חיפוש

מהם ההבדלים בין בניית אתר רגיל לבניית אתרי מינויים

האינטרנט הפך להיות המקום הראשון לצריכת מידע. אין פלא כי רבים החליטו לנצל את האתרים להעברת מידע בדמות קורסים מקוונים למשל. מאמר זה מטרתו למנות את ההבדלים בין בניית אתר רגיל לבין אתרי מנויים. מאמר זה יעסוק בהגדרת שני סוגי האתרים האלו וימנה את ההבדלים שאליהם חשוב לשים לב בעת בניית האתר.

 

הכירו את שני סוגי האתרים

דבר ראשון חשוב להגדיר את שני האתרים האלו:

אתר רגיל הוא אתר שמטרתו להציג שירותים ומוצרים יש בו מידע חשוב ומדויק אודות המוצרים או השירותים שהאתר מציע. לא ניתן למכור בו מוצרים אלא רק לקבל מידע. ואילו אתר מנויים הוא אתר שבו מנהל האתר משתף את הידע שלו עם שאר הגולשים מדובר על קהילה פעילה שצריכה להתעדכן באופן יום יומי.

 

כניסה בתשלום רק לאלו שמשלמים

ההבדל הראשון שחשוב לשים לב אליו בין אתר רגיל לאתרי מנויים, נעוץ בעובדה כי מדובר באתר שהכניסה אליו בתשלום. לעומת אתר רגיל שהכניסה אליו היא בחינם. הסיבה לכך שהכניסה בתשלום כי מדובר על קהילה פעילה שמטרתה ללמוד נושא מסוים ובעל האתר צריך להשקיע בכלך על מנת להשיג לקוחות שישלמו מראש על הידע שיש לו להציע.

 

בנייה של מערכת נוחה ומותאמת ללקוח ולמנהל האתר

מכיוון, שמדובר בקהילה פעילה ובידע שמועבר הדבר מחייב את בונה האתרים ליצור ממשק ניהול שמצד אחד יתאים למנהל האתר שצריך להעלאות תכנים יום יום, לענות תשובות לשאלות תלמידים, תמונות ועוד. בונה האתר חייב לשים דגש בבניה על ממשק ניהול שיהיה נח גם למנהל האתר ולא יגביל את הקהילה.

 

חווית לקוח חשובה במיוחד

הבדל שני שיש לקחת החשבון שלא מדובר בבניה של אתר פשוט המוטרה של אתר מינויים היא להעביר מידע אך גם להשאיר את הלקוח זמן רב באתר. יש צורך ליצור חוויה טובה ללקוח כך שהוא ירצה להישאר זמן רב באתר וליהנות מהתכנים שבו.

כדאי להעדיף להשקיע בממשק הניהול נוחה למנהל וכן באזור האישי של הלקוח שני אלו הם ההבדלים ביו אתר רגיל לאתר מינויים. סך הכל מדובר על אתר שמשלמים בשביל להיכנס אליו ולכן שחשוב לשים דגש כבר בבניית האתר, שהאתר יהיה מעוצב באופן נעים ונח למשתמש על מנת שהוא יישאר באתר וימשיך את המינוי. זוהי מטרת העל של האתר הזה . בוודאי לעומת אתר רגיל שהכניסה אליו חינם והוא מכיל בעיקר מידע שניתן לקבל בכל מקום וחלק מתהליך של תחזוקת אתרים שייכת לנושא זה.

 

לסיכום

מאמר זה מדבר על ההבדלים בין בניית אתר רגיל לאתר מינויים. תחילה הוא מגדיר את שני הסוגים של אתרים אלו ולאחר מכן הוא מונה שני הבדלים עיקריים הכניסה אל האתר מינויים היא בתשלום וכן שיש צורך להקפיד על חווית משתמש וממשק ניהול נוח.

מחשב נייד

 

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »