות מכירות לבתי עסק שונים.

 

השורה התחתונה – עכשיו אפשר להקים אפליקציית מכירות

עד כאן 4 הדברים שאתם חייבים לשים באפליקציית המכירות שלכם. כעת אתם מכירים בכל המידע הנחוץ, כך שתצרכו רק לפנות לחברה מוסמכת שתיישם את הדברים הללו באופן מקצועי ותאפשר ללקוחותיכם ליהנות מחוויית גלישה מהנה. נאחל בהזדמנות זו דרך צלחה ושתפיקו ממדריך זה את המיטב.

אפליקציה מותאמת לעסקים

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »