חיפוש

מחיר מיתוג עסקי – כמה זה עולה?

בעולם בו אנו חיים, כל בתי העסק באשר הם, קטנים כגדולים, מוכרחים להיעזר בשיווק דיגיטלי- שהפך לרובו המוחלט של השיווק העסקי. חלק בלתי נפרד ומשמעותי מאין כמוהו בתוך עולם השיווק הוא המיתוג העסקי. חברות רבות מציעות מיתוג עסקי מדויק ואטרקטיבי לשוכרים את שירותיה, ובמאמר זה ננסה להבין את עלויות השירותים הללו. 

 

ראשית- מהו מיתוג עסקי?

לתחילתו של עניין, נבין את הגדרת המונח מותג. מותג הוא בעצם העסק, חברה, או המוצר שלכם, או לעיתים קו מוצרים שלם. המותג שואף להבליט את הייחודיות שבעסק או המוצר שלכם, על ידי אפיונו בצורה הנכונה ביותר. מיתוג עסקי הוא חלק מהותי מאוד בתהליך השיווק של העסק. הוא צריך להיות ממוקד, אטרקטיבי ואסתטי, מתוקף היותו כרטיס הביקור של העסק שלכם. ישנם משרדים וחברות המתמחות בתהליכי מיתוג עסקיים, ויש לבחור צוות מנוסה ומומלץ כדי להבטיח עבודה מדויקת ומוצלחת.

 

חשיבותו של מיתוג עסקי

חשוב לזכור כי מיתוג הוא הרבה מעבר ללוגו שמתנוסס מול עינינו. מדובר בתהליך אסטרטגי שחייב להיות מתואם עם הזהות הבסיסית של העסק. מותג טוב הוא כזה שצובר מוניטין בזכות עצמו בקרב קהל היעד של העסק, ויש לו חשיבות קריטית ליצירת חיבור ארוך טווח עם הלקוח.

 

מה כולל מיתוג עסקי?

המיתוג הוא כאמור תהליך מתוכנן היטב שאמור להיות בסופו של דבר, גשר לאסטרטגיה העסקית של העסק. הוא חולש על מספר תחומים, החל מעיצוב לוגו לחברה, הסלוגן הקליט שילווה את שמה, שילוט, ניירת עסקית ייחודית לחברה וחשוב מהכול- יצירת שפה שיווקית ספציפית עבור החברה. אחד האלמנטים החשובים במיתוג עסקי הוא כמובן עיצוב ובנייה של אתר האינטרנט של החברה, יישום השפה השיווקית בעולמות הדיגיטל, לרבות דפי נחיתה ואתרים נוחים ואטרקטיביים לתפעול על מנת להגדיל את קהל היעד וליצור מאגר לקוחות נאמן.

 

עלויות

העלויות עבור תהליך מיתוג עסקי תלויות במשתנים רבים. גודל העסק המבקש את השירות, למשל, הוא קריטריון חשוב ביותר. גודלו של העסק נמדד בכמות העובדים ובעיקר במחזור ההכנסות, ההוצאות והתקציב השיווקי שנקבע. עבודת מיתוג פשוטה שכוללת עיצוב לוגו וניירת לעסק בלבד עבור עסק קטן, עשויה להסתכם בין 1,500-4,500 שקלים. אך אם אנחנו מדברים על מיתוג יסודי ועמוק, עבור חברה גדולה ומוכרת, הכוללת את כל האלמנטים שהמיתוג מציע כמו שילוט, עבודת דיגיטל אינטנסיבית ובניית שפה שיווקית מאפס, הסכומים מטפסים לעשרות אלפי שקלים.

בחירה במשרד מקצועי ומנוסה במיתוגים לכל סוגי העסקים, המעסיק צוות קריאייטיב כישרוני ורחב, תשפיע גם כן על המחיר הסופי. במציאות של היום, מיתוג עסקי הוא קריטי להצלחת העסק. כוחן העצום של הרשתות החברתיות לצד ריבוי המתחרים בשיווק הדיגיטלי, מביאים את העסקים להבין שאל להם להישאר מאחור בכל הקשור למיתוג עסקי.

מיתוג עסקי

אולי תאהבו גם את

מתנות ממותגות ראשית
מתנות ממותגות 5 המומלצים

מהן מתנות ממותגות חברות ועסקים רבים מחפשים בקדחתנות דרכים לקדם ולפרסם את העסק והחברה בקרב ציבור הלקוחות הפוטנציאלי שלהם. הם שוכרים את שירותיהם של משרדי

קראו עוד »
מיתוג עסקי

בניית מיתוג עסקי לעסק, גם אם הוא קטן או בינוני מצריכה בניית אסטרטגיה שיווקית שהושקעה בה מחשבה רבה ושימוש בכלים מתקדמים, זאת לשם הגשמת המטרות העסקיות ויצירת בולטות. מיתוג עסקי הוא למעשה הכלי הטוב ביותר אשר עומד לרשות בעלי עסקים כך שהעסק שלהם יוצג בצורה ויזואלית מעניינית, תוך שמירה על רלוונטיות וייחודיות אשר תבליט את העסק על פני המתחרים.

קראו עוד »