חיפוש

שלושה תפקידים בהייטק ואיך תוכלו להגיע אליהם תוך מספר חודשים

עולם ההייטק הוא ענף דינאמי במיוחד וחברות הטכנולוגיה מחפשות אנשים יצירתיים וחסרי ניסיון שיאיישו תפקידים רבים בהם נדרשת יכולת למידה מהירה. משרות ג'וניור רבות פתוחות גם לבעלי מיומנויות בסיסיות וישנם תחומים בהם די בקורס המתאים על מנת להתקבל לתפקיד. במאמר זה נתמקד בשלושה תפקידים מעין אלה ונרחיב לגבי הקורסים הייעודיים שיכולים להכשיר את בוגריהם תוך מספר חודשים לתחילת עבודה בתחום.

 

אנליסט נתונים

כיום כל ארגון או חברה אוספת נתונים רבים והתפקיד של אנליסט מידע נעשה חשוב, הן בחברות טכנולוגיה שליבת פעילותן בהייטק והן בחברות בתחומים משיקים. תפקידו של אנליסט נתונים הוא לאסוף ולעבד את הנתונים על מנת לסייע לחברה להסיק תובנות שיסיעו לה להגדיל את הרווחיות, לפתור בעיות ולייעל את המוצרים והשירותים.

 

קורס Data Analysts

על מנת להתקבל לתפקיד התחלתי כאנליסט נתונים כדאי ללמוד קורס ממוקד בן מספר חודשים הממוקד בנושא. הקורס אינו שם דגש על ההיבטים התיאורטיים של התחום אלא על רכישת היכולות הפרקטיות והכרת כלי העבודה המעשיים שבהם האנליסט ישתמש בעבודתו. הדבר כולל לימוד שפות תוכנה רלוונטיות וכלי ניתוח בסיסים ומתקדמים. עוד על קורס data analyst כאן.

 

מפתח יישומים

תפקיד התחלתי נוסף אליו ניתן לנסות להתקבל לאחר קורס של מספר חודשים הוא מפתח יישומים. חברות רבות זקוקות לעובדים שישתתפו בתהליך הפיתוח של יישומיים שונים, החל מתחילת התכנון דרך כתיבת הקוד והתכנות ועד להשלמת המוצר המוגמר. מפתחי יישומים נחוצים כיום למגוון תפקידי פיתוח הן בצד הלקוח והן בצד השרת.

 

קורס Full Stack

קורס Full Stack נועד להכשיר מפתחים חסרי ידע מקצועי קודם בתחום ולהקנות להם את הכלים הנדרשים לפיתוח יישומים מקצה לקצה בהתאם לדרישות השוק. התלמידים לומדים לעבוד עם מספר שפות תכנות כמו, HTML, SQL ו – PHP וכיצד לבנות ולהפעיל ממשקים שאחראיים על תצוגה ושליטה של המשתמשים השונים באפליקציות או בתוכנות.

 

בודק תוכנה

תפקיד התחלתי נוסף המתאים ללמידה קצרה הוא בודק תוכנה. בודקי תוכנה מקבלים את עבודתם של המתכנתים ומריצים עליהם בדיקות איכות בהתאם להגדרות שנקבעו מראש. לבודקי התוכנה האחריות לוודא שהתוכנות החדשות עובדות היטב ללא באגים או תקלות פיתוח. העבודה נעשית בהתאם לנהלים מסודרים ותוך הפעלת תהליכי אוטומציה וטכניקות מתקדמות.

 

קורס QA

במסגרת קורסים אלו התלמידים לומדים כיצד לאפיין את מטרות הבדיקות ולהגדיר את יעדיהן. הם לומדים את הטכניקות ושיטות הבדיקה הידניות ואוטומטיות וכיצד לקבוע את רמת הבדיקה הנדרשת. במסגרת הקורס מבצעים באופן מעשי בדיקות למגוון סוגי יישומים תוך כתיבה של המסמכים הרלוונטיים כמו דיווחי ביצוע והתקלות שנמצאו.

 

סיכום תפקידי הייטק

לסיכום הנושא, במאמר זה סקרנו שלושה תפקידי הייטק התחלתיים, אנליסט נתונים, מפתח יישומים ובודק תוכנה. כפי שציינו, מדובר בתפקידים בהם נדרשת יכולת מעשית וניתן להתחיל לעבוד בהם לאחר השלמת קורס רלוונטי בן מספר חודשים בלבד. חשוב ללמוד את הקורסים במקום מקצועי ומוכר שמסייע גם בהשמה לאחר השלמת הלימודים.

דפ עט ומחשב

 

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »