חיפוש

למה זה חשוב לשווק אתר במספר שפות שונות

כיום, העידן של הרשתות והאתרים הפך להיות גלובלי, ויותר ויותר אנשים מתעניינים בשיווק האתר שלהם בצורה דו לשונית, כלומר בשפות שונות. הרוב המוחלט של האתרים עושים שימוש במערכת התומכת בכך או בתוסף שעשוי לאפשר להם ריבוי של שפות ולא מצריך להקים אתר לכל שפה. אך חשוב לדעת שיש מניעים כמו קידום אורגני או תכנים שונים לקהלים בשפות שונות ומכך שעושים הפרדה מלאה בין האתרים הללו. אז למה חשוב לשווק אתר במספר שפות? והאם כדאי לשכור שירותי ניהול אתרים לאתר דו לשוני?

 

מתי כאן לשכור שירותי ניהול אתרים

אולי יעניין אתכם לדעת, אך אתרים בשפות שונות דורשים ניהול אתרים אינטנסיבי וזקוקים מאוד לניהול אתרים אפילו יותר מאתרים אחרים שאינם דו לשוניים. זאת בגלל שהעבודה הנדרשת לבצע ניהול שוטף, גדול יותר לבעלי האתרים הללו, ולהם אין את הזמן או את השליטה הנדרשת להם בשפה נוספת.

אם אתם שואלים את עצמכם האם כדי לנהל אתר דו לשוני, זה תלוי בהתאם לאופי החברה או הארגון שלכם. במקרה ומדובר בארגון גדול, יהיה לכם הרבה יותר כדאי לנהל את האתר, בגלל שמנהל אתרים יוכל להוסיף לכם המון ערך. צריכים עזרה בתרגום שפה לעסק שלכם? פנו ישירות למקצוענים של חברת תרגום שתעשה לכם את העבודה.

 

החשיבות של שיווק במספר שפות

אתרים שהם דו לשוניים, יכולים לפנות למגוון רחב של קהל יעד, גם כאלה שאינם מתגוררים באותה מדינה ואפילו לא באותה יבשת. בעזרת אתרים דו לשוניים, תוכלו להגדיל את קהל היעד שלכם, וגם לא לבזבז זמן יקר בפיתוח אתרים שונים שעוסקים בשפות שונות.

אם במקרה ואתם פונים אל קהל אמריקאי או בריטי, תוכלו לפנות אל כלל העולם, מכיוון שמדובר בשפה בין לאומית, וכך תוכלו להגיע לאנשים רבים מסביב לעולם, כל עוד הם יודעים כמובן אנגלית. חשוב לעשות שיעורי בית, וכן להכיר את החוקים שחלים על ההתנהלות באינטרנט, איך מבצעים עסקים וירטואליים ועוד.

 

מילות מפתח זה המפתח

לכל שפה, יש מילות מפתח משלה בכל מה שקשור לקידום אתר אינטרנט, ומילות מפתח הוא בהחלט אלמנט חשוב לקידום האתר, אך רוב מילות מפתח הללו, שונות ממדינה למדינה, כך שתצטרכו לעשות מחקר בשפות שונות.

אם חשבתם לעשות תרגום מעברית לאנגלית למשל, זה עלול ליצור לכם בעיה, כי מספיק שהתרגום לא יהיה בצורה רהוטה ומעניינת, ואם הטקסטים באתר לא יהיו כתובים מבחינה דקדוקית נכון, תמצאו את הגולשים שלכם מחוץ לאתר והדירוג של האתר שלכם? רק ילך וידרדר.

 

לסיכום

לא תמיד הקמה של אתר אינטרנט נחשבת פשוטה עבור אנשים מסוימים, אך יש לה לא מעט יתרונות והיא מקלה את תהליכי הקידום בהמשך. דבר זה ידרוש ממכם רצון להשקיע, הכוונה וסיוע של אנשים שמבינים בתחום ויוכלו לכוון אתכם להקמת אתר דו לשוני שיהפוך להצלחה מסחררת.

מסך

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »