חיפוש

4 מכשירי סמסונג שאתם חייבים להכיר

אתם עומדים מול מגוון רחב של מכשירים ולא ממש יודעים מה להחליט? אימרו לנו מי אתם ונאמר לכם איזה מכשיר כדאי לכם לבחור. סקרנו עבורכם 4 מכשירים מדהימים, שתוכלו ליהנות מהם לאורך זמן.

 

1| לחובבי טכנולוגיה וצילום

סמסונג גלקסי a73 הוא מכשיר הדגל של סדרת סמסונג גלקסי A ולא סתם. עם מערך מצלמות אחורי הכולל 4 מצלמות ומצלמה ראשית באיכות צילום של 108MP אין ספק שהמכשיר הזה חלומי עבור כל חובב צילום. ולא תאמינו, יש גם מצלמת סלפי באיכות של לא פחות מ-32GB.

מעבר לזה, מדובר על מכשיר עם מסך בטכנולוגיית SUPER ALOMED ומעבד מתקדם מבית Snapdragon 778G.

 

2| למי שמחפש איכות לצד עוצמה

סמסונג גלקסי a53, הוא מכשיר איכותי ומתקדם. עם מסך בגודל 6.5" בטכנולוגיית AMOLED, מעבד 8 ליבות עוצמתי במיוחד, זיכרון RAM 8GB אין ספק שהמכשיר הזה סוס עבודה. בנוסף לאלו, גם המכשיר הזה כולל מערך של 4 מצלמות אחוריות, כאשר המצלמה הראשית באיכות של 65MP.

 

3| למי שמחפש מכשיר קומפקטי ואיכותי

לסמסונג גלקסי a33 מסך בגודל 6.4" בשונה מהמכשירים הקודמים שהצגנו כאן הוא קטן יותר בגודלו. המכשיר הזה מעולה בכל תכונותיו והוא בהחלט תמורה נהדרת ביחס למחיר בטווח בינוני. המצלמה שלו פחות איכותית משל שני הדגמים שהצגנו כאן וזה אולי החיסרון שלו.

איכות הגלישה במכשיר עצמו מדהימה, זאת בגלל שקצב הריענון עומד על 90HZ, מה שמאפשר למשתמש ליהנות מחווית שימוש חלקה. https://hotstore.hotmobile.co.il/smartphones/samsung-galaxy-a-sdrt-h.html

 

4| התמורה המעולה לכסף שלכם

אם אתם מחפשים מכשיר שהוא פשוט, אמין ותאכלס, אתם לא ממש משתמשים כל היום במכשיר שלכם, כדאי מאוד שתכירו את סמסוג גלקסי a23. המחיר הנמוך שלו ביחס לשוק, יכול לתעתע ולגרום לנו להרים גבה, אבל אתם תתפלאו כמה התכונות שלו מעולות, על אף המחיר הבינוני.

מסך בגודל 6.6" ובטכנולוגיית 90Hz, TFT, HD ומעבד snapdragon 625 עוצמתי. בנוסף לאלו, המכשיר בעל מערך מצלמות אחורי, הכולל 4 מצלמות ומצלמה ראשית ברזולוצייה של 50MP לצד צילום וידאו ברוזולוציית 4K. בנוסף לכך, המכשיר מגיע עם סוללה בעוצמה של 5,000mAh ותמיכה בטעינה מהירה 25W

 

לסיכום

כלל המכשירים מבית סמסונג, אשר נכללים בסדרה A הם תמורה מדהימה לכסף שלכם באופן כללי. אם סדרת סמסונג גלקסי S, באה לתת מענה למכשירי ה-iPhone המתקדמים, אז סמסונג גלקסי A, באה לתת מענה למכשירים הסיניים הקיימים בשוק.

בכתבה סקרנו 4 דגמי מכשירים מסדרת סמסונג גלקסי A כאשר ציינו את היתרונות העיקריים של כל מכשיר. אין ספק שאם רוצים את הטכנולוגיה הטובה ביותר ככל הנראה שסדרת סמסונג גלקסי S תתאים לכם יותר, אבל אם אתם רוצים מכשיר טוב, איכותי ובמחיר בינוני וסביר, אין ספק שמגוון המכשירים בסדרת סמסונג גלקסי A בדיוק בשבילכם.

מכשיר חדש

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »