חיפוש

מתקדמים לעתיד – הכל על התפריטים הדיגיטליים

איזה עסק לא רוצה להתייעל, להתחדש? בעלי העסקים תמיד עסוקים בשאלה, איך לגרום לעסק שלהם לגדול ולהתפתח. ולפעמים, דווקא הדברים הקטנים הם אלו שעושים את העבודה. הכנו לכם כאן סקירה מרתקת על אחד המוצרים שיגרמו לעסק שלכם להיות חדשני ויעיל יותר, קבלו את התפריט הדיגיטלי.

 

עידן חדש – תפריט חדש

היום הכל נמצא בסמארטפון, לכל נושא שנרצה מעבודה ועד לפנאי ובידור הכל נמצא שם במסך. כל נותני השירותים עוברים לדיגיטל, נראה שפשוט לא ניתן לחיות אחרת. וכמובן שגם בעולם הקטלוגים והתפריטים צריך להתקדם, אי אפשר להישאר מאחור. עוד ועוד מסעדות וחנויות עוברות לתפריט דיגיטלי – תפריט נוח יותר נגיש יותר ואפילו יפה יותר שיתן לעסק שלכם תדמית של מקום מעודכן וחדשני.

תפריט חדש

אז איך זה עובד?

בטח יצא לכם להיתקל במקום המשתמש בתפריט דיגיטלי. לדוגמא אתם יוצאים למסעדה, במקום לחכות לתפריט סורקים את הברקוד והופ! התפריט מולכם במסך הפלאפון. אז איך גם לעסק שלכם יהיה אחד כזה אתם בטח שואלים?

ישנם הרבה חברות המציעות שירות של תפריט דיגיטלי, מעוצב ואלגנטי שאף מקושר לרשתות החברתיות. תוכלו לראות לדוגמא את חברת veecard המציעה שירות כזה, כל מה שתצטרכו לעשות זה להשאיר את הפרטים שלכם אצל החברה, לשלוח את התפריט הקיים וצוות מקצועי של מעצבים כבר יעבוד על התפריט שלכם.

יתרונות התפריט הדיגיטלי

תפריטים דיגיטליים מלאים ביתרונות, הן ללקוח והן לבעל העסק ומעניקים נגישות, נוחות ויזואליות מרשימה. להלן נמנה כמה מהיתרונות שלהם:

לבעל העסק:

  • ראשית כל תפריט דיגיטלי מקנה לעסק תדמית של מקום יוקרתי ומעודכן, וממתג את העסק שלכם לטובה אל מול המתחרים.
  • עוד יתרון שנותן התפריט, הוא פשוט חיסכון בזמן ובעובדים. לדוגמא במסעדה, במקום שהמלצרים יתרוצצו לחלק ולאסוף תפריטים מן הסועדים, ואח"כ גם לנקות אותם… עם תפריט דיגיטלי פשוט כל הכאב ראש הזה יורד מהפרק.
  • ועוד דבר אחרון, התפריט הדיגיטלי מקנה לכם אפשרות לשינוי ועדכון של התפריט מתי שרק תרצו, ללא צורך לרוץ לבית הדפוס כדי להדפיס את התפריט המעודכן כל פעם. כמו כן נותן לכם לעקוב אחרי מנות פופולריות ולשנות את הנראות של התפריט בכל עת.

ללקוחות:

עם התפריט הדיגיטלי גם הלקוחות שלכם יהיו מרוצים, כאשר הוא מקצר את זמן ההמתנה לתפריט כמו כן הוא גם היגייני יותר מתפריט שעבר אלף ידיים… והכי חשוב  התפריט הדיגיטלי מושך את העין בעיצוב מרשים.

 

טיפ מאיתנו

אם גם אתם רוצים תפריט דיגיטלי לעסק שלכם, אנחנו ממליצים לראות דוגמאות של תפריטים שכבר נעשו. כמו כן תוכלו לראות את האתר של החברה שנותנת את השירות, אם האתר שלה נראה כמו תפריט שעושה לכם חשק לקנות, כנראה שהיא תדע להכין גם עבורכם אחד כזה…

 

סיכום

בעולם של מסכים ודיגיטל צו השעה אומר לכם להתקדם. תפריט דיגיטלי הוא אחד המוצרים שישדרגו לכם את העסק, הוא נותן הרבה יתרונות כמו יכולת לעדכן את התפריט במהירות, חסכון בזמן וגם היגייני יותר מתפריט רגיל. מומלץ לראות את אתר החברה שנותנת את השירות ואם הוא נראה טוב כנראה שגם התפריט שתזמינו מהם ייראה מעולה.

תפריטים דיגיטליים

אולי תאהבו גם את