חיפוש

מה זה eSIM וכמה זמן לוקח להפעיל אותו?

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, כך גם משתפרת איכות החיים שלנו. בתחום הסמארטפונים המרוץ נע מהר יותר ומוצא לנו בכל פעם פתרון אחר לבעיה קיימת. הכירו את ה-eSIM – הסים הדיגיטלי החדש שכולנו הולכים להשתמש בו בשנים הקרובות. מדובר בשדרוג טכנולוגי לסים הפיזי שקיים בטלפון שלנו ופועל באופן הפשוט ביותר.קבלו  סקירה על eSIM וכמה זמן לוקח להפעיל אותו.

 

מה זה eSIM?

בהסבר קצר שאינו מתעמק במפרט הטכני, נספר כי ה-eSIM הוא שדרוג טכנולוגי של הסים הפיזי שקיים אצלנו בסמארטפון. מה זה אומר? שקיימים מכשירים סלולריים שמכילים בתוכם שבב שמשרת את אותה המטרה שהסים משרת. החידוש בפונקציה הזאת הוא שלא צריך פיזית להכניס סים לטלפון, אלא שהמכשיר כבר יישא בתוכו את היכולת לקרוא חברות סים שונות דרך סריקת קוד QR. כל טלפון שתומך ב-eSIM הוא טלפון שיכול בקלות לעבור בין חברות שונות וליהנות מאינטרנט מהיר יותר. כמעט לכל סמארטפון שיצא אחרי שנת 2020 מותקן eSIM.

 

כמה זמן לוקח להפעיל ESIM?

ההפעלה של ה-eSIM היא פשוטה ומתבצעת תוך דקות אחדות. כל מה שעליכם לעשות הוא לסרוק באמצעות המצלמה של הטלפון שלכם קוד QR, שבאמצעותו תוכלו להתחבר לחברת הסלולר הספציפית שבה אתם מעוניינים להשתמש.

 

מתי כדאי להשתמש ב-eSIM?

● טיסה לחו״ל

אחד השימושים ל-eSIM הוא בעת טיסה לחו״ל, כאשר הוא מספק הוזלה משמעותית של חבילת גלישה בחול, כאשר ההתקנה וההתחברות לאינטרנט מקומי, נעשית תוך כדי שמירה על מספר הטלפון המקורי שלכם.

 

● סטודנטים בחו״ל

במידה ואתם סטודנטים ישראליים בחו״ל, eSIM דיגיטלי יוכל לעזור לכם להיות גם מחוברים למדינה המקומית שבה אתם נמצאים וגם לישראל. עם האופציה הדיגיטלית תוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר מבלי להסתבך בתפעול.

 

● נוודים דיגיטליים

אם אתם עובדים מחו״ל או עובדים ומטיילים בעולם, eSIM הוא הבחירה הכי נכונה עבורכם. אנשים שעוברים ממדינה למדינה זקוקים לממשק שיעזור להם לעבור בין חברות שונות מבלי להצטרך להתקין כל פעם כרטיס פיזי שלוקח זמן רב. באמצעות האפליקציה של חברת הסלולר, תוכלו לשנות את המדינה בה אתם נמצאים במהירות ובקלות מבלי להסתבך עם מקומיים.

 

האם הפעלה של eSIM היא כדאית גם בארץ?

התשובה לכך היא בוודאות כן. אם אתם לא רוצים יותר להסתובב עם סים בתוך הטלפון שלכם ומעוניינים להשתדרג טכנולוגית, ניתן לפנות לספק האינטרנט שלכם על מנת להתקין סים דיגיטלי. כך תוכלו לחבר גם מכשירים טכנולוגיים שונים כמו טאבלט ושעון חכם, שיכולים ביחד להפוך לישות אחת מסונכרנת.

 

האם המחיר של eSIM הוא זול יותר?

גם כאן התשובה היא כן. כולנו משלמים לחברות הסלולר על סים פיזי בתחילת ההתקשרות איתן. על סים דיגיטלי שכבר קיים אצלנו בסמארטפון אין מה לשלם, אלא רק על חשבון הסלולר עצמו.

 

הבנתם מה זה eSIM ? עכשיו תכירו את WeSIM

גם אם אתם באמצע האריזות לחו"ל, קחו פסק זמן לרגע וצרו קשר עם  WeSIM- החברה שמספקת לכם אפשרות גלישה באינטרנט באיכות המיטבית ביותר מ-200 מדינות בעולם. תוכלו לרכוש חבילת גלישה במהירות, לקבל פרטים באי מייל, וליהנות מהתקנה הכי פשוטה, והכל במחירים מצוינים. זהו, עכשיו תחזרו להשלים את האריזה… ושתהיה לכם נסיעה מושלמת.

הבנתם מה זה eSIM _ עכשיו תכירו את WeSIM

אולי תאהבו גם את