חיפוש

בניית אתרים עם מעצבת גרפית – 4 יתרונות חשובים

בשנים האחרונות עולם הדיגיטל צובר תאוצה וכמות התוכן ברשת עצומה, ההחלטה לצרוך אתר אחד על פני אחר תלויה לא רק בתוכן האתר, אלא גם בעיצוב שלו.

הלקוח מקבל את ההחלטה האם להישאר באתר תוך שניות ספורות ולכן עיצוב האתר בצורה נגישה ונוחה הוא חשוב ביותר.

עיצוב טוב של אתר אינו משימה פשוטה ולכן שימוש במעצבת גרפית מנוסה הוא הדבר המומלץ ביותר.

 

על עולם עיצוב הגרפי

עולם עיצוב הגרפי באינטרנט צובר תאוצה רבה, המעצבים הגרפים שבעבר בילו שעות רבות על שולחן השרטוט כיום מתמחים בתוכנות עיצוב וגרפיקה, ושיווק דיגיטלי. היכולות הגרפיות שלהם בשילוב עם הראש הקריאטיבי הוא בדיוק מה שדרוש כדי להרים את האתר שלכם כמה רמות למעלה.

ראשית, מעצבת גרפית תעזור לכם לבנות מותג אישי וייחודי עבור המוצר שלכם. ניסיונו של המעצבת הגרפית תבטיח את ביטוי הקול שלכם בחוויית המשתמש באתר. ביחד תבנו אתר שעיצובו יביא לידי ביטוי את היעדים שלכם עבור המוצר. בניית המותג כוללת בניית דף נחיתה, עיצוב לוגו, כתיבת סלוגן, בחירת צבעים, ועיצוב האתר בכללותו.

בנוסף, מעצבת גרפית תעצב את האתר שלכם בצורה נקייה ואסתטית כך שהמשתמש יתמצא באתר בצורה קלה ונוחה. יכולת התמצאות קלה באתר היא הדבר החשוב ביותר. אתר מסורבל מרתיע לקוחות ולפעמים אף מעכב לקוחות מביצוע פעולות רצויות. לדוגמא, לקוח שצריך לחפש מספר דקות כיצד לבצע רכישה, יעדיף לעבור לאתר הבא. כלומר, עיצוב האתר בצורה מזמינה, המקלה על הלקוח ליצור אינטראקציה תוביל להצלחה גדולה יותר של האתר.

כמו כן, עולם העיצוב והשיווק הוא דינמי ולכן חשוב להישאר מעודכנים. המעצבת הגרפית תחשוף אתכם לרעיונות חדשים ולטרנדים בעולם הדיגיטל. עיצוב אתר מיושן מעיק על חווית המשתמש ומפספס לקוחות פוטנציאלים. לדוגמא, כיום במרבית האתרים מלבד כתובת ומייל, מוצעת האפשרות ליצור קשר עם בית העסק דרך הוואטספ, הפייסבוק ואפילו האינסטגרם. עיצוב האתר עם פונקציות עדכניות תעזור לקהל היעד שלכם ליצור איתכם קשר ותעודד את הגדלת תפוצת האתר.

מעבר לשדרוג האתר והחוויה של המשתמש, המעצבת הגרפית תמנע מכם לעשות טעויות בסיסיות שנפוצות. בבניית אתר קיימות מספר טעויות נפוצות: עומס של תוכן, חוסר נגישות לתוכן, לינקים שבורים, בחירת צבעים לא נכונה ועוד. טעויות אלו אמנם לא נשמעות נוראיות, אך הצטברות של כמה טעויות כאלו וחווית השימוש באתר הופכת לבלתי נסבלת.

 

לסיכום

אתר שמעוצב בצורה טובה כולל מותג בולט לעין ומסר ברור. באתר זה קל לנווט והתוכן נגיש למשתמש. החוויה שהמשתמש עובר באתר חיובית ומעודדת אותו לבצע פעולות נוספות. בחירה במעצבת גרפית מנוסה תעזור לכם ליצור את האתר המושלם בשבילכם.

 

מעצב בונה אתר

אולי תאהבו גם את

מכשירים דיגיטליים
כיצד בונים אתרים?

אתם מתים לבנות אתר, אבל אין לכם מושג קלוש מאיפה מתחילים, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מה השלבים בפרויקט הקמת אתר ואיזה סוגי אתרים יש?

קראו עוד »
מסך
5 טיפים לבניית אתרים

המהפכה הדיגיטלית הביאה לעולמנו שינויים רבים ובשורות משמחות. אחת מהמגמות הבולטות ביותר שהחלו בעקבותיה, היא הזינוק בכמות וברמת האתרים ברשת. בהתאם, נוצר שוק רחב ומגוון

קראו עוד »