חיפוש

3 תקלות שיכולות לקרות למוצרי האפל שלך – ואיך לפתור אותן

אפל היא ללא ספק אחד ממותגי האלקטרוניקה המובילים בעולם בכלל ובישראל בפרט, כשהחברה מציעה מגוון מכשירים ומוצרים טכנולוגיים מתקדמים ויוקרתיים. מטבע הדברים ובדומה למוצרים טכנולוגיים אחרים, גם במוצרי אפל ייתכנו תקלות כאלו ואחרות. הנה לפניכם מספר תקלות נפוצות והדרכים להתמודד איתן.

 

מוצרי אפל הפופולאריים ביותר

חברת אפל היא בהחלט מותג בעל שם בתחום האלקטרוניקה והיא למעשה הביאה לראשונה בחיינו את מכשיר הנייד החכם ובעל מסך המגע ומאז, החברה ממשיכה להציג מגוון מכשירים ומוצרים בעלי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת וביניהם:

  • מכשיר נייד אייפון
  • אפל ווטש (שעון חכם)
  • מקבוק (מחשב נייד)
  • אייפד
  • אייר – פודס (אוזניות בלוטות')

מוצרי אפל פופולריים

תקלות במוצרי אפל – כדאי לדעת

לפני שנעסוק בתקלות הנפוצות במוצרי אפל השונים והדרכים לפתור אותן, לפני תיקון מוצרי אפל כדאי לקחת בחשבון מספר דברים:

 

מכשירים יוקרתיים

חברת אפל נחשבת למותג מוביל בתחומה וככזו, המוצרים שלה נחשבים ליקרים במיוחד ובהתאם לכך, גם עלויות התיקון יהיו בהתאם.

 

חלקים מקוריים

אלמנט נוסף המשפיע על עלויות תיקון מכשירי אפל הוא הגבלתה של החברה לאפשרות שימוש בחלפים מקוריים בלבד.

 

מהן התקלות הנפוצות ביותר במוצרי אפל?

החלפת מסך

מסך תקול, דוגמת מסך חשוד, מרצד, לא מגיב וכדומה, משפיע על חווית השימוש שלנו במוצר ובין אם זה החלפת מסך לאפל ווטש או החלפת מסך אייפד אייר 4, עלינו למצוא בהקדם את הפתרון המהיר והמקצועי ביותר.

 

תיקון סוללה

כל המוצרים של אפל פועלים על סוללה וכאשר היא נפגעת או נשחקת לאורך זמן, יש לדאוג לתיקון או החלפת סוללה חדשה בהתאם.

 

תיקון מצלמה

כולנו אוהבים לצלם ולתעד את עצמנו ו/או אירועים משמעותיים בחיינו ולכן, כשהמצלמה הקדמית או האחורית מפסיקה לפתע לעבוד, אנחנו מרגישים חסרי אונים וישר מחפשים אחר אפשרויות התיקון המומלצות.

 

מהי הדרך המומלצת לתיקון מוצרי אפל?

ההתעסקות במוצרי אפל מחייבת היכרות והבנה מעמיקה של המוצרים ולכן, ממש לא מומלץ לנסות לתקן באופן עצמאי ובאמצעות מדריכים מקוונים כאלה ואחרים, היכולים בסופו של דבר לגרום יותר נזק מתועלת. הדרך המומלצת ביותר לתיקון מוצרי אפל, היא באמצעות מעבדת תיקונים מקצועית ובעלת ניסיון בתחום, המחזיקה ברשותה ציוד מקצועי ויכולה לספק אחריות על התיקון שבוצע ועל מקוריות החלקים. בנוסף, ניתן למצוא גם מעבדות תיקון ניידות, המספקות מגוון פתרונות ותיקוני מוצרי אפל בבית הלקוח ובזמני תיקון מהירים במיוחד.

 

לסיכום

חברת אפל מציעה מגוון מוצרים טכנולוגיים מתקדמים שממש הפכו את חיינו וכאשר מוצרים אלו לא עובדים כראוי, כמו במקרה של תקלה במסך, תקלה בסוללה או תקלה במצלמה, הרי שעלינו לפנות לשירותי תיקון מומלצים, אותם נוכל לקבל במעבדת תיקונים מקצועית ובעלת ניסיון בתחום, היכולה לעיתים להציע גם שירות תיקונים עד לבית הלקוח.

מוצרי אפל

אולי תאהבו גם את