חיפוש

3 רעיונות למתנות ממותגות שמשרד עורך דין יכול לתת

כולם אוהבים לקבל מתנות, הן הפתעה נעימה ששוברת את שגרת היום יום ומראות לנו שחושבים עלינו. בנוסף, מתנות מחזקות את תחושת הקרבה והנינוחות בין המעניק למקבל ומסיבה זאת בדיוק גם חברות עסקיות מאמצות מנהג זה ומעניקות מתנות ללקוחות קיימים או פוטנציאלים ואף לקולגות.

בשנים האחרונות גם משרדי עורכי דין מצטרפים למגמה. זקוקים לרעיונות לגבי אילו מתנות כדאי לחלק ולא יודעים מה כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת המתנה? בדיוק מסיבה זאת הכנו עבורכם את הכתבה הבאה.

 

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר בוחרים מתנה ממותגת למשרד עורכי דין

כאשר אתם בוחרים מתנה ממותגת חשוב שתגדירו לעצמכם מהי המטרה העיקרית שאתם רוצים להשיג באמצעות מתנה זאת. מתנה שתעזור לכם לפרסם את העסק שלכם לא תמיד תהיה זהה למתנה שמטרתה לבנות קשר אישי יותר עם לקוחות קיימים.

כמו כן חשוב שהמתנה תהיה עמידה ובאיכות טובה שכן המתנה תשקף לאנשים את העסק שלכם. לבסוף חשוב שעל המתנה יהיה מקום נוח שעליו תוכלו לכתוב את שם העסק שלכם ואף את פרטי ההתקשרות.

 

דוגמאות למתנות ממותגות פופולריות שכל אחד ישמח לקבל

הדוגמאות הבאות מהוות את המתנות הפופולריות ביותר בקרב מרבית משרדי עורכי הדין, ולא במקרה. מדובר במתנות עמידות, שימושיות ביותר ונוחות ביותר לעיצוב והתאמה אישית. אם תשימו את הלוגו של החברה שלכם על אחת מן המתנות הבאות תוכלו להיות בטוחים שהמהלך יועיל למיתוג החברה שלכם ואף עשוי לעזור לפרסום והגעה ללקוחות חדשים.

 

1. עטים, טושים ולוחות כתיבה

כלי כתיבה הם תמיד אופציה שימושית ופופולרית בקרב הלקוחות. אפילו מתנה פשוטה כמו עט בהכרח תגרום לעלייה ניכרת במידת החשיפה של המשרד שלכם שכן לעטים יש נטייה לעבור בין אנשים. אם אתם רוצים מתנה מעט יותר מתוחכמת ומעניינת אין גבול לאפשריות העיצוב והמיתוג של מוצרים כמו מרקרים, לוחות כתיבה ומחברות.

 

2. משחקי מחשבה וכריות לחץ

רבים מאיתנו עובדים שעות ארוכות במשרד ולעיתים אנו זקוקים לאמצעי להתאוורר או לפרוק לחץ. גאדג'טים קטנים כגון משחקי מחשבה או בובות וכדורים קטנים ורכים הם אמצעי מצוין להפגת לחץ שכזה ולא מעט מהלקוחות שלכם ישמחו לקחת מתנה קטנה ושימושית שכזאת למקום העבודה שלהם.

 

3. ספל, בקבוק שתייה או קופסת סוכריות

אכילה ושתייה הן עניין יומיומי ובהתאם לכך מעטים האנשים שלא ימצאו שימוש במתנות המתקשרות לכך. חבילת סוכריות קטנה היא תמיד משהו שכדאי לזרוק לתיק לעת הצורך וגם אם הלקוח שלכם בררן לגבי הספלים בביתו סביר להניח שהספל שהענקתם לו ימצא את עצמו באיזה משרד ויעניק לכם חשיפה במוקדים חדשים.

 

בין אם אתה עורך דין דיני עבודה, עורך דין אשר מתמחה בענייני גירושין או סנגור מומחה ברשלנות רפואית, חלוקה של מתנות ממותגות עשויה לסייע לך ליצור קשרים טובים יותר עם הלקוחות שלך ואף לפרסם את העסק שלך ולהיחשף ללקוחות חדשים.

 

משרד עורכי דין

אולי תאהבו גם את

מתנות ממותגות ראשית
מתנות ממותגות 5 המומלצים

מהן מתנות ממותגות חברות ועסקים רבים מחפשים בקדחתנות דרכים לקדם ולפרסם את העסק והחברה בקרב ציבור הלקוחות הפוטנציאלי שלהם. הם שוכרים את שירותיהם של משרדי

קראו עוד »
מיתוג עסקי

בניית מיתוג עסקי לעסק, גם אם הוא קטן או בינוני מצריכה בניית אסטרטגיה שיווקית שהושקעה בה מחשבה רבה ושימוש בכלים מתקדמים, זאת לשם הגשמת המטרות העסקיות ויצירת בולטות. מיתוג עסקי הוא למעשה הכלי הטוב ביותר אשר עומד לרשות בעלי עסקים כך שהעסק שלהם יוצג בצורה ויזואלית מעניינית, תוך שמירה על רלוונטיות וייחודיות אשר תבליט את העסק על פני המתחרים.

קראו עוד »