חיפוש

רוצים לבנות תפריט דיגיטלי למסעדה שלכם – הכירו את VeeCard

בניית תפריט למסעדה היא אחד השלבים הכי חשובים בהקמה שלה. במובנים רבים התפריט הוא זה שמגדיר את המסעדה שלנו והוא גם יגרום ללקוחות להחליט האם הם מעוניינים לבוא לאכול אצלנו. בעבר התפריטים במסעדות היו מודפסים על נייר עם עיצוב כזה או אחר. כיום, ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת לכם להנות מתפריט שמוגש ללקוח באופן דיגיטלי.

 

תפריט דיגיטלי

בניגוד לתפריט שאליו היינו רגילים עד השנים האחרונות, כיום יותר ויותר מסעדות עוברות לתפריט דיגיטלי. לפני שנדבר על היתרונות של תפריט כזה,  VeeCardכאן כדי להסביר לכם באופן מדויק מהו בדיוק תפריט דיגיטלי.

תפריט דיגיטלי הוא תפריט שאותו הלקוח מקבל על גבי טאבלט. הלקוח יכול לראות בצורה ברורה את המנות, סקירה קצרה עליהן וכמובן את המחיר שלהן. בתפריט דיגיטלי בדרך כלל גם נוכל לצרף תמונה איכותית של המנה. בניגוד לתפריט נייר רגיל, יש לתפריט הזה מספר יתרונות שיכולים להיות רלוונטיים כאשר אתם ניגשים לעיצוב תפריט חדש למסעדה או לעסק שלכם.

תפריט דיגיטלי

גמישות

כאשר אנחנו מעצבים תפריט למסעדות ועסקים, אחד הדברים הכי חשובים הוא לשמור על גמישות. בשום מקום תפריט הוא לא דבר קשיח, ושינויים מסוימים עלולים להתעורר כל הזמן. הדבר הזה נכון בעיקר במסעדות שבהן יכול להיות מצב שבו מנה מסוימת לא זמינה. במקום לגרום ללקוחות שלכם לאכזבה תוכלו לדאוג שהמנה הזו פשוט לא תהיה בתפריט.

עדכון של מחיר או הכנסה של מנה חדשה כבר לא ידרשו מכם להחליף את כל התפריטים במסעדה, אלא פשוט לבצע הוספה של המנה וכל התפריטים כבר יתעדכנו באופן אוטומטי.

 

יותר מידע ללקוח

לקוחות אוהבים לקבל מידע על המנות שהם מזמינים. בעת הזמנה של מנה בתפריט דיגיטלי הלקוח יוכל לקבל סקירה הרבה ויתר מקיפה על המנה מאשר זו שהייתם נותנים לו אם התפריט היה תפריט קשיח רגיל. מלבד התמונה שכמובן תגיע באיכות גבוהה יותר, אתם לא מוגבלים בכמות הטקסט שמתאר את המנה, מה שיאפשר לכם לגרום ללקוחות להזמין יותר מנות.

תפריט דיגיטלי

ניהול הזמנות מהיר יותר

אם בונים את התפריט הדיגיטלי בצורה נכונה, ניתן לחבר את מערכת ההזמנות ישירות אל התפריט. באופן הזה הלקוחות לא צריכים לחכות שמלצר יגיע לקבל את ההזמנה שלהם, וכל מה שהם צריכים לעשות זה פשוט ללחוץ על המנה שהם רוצים להזמין בתפריט הדיגיטלי. המטבח של המסעדה יקבל את ההזמנה באופן מידי, בלי שום צורך במתווכים נוספים בדרך.

 

לסיכום

תפריט דיגיטלי הוא דרך נהדרת לגרום ללקוחות שלכם להזמין יותר מנות ולעבוד בצורה יעילה במסעדה. התפריט הזה קל הרבה יותר לשינויים והוא גם מאפשר לכם לתת לסועדים יותר מידע על המנות שאתם מגישים להם. אם בונים את התפריט בצורה נכונה ניתן לחבר אותו למערכת ההזמנות של המסעדה ולייעל את הגשת המנות.

תפריט דיגיטלי

אולי תאהבו גם את