חיפוש

3 דברים חשובים בתהליך בניית אתר לעסק

אתם לא צריכים להיות מומחים גדולים בקידום אתרים, בשביל לדעת שיש רשימה ארוכה של דברים שצריכים להתקיים, כדי שניתן יהיה לבנות אתר מקצועי לעסק. מדריך זה עולה לאתר כדי להקל עליכם בהקשר זה. שכן, בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 הדברים החשובים ביותר שצריכים לבוא לידי ביטוי בהליך בניית האתר. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו בהם מקרוב, כדי שתוכלו ליישם אותם בהמשך הדרך.

 

 הדבר ה 1 – הכנת רשימה מסודרת של דפי האתר

בנייה של אתר לעסק מצריכה הכנת "שלד" שירכז את כל הדפים שיופיעו באתר. מדובר בהליך בסיסי שצריך להתקיים בשלבים הראשונים להקמת האתר. שכן, כל חברה להקמת אתרים תבקש מכם את הרשימה הזו מיד בתחילת העבודה המשותפת. נציין שזו צריכה לכלול בין היתר את הדפים הבאים:

  • דף הבית
  • דף מוצרים או שירותים
  • שו"ת
  • דף אודות
  • מדיניות משלוחים ועוד

קידום אתרים

 

הדבר ה 2 – בחירה בסגנון עיצובי מתאים

כל אתר צריך להחזיק בעיצוב ייחודי משלו. במרבית המקרים העיצוב נבנה בהתאם ללוגו הקיים של בית העסק. פנייה אל חברה שעוסקת בתחום בניית אתרים לעסקים תאפשר לכם לעצב את האתר בצבעים ניטרליים שישתלבו לא רק עם הלוגו, אלא גם עם התמונות של השירותים והמוצרים שיוצגו באתר.

 

הדבר ה 3 – הוספת פרטים ליצירת קשר

הגולשים באתר עשויים לחפש אחר דרכים ליצור עמכם קשר. תרחיש זה עשוי לבוא לידי ביטוי במטרה לקבל פרטים נוספים אודות מיקום החנות, אפשרויות נוספות לרכישה ובירור בנוגע לאפשרויות השילוח. חשוב מאוד להוסיף כמה שיותר דרכים ליצירת קשר, כדי שתוכלו להתאים את עצמכם לכל גולש.

הרי יש מי שיעדיפו ליצור קשר טלפוני, בעוד אחרים יבחרו במייל, וואצאפ וכו'. מומלץ גם להוסיף קישורים שישלחו את הגולשים לפרופיל שלכם ברשתות החברתיות. תוספת מינורית זו משפיעה על האופן שבו הגולשים רואים את האתר שלכם. שכן, אלה מוסיפים נופך מקצועי ואף מאפשרים לקרוא חוות דעת שנכתבו על העסק בפלטפורמות אלה.

מבקרים באתר

רוצים ליישם את כל הדברים החשובים? כדאי שתפנו למקצוענים!

כאמור, 3 הדברים שהוצגה לעיל הם רק חלק קטן מרשימה ארוכה של דברים שצריך ליישם בתהליך של בניית אתרים. מי מכם שרוצים ליישם את כל הדברים הללו על הצד הטוב ביותר, צריכים לפנות לחברה מומלצת בתחום. אנו מציעים לערוך בירור בלשונית הביקורות של גוגל שתספק לכם מידע מהימן אודות החברה. שכן, שם תוכלו למצוא חוות דעת שנכתבו על ידי לקוחותיה הקודמים.

 

לסיכום

בניית אתר מקצועי לעסק מצריכה היכרות עם 3 הדברים החשובים שרוכזו במדריך זה. בשלב זה ברור לכם שאם תרצו לקבל שירות מקצועי שיכלול גם את שאר הדברים החיוניים, תצטרכו לפנות לחברה מקצועית שתבנה את האתר על הצד הטוב ביותר.

אתר מקצועי לעסק

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »