חיפוש

על הקשר בין חוויית גלישה למכירות

מי שעוסק בתחום המכירות ברשת יודע שיצירת אתר מכירות טוב שיביא לתוצאות מצריכה היכרות מעמיקה עם חווית הגלישה בו. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבחון את העניין באופן מעמיק כדי לאפשר לכל מתעניין לדעת איך אפשר להעניק לגולש חוויית משתמש טובה. כזו שתהפוך את האתר לנוח וידידותי ותביא בסופו של דבר למכירות.  כל בעל אתר מכירות יודע שעליו לדאוג כי הגולש ירגיש בנוח כמה שניתן באתר שלו.

שכן, במצבים שבהם הגולש לא מרגיש בנוח באתר מסיבה כלשהי, הוא עשוי לצאת ממנו ולהחליט שלא יחזור אליו בשנית. מומחים בתחום שמים דגש רב על הבנייה והעיצוב של אתרי אינטרנט שמציעים מוצרים ושירותים למכירה, משום שיש להם את המודעות הגבוהה בנושא.

יצאנו לפגוש את  ג’ורג’ שופאני, המנכ”ל והבעלים של סוכנות איקומרס Original Concept , המתמחה בבניית אתר מכירות, כדי לחזור עם כל הפרטים החשובים ולהציג בפניכם את הקשר שבין חוויית הגלישה למכירות. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולצאת מומחים בנושא. ( אתר החברה: onlinestore.co.il )

 

מה הקשר בין החוויה של הגולש לבין המכירות?

כל גולש צריך להרגיש בנוח באתר המכירות שבו הוא נמצא. במקרים רבים, כאשר עולה תחושה שלילית מסיבה כלשהי בנוגע לאתר, היא עשויה לעכב את פעולת התשלום והשלמת ביצוע הרכישה של המוצר או השירות שמוצע באתר. תחושות שליליות בחוויית הגלישה עשויות לבוא לידי ביטוי בכל מיני הקשרים. הנה ההקשרים הבולטים ביותר שראוי לשים לב אליהם בעת הקמה של אתר מכירות:

  • עיצוב האתר
  • התאמת הגלישה באתר למכשירים שונים
  • מהירות מקסימלית לרכישה
  • נגישות נוחה לטפסים
  • נגישות לבעלי מוגבלויות
  • חיפושים מתקדמים
  • תמריצים ומבצעים

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מקימים אתר מכירות שמאפשר חוויית גלישה נוחה וחיובית, אתם צריכים להכיר את ההקשרים החשובים ביותר. המומחים שליוו אותנו הציגו בפנינו את ההקשרים הללו והם יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

של הגולש

הקשר בין עיצוב האתר למכירות

האסתטיקה של האתר היא קריטית ביותר. תופתעו אולי לשמוע שהגולש הממוצע מבלה פחות מדקה באתר אינטרנט שאינו מושך את תשומת ליבו. חשוב שתדעו כי מדובר בנתון שניתן לשינוי. החנות שלכם צריכה להיות נקייה וברורה, ללא עודף של פרטים שיעמיסו על העין. שכן, חנות שיש בה עומס של פרטים, עשויה להקשות על הגולש במציאת הפריט המתאים עבורו והוא עשוי לעזוב את האתר ולא לסיים את הרכישה.

 

הקשר בין נגישות לבעלי מוגבלויות למכירות

גולשים בעלי מוגבלויות שנכנסים לאתר מכירות צריכים לחוות חווית גלישה נוחה ונגישה עבורם. שכן, כך, הם יוכלו להשתמש באתר ולעבור מלשונית אחת לאחרת ללא שום בעיה. כדי שזה יקרה, על בעל האתר לבצע הנגשה מראש של התוכן לקהל יעד זה.

בעלי אתרים שמבצעים את ההליך המדובר יכולים ליהנות מנתח שוק נוסף ולהגדיל בזאת את מחזורי המכירות. מיותר לציין כי מי שלא פועלים כך, עשויים לחוות את ההפך הגמור ולהביא לחוויית גלישה שלילית שתפחית את הסיכוי לביצוע מכירות בקרב קהל יעד זה.

 

הקשר בין חיפושים מתקדמים למכירות

אתר שמאפשר לכל לקוח לבצע חיפוש נוח אחר מוצר מסוים שאותו הוא מחפש, צפוי להאיץ את תהליך הרכישה. שכן, פעולה זו עוזרת ללקוח להיחשף למוצר שהוא זקוק לו וגם להיחשף למוצרים נוספים דומים שהוא עשוי להוסיף אל סל הקניות שלו. ניתן לראות את הקשר ההדוק בין חוויית גלישה שכוללת חיפוש נוח ונגיש לתהליך הרכישה שעשוי לבוא לידי ביטוי בסופו של דבר.

 

הקשר בין טפסים נגישים למכירות

חלק אינטגרלי מתהליך הרכישה שמתבצע באתרי מכירות הוא מילוי של טפסים שונים. כדי שהגולש יחווה חוויית גלישה חיובית, עליכם לשים לב כי הטפסים נוחים למילוי, נגישים ושניתן למלא אותם תוך זמן קצר. טופס ארוך ומייגע עשוי להביא את הלקוח לחוויית גלישה שלילית ולנטישה של האתר רגע לפני ביצוע הרכישה.

 

לסיכום – הקשר בין חווית גלישה למכירות

כעת, אפשר לומר בריש גלי כי יש קשר הדוק ביותר בין חוויית גלישה חיובית לבין מכירות בדיגיטל. בשלב זה, כשאתם מודעים לחשיבות הזו, נותר לכם רק לפנות אל חברה מוסמכת שתלווה אתכם לאורך ההליך ותבנה עבורכם אתר מכירות שיאפשר לגולשים שלכם ליהנות מחוויית גלישה טובה ללא פשרות.

בין הגלישה

אולי תאהבו גם את