חיפוש

4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של מושא הסרט בעיני קהל מסוים, ועדיין, אנשים רבים לא יודעים מהם היתרונות הרבים שטמונים בסרטי התדמית. אספנו עבורכם 4 יתרונות משמעותיים בסרטי תדמית.

 

אז מה זה סרט תדמית?

עולם הפרסום, המיתוג והשיווק הוא לא עולם חדש. למרות זאת, קיימים בו חידושים רבים, בעיקר בעקבות התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות יצירה של תוכן חדש ואיכותי, שיכול לסייע בקידום עסקים, חברות, גופים, מותגים וגם מוצרים. סרטי תדמית הם דוגמא להתחדשות כזו, הטומנת בתוכה יתרונות מגוונים.

סרטי תדמית הם סרטים לכל דבר ועניין, הכוללים תסריט, פסקול, צילום, קריינות, בימוי, עריכה ובמקרים מסוימים גם חברות הפקה, שחקנים או הנפשה. המטרה של הסרטים הללו היא להפוך את מושא הסרט – מותג, חברה, מוצר או עסק למשל – ולהשפיע בצורה חיובית על קהל יעד מסוים, המתקשר למושא הסרט.

 

הנה 4 יתרונות בסרטי תדמית:

  1. שינוי דעות קיימות

מכירים את המשפט "אין שני לרושם ראשני"? סרטי תדמית מערערים על קביעה כזו. אם תשמשו במוצר מסוים, או שתחשפו למותג או לחברה כלשהי, ככל הנראה תיווצר לכם דעה מסוימת הנובעת מהשימוש הראשוני. מוצר שבשימוש הראשוני שלו עושה את העבודה ייצור אצלכם דעה חיובית.

אם המוצר לא יעבוד בשימוש הראשוני שלו, או שיעשה יותר נזק מתועלת, הדעה כלפיו תהיה שלילית. סרט תדמית יוכל לשנות את אותה דעה שלילית שיכולה להתקיים אצל משתמשי הקצה, או אצל מכרים שלהם ששמעו מהם דברים לא טובים על אותו המוצר.

 

  1. יצירת מודעות

משיקים מוצר מסוים? מעוניינים בעוד לקוחות שישתמשו בשירותים שהחברה שלכם מציעה? סרט תדמית הוא אחד הדברים שיכולים בטווח זמן קצר לגרום לקהל נרחב של לקוחות פוטנציאליים להיחשף אל המוצר או אל החברה שלכם.

מכיוון שסרט הוא דרך מצוינת להעברת מידע, באמצעים חזותיים וגם דרך שמע, סרטי תדמית הם כלי מוכח ליצירת מודעות. מוצרים חדשים וחברות חדשות למשל, יכולים להשתמש בחברות המפיקות סרטי תדמית כדי שהקהל הרחב, או קהל יעד מסוים, ייחשף אליהם.

 

  1. העברת מסרים

סרטי תדמית הם בעלי יכולת גבוהה להעברת מסרים. לחברות, מותגים ועסקים שונים יש צורך בהעברת מסרים מסוימים, ללקוחות קיימים או ללקוחות פוטנציאליים. המסרים יכולים להיות מגוונים ושונים, שכן הם תלויים במי שרוצה להעביר את המסר ובסוג המסר עצמו.

 

  1. עיצוב דעת הקהל

מותגים מובילים רבים, בענפים שונים כמו מזון, רכב, אלקטרוניקה, ביגוד וספורט, נהנים מהכנסות גבוהות רק מעצם היותם מותגים מובילים. גם אם חברת ביגוד השיקה קולקציה פחות מוצלחת, לקוחות שאוהבים את המותג יכולים לרכוש את מוצרי המותג, רק מעצם היותו מותג נחשק. כל זה מתאפשר הודות לעיצוב דעת קהל חיובית כלפי המותג לאורך שנים, מה שניתן לעשות בין היתר באמצעות סרטי תדמית.

טייק

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »