חיפוש

ניהול מוניטין בגוגל – איך מגינים ומטפחים את שם המותג שלך?

אנחנו לא תמיד מוכנים להודות בזה שאכפת לנו מה אנשים אחרים חושבים עלינו, אבל כשמדובר במותג ששייך לנו, צריך להשאיר את ההדחקה בצד ולהביא לפעולה. שכן, כשאנחנו מנהלים מותג, עלינו לשים לב שאנו מייצרים תדמית חיובית לפעילות שלו (ומשמרים את התדמית הזו לאורך זמן). בשורות הבאות נציין בפניכם איך תוכלו לעשות זאת ומה הקשר בין ניהול מוניטין בגוגל. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

הסיבה שגרמה לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר ששמענו על ריקול שנעשה לאחרונה לכמה חברות מוכרות במשק. הדבר הוביל למספר רב של תגובות שליליות על המותג. הדבר מיד גרם לנו להבין שהחברות המדוברות צריכות להביא לשינוי מהותי, כזה שיאפשר להן להחזיר את שמו הטוב של המותג. כך שהבנו שצריך לכתוב על כך מדריך מקיף ולהסביר איך אפשר להגן ולטפח על השם הטוב של כל מותג באשר הוא.

 

מה זה ניהול מוניטין בכלל?

בשנים האחרונות נרשמת התעניינות רבה בתחום ניהול המוניטין. שכן, הוא נחשב לאחד התחומים הבולטים בכל הנוגע לעולם של השיווק הדיגיטלי (שהפך להיות מרכזי ביותר בחיים של כולנו). ראוי לציין תחילה את המקור של ניהול המוניטין. מדובר במושג שמגיע מעולם יחסי הציבור לטווח ארוך. כאשר המטרה בעצם של הליך ניהול מוניטין היא לייצר ו\או במקרים מסוימים להביא לשיפור של תדמית שלילית שקיימת ברחבי הרשת. אחת החברות המוכרות בתחום היא חברת best links . החברה מוכרת בכך שהיא מציעה ללקוחותיה ניהול מוניטין מקצועי ברחבי הרשת.

 

למה אתם צריכים להגן ולטפח את המותג שלכם?

למקרה שאתם תוהים כעת למה אתם צריכים בכלל לנהל ניהול מוניטין, כדאי שתדעו שיש לכם המון סיבות לכך, הנה כמה מהבולטות שבהן:

  • כדי שתוכלו להסיר אזכורים שליליים שמופיעים בגוגל, ברשתות החברתיות ובמיקומים נוספים ברשת שקשורים למותג שלכם ולפעילות העסקית שאתם מקיימים
  • כדי שתוכלו להסיר אזכורים שליליים ברשתות החבריות שהועלו בזדון
  • כדי להסיר תגובות שנוגעות לניהול כושל של העובדים שלכם או של בעלים קודמים של המותג

 

אז איך למעשה מגנים ומטפחים את המותג שלכם?

כדי שתוכלו להבין איך הדבר נעשה בפועל, אתם צריכים לראות את הדרכים האפקטיביות שמאפשרות להגיע לתוצאה מיטבית בנושא:

  • כתיבת מאמרים וכתבות שונות שיעלו אל האתר של המותג שלכם
  • כתיבת תכנים שיועלו לעמוד הפייסבוק שלכם ולאינסטגרם
  • יצירת קשרים עם חברות פרסום ואנשי יחסי ציבור שיסייעו לכם בהליך

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת על ניהול מוניטין בגוגל עבור המותג שלכם. כעת, אתם יודעים מה זה ניהול מוניטין, למה אתם צריכים אותו ומתי ואיך ההליך עובד. כך שנותר לכם רק להתחיל בעשייה ולהביא לשינוי.

שיווק דיגיטלי

אולי תאהבו גם את

מתנות ממותגות ראשית
מתנות ממותגות 5 המומלצים

מהן מתנות ממותגות חברות ועסקים רבים מחפשים בקדחתנות דרכים לקדם ולפרסם את העסק והחברה בקרב ציבור הלקוחות הפוטנציאלי שלהם. הם שוכרים את שירותיהם של משרדי

קראו עוד »
מיתוג עסקי

בניית מיתוג עסקי לעסק, גם אם הוא קטן או בינוני מצריכה בניית אסטרטגיה שיווקית שהושקעה בה מחשבה רבה ושימוש בכלים מתקדמים, זאת לשם הגשמת המטרות העסקיות ויצירת בולטות. מיתוג עסקי הוא למעשה הכלי הטוב ביותר אשר עומד לרשות בעלי עסקים כך שהעסק שלהם יוצג בצורה ויזואלית מעניינית, תוך שמירה על רלוונטיות וייחודיות אשר תבליט את העסק על פני המתחרים.

קראו עוד »