חיפוש

איפה הכי כדאי לקנות טלפון?

הטלפון הנייד כבר מזמן אינו עוד מכשיר בחיינו, אלא משהו שאנחנו לא יכולים לדמיין את חיינו בלעדיו. הסמארטפון, שלא יוצא לנו כמעט מהיד, מרכז הרבה מהחיים שלנו, ולכן כאשר אתם הולכים לרכוש מכשיר חדש, כדאי למאוד להשוות מחירים, לברר, ולמצוא את מכשיר הטלפון המתאים לכם ביותר, כמובן בזול.

 

האם סמארטפון יכול להיות גם חזק וגם זול?

התשובה היא כן, היום תוכלו למצוא בחנות טלפונים, מכשירים סינים, שיהיו יעילים וחזקים, עם מעבד חזק, מסך גדול וטוב, וטכנולוגיות צילום מתקדמות. ועדיין, למרות הטיגמה הנפוצה הם עדיין יהיו יחסית זולים.

 

אז היכן ניתן למצוא מכשירים טובים?

כמובן שתוכלו להיכנס לכל חנות טלפונים, בעיר מגורכם, ולרכוש שם את המכשיר בו אתם מעוניינים. אבל כדאי לעשות כמה בירורים לפני. וגם לאחר הבירורים, לפעמים אולי תמצאו את הדגם שאתם מחפשים, דווקא באחד מאתרי האינטרנט, אליאקספרס, אייבי, או וואלה שופס, במחיר זול יותר.

 

אז מה כדאי לבדוק? ומה היתרונות במכשיר סיני?

חברות כמו וואמי, שיואמי, מייזו או OnePlus משווקות כיום מכשירים שלא נופלים כלל מחברות כמו אפל, סמסונג, או LG. יש להן פיצ'רים מתקדמים, כמו מיני מסך אחורי בטלפון, או אפליקציות חיוניות למכשיר בתוך מערכת ההפעלה, ולא כתוספת, וגם תמיכה בשני כרטיסי סים. בנוסף, המחירים  בסוף זולים בפער, גם בקרב המכשירים הסינים היקרים, הפער בינם למכשירי האיפון או הסמסונג גלאקסי גדול מאוד. ובסוף, חווית המשתמש ואיכות הטלפון, שווה במקרים רבים את הבחירה בטלפון "איכותי" פחות.

 

מערכות ההפעלה של המכשירים הסינים לא בעייתיות?

ישנן טענות רבות על תפקודן של מערכות ההפעלה הסיניות. צריך לדעת, המצב השתפר עשרת מונים, והיום מערכות ההפעלה הסיניות הן כבר לא רק סכמת צבעים שצורפו יחד, אלא מתעדכנות ומנסות להידמות לתוכנות העדכניות ביותר בעולם של נובה, גוגל, וחברות אחרות. צריך לומר, ישנו פער גדול כמובן בין מערכת ההפעלה של האיפון, ה ios, למערכות ההפעלה הסיניות, אך רובן מבוססות על מערכת האנדרואיד המוכרת, והפערים כאמור, מצטמצמים.

 

מה צריך לבדוק בפלאפון?

כשאתם רוצים לרכוש פלאפון נייד, הפרטים המשמעותיים באמת הם בסוף סוג המסך של המכשיר, ואיזו חברה ייצרה אותו, כמו גם הגודל שלו. סוג המעבד, האם מדובר במעבד מספיק חזק. קצב הריענון שלו, והסוללה, מה הקיבולת שלה. בנוסף, ישנם רבים שזוג המצלמה ואיכותה, גם מהווה פרמטר מרכזי עבורם.

לסיכום, ניתן לרכוש מכשירים טלפונים בכל חנות טלפונים הקרובה לביתכם. ההמלצה החשובה היא לערוך את כל הבירורים לפני, ולהגיע אחרי שערכתם השוואת מחירים, כולל בדיקה באתרי האינטרנט המוכרים סמארטפונים, ואתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים. זכרו, אם אתם לא קונים איפון באלפי שקלים, סביר להניח שמדובר ברכישה שתצטרכו לבצע פעם בשנה וחצי – שנתיים, שזה זמן החיות הממוצע לטלפון נייד.

אייפון

 

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »