חיפוש

מתנות ממותגות 5 המומלצים

מהן מתנות ממותגות

חברות ועסקים רבים מחפשים בקדחתנות דרכים לקדם ולפרסם את העסק והחברה בקרב ציבור הלקוחות הפוטנציאלי שלהם. הם שוכרים את שירותיהם של משרדי פרסום ויועצים שיווקיים בעלויות גבוהות, ומקיימים אחת לתקופה סיעור מוחות בנושא.

אחת הדרכים הקלות והפשוטות למיתוג וקידום העסק, הוא חלוקה של מתנות ממותגות ללקוחות, עליהן מוטבע סמל החברה. המתנות הן בעיקר כלים יומיים, חפצי נוי וגדג'טים למיניהן. המתנות, מהוות "נציגות" בולטת של החברה בבית הלקוח שמקדמת את המודעות ליעילות וחשיבות החברה.

לעיתים, המתנות משמשות אף כסמל הוקרה והערכה של החברה לעובדיה, ומחולקות לעובדים לפני אירועים וחגים.

אך כיצד נבחר את המתנות הטובות, האיכותיות והמועילות ביותר? שהלקוחות והעובדים ישמחו בקבלתן וישתמשו בהן ביום-יום?

הכנו לכם רשימה של 5 מתנות מומלצות ביותר, שנבחרו על ידי צוות המומחים של "גיל גיפט", חברת המתנות המובילה בישראל.

 

רשימת המתנות המומלצות

 

בקבוק שתיה משמר טמפרטורה

רבים מאתנו מחפשים במהלך יום העבודה, הקניות והסידורים, שתיה קרה ומרעננת. בדיוק לשם כך, מומלץ לחלק ללקוחות והעובדים בקבוק מפלסטיק קשיח במגוון צורות, צבעים ודגמים, עליו מוטבע סמל החברה, עם מעטפת משמרת טמפרטורה, אתו יסתובבו הלקוחות במגוון מקומות וייהנו מיעילותו המוכחת. עלות מתנה זו היא באזור ה- 40 ש"ח.

 

פרטי לבוש

מתנה מומלצת נוספת היא, הענקת ז'קט, כפפות או כובע צמר לעובדים או ללקוחות, עליהם מוטבע סמל החברה. פרטי לבוש אלו, חיוניים לקופת החורף והסתיו, והלקוחות או העובדים תמיד ישמחו לעוד פריט לבוש נוסף. בקיץ, ניתן להעניק לעובדים או הלקוחות כובע מגן שמש או משקפי שמש איכותיות. עליות הביגוד נעות מ- 20 ל- 300 ש"ח.

 

אוזניות

אחד מהאביזרים הטכנולוגיים בהם נעשה שימוש רב ביותר במהלך השגרה השבועית הוא הפלאפון הנייד, ובעקבות כך גדלה במיוחד חשיבותן של האוזניות. לכן, עוד מתנה מומלצת, שיעילותה מוכחת היא הענקת אוזניות במגוון צורות, גדלים ואיכותיות לעובדי החברה או הלקוחות, עליהן יוטבע סמל החברה. עלות האוזניות נעה מ- 20 ל- 130 ש"ח.

 

יומנים ולוחות שנה

כל אדם בוגר, בעל עבודה מסודרת ולוח זמנים עמוס, ישמח מאוד לקבלת לוח שנה מפואר או יומן שבועי מסודר. אביזרים אלו, הכרחיים עבור תזכורות, ארגון לוחות זמנים וארגון שבוע העבודה, במיוחד לעובדים ולקוחות שמתקשים להסתדר עם הפלאפון או המחשב הנייד. עלות המתנה מוערכת מ- 5 ועד 75 ש"ח.

 

מטען נייד

אביזר חיוני נוסף, שישמח את העובדים או הלקוחות ויעשה בו שימוש על ידיהם ללא הפסקה הוא מטען נייד קטן, עליו יוטבע סמל החברה. אנשים רבים נתקעים פעמים רבות במקומות ללא אפשרות הטענה, ויברכו את האפשרות לקבל אביזר כזה. עלות המטען היא כ- 50 ש"ח.

לפירוט, יעוץ, הזמנה והתרשמות, כנסו לאתר החברה בקישור: https://gilgift.co.il.

מתנות ממותגות

אולי תאהבו גם את

מיתוג עסקי

בניית מיתוג עסקי לעסק, גם אם הוא קטן או בינוני מצריכה בניית אסטרטגיה שיווקית שהושקעה בה מחשבה רבה ושימוש בכלים מתקדמים, זאת לשם הגשמת המטרות העסקיות ויצירת בולטות. מיתוג עסקי הוא למעשה הכלי הטוב ביותר אשר עומד לרשות בעלי עסקים כך שהעסק שלהם יוצג בצורה ויזואלית מעניינית, תוך שמירה על רלוונטיות וייחודיות אשר תבליט את העסק על פני המתחרים.

קראו עוד »