חיפוש

למה חשוב שהאתר יהיה מותאם לגלישה בנייד

היום אם עסק רוצה להצליח הוא חייב לבנות לעצמו נוכחות ברשת – זו כבר עובדה ידועה שלא נתונה לוויכוח.

בכמעט כל הענפים בשוק לקוחות פוטנציאליים מחפשים באינטרנט בטרם הם מחליטים לבצע רכישת מוצר או שירות מסוימים ואתם כבעלי עסקים צריכים להיות שם אם אתם רוצים שידעו עליכם.

אם בעבר לעסקים הספיק להקים אתר אינטרנט, היום הרף עלה ורצוי מאוד שאתרים יהיו מותאמים לטלפון הנייד.

 

מדוע מומלץ להתאים אתרי אינטרנט למובייל?

ככל שעובר הזמן השימוש באינטרנט עובר מהמחשב לטלפון הנייד. יותר ויותר משתמשים גולשים באינטרנט דרך הטלפון הנייד, ואתרים שלא מותאמים לטלפונים ניידים מספקים חוויית משתמש נחותה למי שגולש דרך הנייד. אתר אינטרנט צריך להתאים לנייד גם באופן העיצוב שלו וגם מבחינת התוכן, כאשר לרוב התוכן באתר המותאם לנייד יהיה מתומצת יותר מאשר הגרסה הרגילה של האתר, שכן בדרך כלל לגולשים מהנייד יש פחות סבלנות לתוכן ארוך.

 

מה הקשר בין חוויית משתמש, התאמה למובייל ודירוג האתר בגוגל?

בסופו של דבר המטרה שלכם כבעלי אתר אינטרנט היא להגדיל את התנועה באתר שלכם ככל האפשר, ולא רק מבחינת כמות האנשים שנכנסים לאתר שלכם אלא גם מבחינת משך הזמן שהם שוהים בו. משתמש שגולש דרך הסלולרי שנכנס לאתר שלא הותאם למובייל נתקל בממשק לא נוח ולא נעים לשימוש, ורוב הסיכויים שלא ישהה בו זמן רב.

משך השהייה של משתמשים באתר היא קריטית לדירוג האתר שלכם בגוגל – כאשר משתמשים שוהים זמן רב באתר גוגל מזהה זאת והאלגוריתם שלו מסמן את האתר שלכם כרלוונטי. המשמעות היא שבחיפוש מילות מפתח בגוגל שמופיעות באתר שלכם, האתר יקבל מיקום גבוה ברשימת התוצאות. למיקום ברשימת התוצאות ישנה משמעות רבה – גולשים לא נוהגים לדפדף בין התוצאות בגוגל ולרוב יכנסו לאתרים שנמצאים בעמוד הראשון של החיפוש ושם אתם רוצים להיות.

 

מהן הדרכים להתאמת אתר לתצוגה במובייל?

ישנן שלוש דרכים כאלו:

אתר רספונסיבי:

אתר רספונסיבי הוא אתר שהותאם באופן מלא למובייל אך רק במובן של גודל המסך. התוכן באתר יהיה אותו התוכן ללא שום תוספת או צמצום, אך יותאם לכל גודל מסך בו יוצג בכל מכשיר.

 

אתר מותאם באותה הכתובת:

אתר שעוצב באופן מיוחד למובייל באותה הכתובת של האתר אותה מזינים במחשב.

 

אתר מותאם בכתובת שונה:

אתר שעוצב ונבנה במיוחד עבור מובייל ומתאים לגלישה וקריאה דרך הטלפון, אך הכתובת מעט שונה ויתווסף לכתובת הרגילה תוספת מסוימת שתפנה לגרסת המובייל של אותו העמוד.

 

שפרו את חוויית המשתמש באמצעות קידום אתרים

כאמור, שיפור חוויית התמשמש היא קריטית עבור בניית אתרים ולשם כך מומלץ מאוד להיעזר בבעלי מקצוע המתמחים בקידום ובניית אתרים. מימון בדוש הוא מומחה לבניית אתרים הפעיל בתחום מעל לחמש שנים, ובנה עשרות אתרים וקידם אתרים רבים לראש תוצאות החיפוש בגוגל.

 

מכשיר טלפון

אולי תאהבו גם את

חיסכון כספי
3 טיפים לחיסכון כלכלי

אתם תמיד במינוס? מנסים לצמצם הוצאות? חולמים לחסוך ולא מצליחים? אנחנו מכירים את המצב שלכם טוב יותר ממה שאתם חושבים. היינו שם, ולמדנו בדרך ארוכה

קראו עוד »
סרטים
4 יתרונות בסרטי תדמית

חברות, עסקים, גופים ומותגים – אולי תופתעו לשמוע, אבל כל אלו משתמשים בסרטי תדמית. המטרה של סרטי תדמית היא די פשוטה – שיפור התדמית של

קראו עוד »