חיפוש

כיצד טכנאי מחשבים מעריך את עלות התיקון?

הרבה פעמים אנחנו שואלים את עצמו כיצד טכנאי המחשבים מעריך את עלות התיקון טרם התיקון ויודע לתת לנו את הצעת המחיר הנכונה. על מנת להבין את התשובה לשאלה הזו הכנו לכם מאמר מעניין במיוחד שתוכלו להבין איך הטכנאי מכין לכם את הצעת המחיר וכן איך תוכלו לדעת שמדובר באדם מקצועי.

 

הקדמה קצרה

אז קודם כל חשוב להבין שטכנאי מחשבים הם אנשי מקצוע לכל דבר, יש אנשים שמתמחים בתיקון של הצנרת הביתית שלכם, יש אנשים שמתמחים בתיקונים הכרוכים בחשמל של הבית ויש אנשים שהתמקצעו בתיקון המחשבים שלכם והתפקיד שלהם הוא לתקן לכם את המחשב בדיוק כמו אנשי המקצוע שרשומים למעלה. אבל נשאלת השאלה, איך הוא מעריך את עלות התיקון? לשם כך יש כמה פרמטרים שעליו לבדוק.

 

חומרה של המחשב

אז קודם כל טכנאי המחשבים בין אם הוא טכנאי מחשבים בראש העין או מכל עיר אחרת בוחן האם נהרסו חלקים חשובים של המחשב ואם כן אילו חלקים יש להחליף על מנת להחזיר את המחשב לעבוד בדיוק כמו קודם. לשם כך הוא בוחן את החומרה של המחשב ובוחן בדיוק איזה חלקים יש להחליף. לכל חלק בחומרה של המחשב יש תמחור שונה ואם רכשתם לדוגמא כרטיס מסך יקר מאוד אז גם ההחלפה ורכישת כרטיס מסך מאותו סוג או סוג דומה תהיה באותו הטווח שבו רכשתם אותו בפעם הראשונה.

 

זמן עבודה

טכנאי המחשבים עובד בהתאם לזמן, אם יש לו עכשיו כמה שעות ארוכות של עבודה על מנת להחליף את כל החלפים זמן העבודה שלו כמובן שווה לו כסף. בזמן שהוא מתקן לכם את המחשב הוא יכול היה לקחת על עצמו עבודות נוספות ובהתאם לכך הוא מחשב את העלות הכוללת של שעות העבודה שהוא צריך להשקיע על מנת להוציא לכם מחשב תקין ואיכותי ולא רק את החומרים השונים, כי אין מה לעשות זמן שווה לכסף.

 

מע"מ

גם בחנויות כמו 938 מחשבים אנחנו מחויבים לחוקי מדינת ישראל וכל הצעת מחיר שלנו יתווסף אליה המע"מ שכן אנחנו מחויבים לקחת אותו. אז חשוב שתבינו שרוב הכסף אינו רווח במקרה של הצעת מחיר של עלות תיקון תקלה אצל טכנאי מחשבים, הרוב הוא החלפים היקרים וכן המיסוי שהמדינה מבקשת בהתאם לחוקי המדינה.

לסיכום, הצעת מחיר לתיקון המחשב שלכם כוללת המון אבל המון פרמטרים שמשפיעים על המחיר ובגלל זה חשוב ללכת לחנות מקצועית ואמינה שתיתן לכם את הצעת המחיר המפורטת והטובה ביותר וכן הסבר על התקלה וכיצד הם הולכים לסדר את זה. חוץ מבמקרים קיצוניים הצעת המחיר לא תשתנה וכמובן שלא ידרשו ממכם כסף ללא ידיעה מוקדמת.

טכנאי

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »