חיפוש

מאילו מקצועות ניתן להגיע למשרת QA ואיך תעשו זאת אונליין

חברות ההייטק פועלות היום במרץ ותשוקה, כמו מפעל, בלי הפסקה, המון ייצור ויצירה וכל הזמן שינויים והתפתחויות. אחד הדברים החשובים שהעולם האינטנסיבי הזה צריך, זה בקרת איכות, המשמעות היא שיש מי שאחרי לוודא את האיכות של המוצרים היוצאים לשוק בעולם ההייטק, עוד לפני שהם יוצאים לשוק. אם זה נשמע לכם מעניין, הינה ההזדמנות שלכם, לגלות מה בדיוק העבודה הזאת כוללת, מי יכול לעבוד בה, ודרך איפה אולי גם אתם תוכלו להגיע למשרה המיוחדת הזאת.

 

מה זה בדיוק אומר

בפועל זה בדיקת האיכות של המוצר לפני שהוא יוצא אל השוק, בעולם ההייטק זה יכול להיות תוכנה כלשהי, אפליקציה, אתר אינטרנט או כל יישום אחר בתחומים האלו. במסגרת התהליך של פיתוח מוצר, יש שלב בדיקות שנחשב בדרך כלל לשלב הקובע אם המוצר מוכן לצאת לשוק או לא, אם אין לו תקלות מסוגים שונים וחווית המשתמש תקינה, הוא מכון לצאת לדרכו. כמעט בכל חברת הייטק זקוקים לאנשי QA בכדי לוודא את תקינות המוצרים שלהם.

 

מה צריך לדעת כדי לעבוד בתחום

העבודה בתפקיד הזה נחשבת לתחום שדורש יחסית פחות ידע מבחינת תוכנה לעומת עבודה של מהנדסים או מפתחי תוכנה, זה עדיין התחום הזה דורש הרבה כישורים ומיומנויות טכניות. בשביל עבודה בבדיקות תוכנה, צריך להבין היבטים אחרים בכל מה שנוגע לתוכנה עצמה, לכן נדרשת הבנה מעמיקה יותר. בקלות תמצאו היום מודעות דרושים הייטק QA Engineer מכיוון שזה באמת תחום חשוב ונחשק ששווה  להכיר.

 

שפות וטכנולוגיה

בשביל העבודה הזאת תצטרכו ללמוד שפות תכנות, כי אתם תצטרכו להבין במה מדובר כשיציגו בפניכם את התוכנות ואתם תבדקו את תקינותם. השפות הפופולאריות, בן פייתון וJAVA , זאת נקודת התחלה מעולה. בנוסף, בהרבה מהמקרים תעבדו גם עם מסדי נתונים, לכם יש חשיבות רבה שתדעו איך להתנהל איתם. בגלל הצורך בידע הזה כבסיס, מתוך מקצועות של מפתחי תוכנה, מדעני נתונים או מומחי שפות תכנות, תוכלו גם להגיע לכאן.

 

כלי עזר נוספים

מכיוון שמדובר כאן בתחום רחב מאוד, ישנן המון תחומי ידע וכלים שיוכלו לעזור לכם. לדוגמא, בתחום של ממשקים אינטרנטיים, הבנה כיצד הם עובדים ואיך מושכים מידע מתוך מערכות שונות, או איך לעבוד עם סוגי קבצים שונים, אלו הם דברים שיוכלו לעזור לכם מאוד בתפקיד. היום יש המון מערכות אונליין, בנוסף לקרוסים אונליין, שם תוכלו ללמוד ולהעשיר ולהתמצא שלב אחרי שלב, ככה שזה יעזור לכם המון בתפקיד עצמו.

 

לסיכום

משרת QA היא משרה שווה במיוחד, ואם תעבדו בה, תגלו עולם של דברים, וכל דבר שתוכלו ללמוד עוד, יעזור לכם בתפקיד הזה, תוכלו ללמוד קורסים רבים שיעשירו אתכם בכל מיני תחומים שונים אונליין מה שיקל עליכם מול כל מוצר ותוכנה שתצטרכו לבדוק במסגרת התפקיד. הדרך היא לא נגמרת, כי תמיד יש דברים חדשים ללמוד, והאמת היא שזה כנראה כל הכיף שבדבר.

אישה עובדת

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »