חיפוש

4 טיפים לאתר מנצח שיביא לך עוד לקוחות!

ישנה סברה שגויה שעוברת מפה לאוזן של אנשים שאינם מכירים מקרוב בתחום הדיגיטל. היא הגיעה לאוזנינו וגרמה לנו להבין שיש מי שחושבים שהקמת אתר זה עניין פשוט. אנחנו כאן כדי להעלות את הנושא למודעות ולהראות שצריך להכיר וליישם 4 טיפים חשובים שיאפשרו ליהנות מאתר מקצועי שמושך לקוחות. הישארו כאן ותגלו מה עליכם לעשות כדי להגיע לתוצאה זו. 

 

טיפ מספר 1 – הגדרת מטרות ברורות

העלאת אתר לרשת מלווה לא פעם במטרות מסוימות שאנחנו רוצים להשיג. עליכם לעצור לרגע ולרשום על דף את המטרות שלכם. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שפשוט תענו על השאלות הבאות:

  • למה החלטתם לבנות אתר מלכתחילה?
  • מי קהל היעד שיתעניין בשירותים או במוצרים שאתם מציעים באתר.
  • מה הציפיות שלכם מהאתר?

מענה מעמיק על שאלות אלה יאפשר לכם להחזיק בפרטים הבסיסיים שיובילו לבניית אתר מוצלח.

טיפ מספר 1 – הגדרת מטרות ברורות

טיפ מספר 2 – תפנו למומחים בקידום אתרים

בשלב זה אתם צפויים להחזיק בנקודות החשובות שגרמו לכם להקים את האתר. עכשיו אתם צריכים לפנות לקבלת שירות מקצועי שיינתן מצד טום גרינברג – מקדם אתרים מספר 1 בתחום. מסרו לידיו את הרשימה שהכנתם קודם לכן, כדי שהוא יוכל להבין את התמונה המלאה ולסייע בקידום האתר בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת, לדוגמא:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם ועוד

 

טיפ מספר 3 – תבצעו התאמה למכשירים שונים

יכול להיות שנתקלתם בעבר באתר שלא נפתח בדפדפן של המכשיר שבו גלשתם. אם כן, כדאי שתדעו שמדובר בטעות קריטית שבוצעה על ידי בעל האתר. שכן, זה לא לקח בחשבון שיש גולשים שנכנסים לאתר שלו מכל מיני מכשירים ניידים. נמליץ לכם ללמוד מטעות זו ולבדוק שהאתר שלכם יהיה רספונסיבי. כלומר, שיהיה מותאם למכשירים מסוגים שונים (מחשב נייח, טאבלט, טלפון נייד ועוד). התאמה מתקדמת תוביל לחוויית גלישה נעימה ותעלה את הסיכויים לכניסות מרובות לאתר.

טיפ מספר 3 – תבצעו התאמה למכשירים שונים

טיפ מספר 4 – תאבטחו את האתר

יש דרישות אבטחה מחמירות שמטרתן להבטיח לגולשים שהם משתמשים באתר בטוח ותקין. מוטלת עליכם האחריות בביצוע אבטחה מתקדמת תוך החזקת תעודת SSL שתאפשר לבצע סליקת אשראי בידיעה שהנתונים אינם מועברים לגורמים אחרים. חשוב שתעשו זאת, משום שהגולשים מכירים במערכות אלה והם עשויים להימנע מביצוע רכישות באתרים שאינם מאובטחים (הרי מי רוצה לשים את כספו על קרן הצבי?).

 

עתידות: בקרוב תחזיקו באתר מנצח

אלה היו 4 הטיפים שיהפכו את האתר שלכם למנצח. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות, כדי להביא לאתר הקיים לקוחות נוספים. בשלב זה נותר לכם רק ליישם את 4 הטיפים שהוצגו עד כה ולהעביר את המידע הלאה, לבעלי אתרים אחרים, כדי שגם הם יוכלו ליהנות מזרימה של קהל היעד לאתר שברשותם.

4 טיפים לאתר מנצח שיביא לך עוד לקוחות!

אולי תאהבו גם את