חיפוש

4 פריטים שישדרגו את הלוק שלכם ויהיו ייחודיים לכם בלבד!

יש כאלה שמשתמשים באופנה ובאביזרי אופנה כדי להיטמע בקהל ולא להיות מובחנים ויוצאי דופן, לעומת זאת,  יש בינינו אנשים שמחצינים את הייחודיות שלהם גם בממד הוויזואלי ותמיד שמחים למצוא פריטים אהובים שישדרגו את המראה שלהם וימשכו תשומת לב, גם משום שהם יוצאי דופן ומיוחדים. הנה ארבעה פריטים ייחודיים שיוכלו לשדרג לכם את הלוק

 

הטישירט הכי שלך

ההתאמה הייחודית הכי בולטת היא כמובן בלבוש. כל ג'ינס פשוט יכול להשתדרג בעזרת טישירט איכותית וייחודית. בין אם מדובר על הדמות החמודה מסדרת הילדים, בציטוט מרשים או במסר בלתי מתפשר אל העולם  – הדפסה איכותית ויפה, כמו ההדפסות של AllAround על חזית או על גב החולצה תהפוך אותה לפריט מעורר תשומת לב והערכה בקרב כל מי שייתקל בה ובאדם הייחודי שהגה אותה, יצר אותה ולובש אותה בגאווה.

חולצה קצרה

תיק ייחודי

אנחנו משתמשים בתיקים פשוטים כל הזמן: תיק בד בשביל הספרים שצריך להחזיר לספריה, תיקי אל בד כדי לארוז את הקניות בקלות ובנוחות או תיק שרוך בגודל מושלם לבקבוק מים וטלפון כשיוצאים לצעוד בערב, ברחובות העיר. בדיוק באותו האופן שאנחנו משקיעים זמן ומאמץ בבחירת תיקי צד או מזוודות, ראוי לתת כבוד דומה גם לתיקים הנוספים – וכאן אתם לא חייבים להיות כבולים לרעיונות של אחרים – על כל סוגי התיקים, מבד, מפוליאסטר או מאל-בד אפשר להדפיס כל  איור, תמונה, עיצוב או סמל.

 

הכובע הכי מקורי

הכובעים הכי מקוריים חבושים על הראשים הכי מעניינים ובישראל, ארץ שבה שלושת רבעי שנה השמש מחממת, כובעים, שהיו תמיד בחירה נבונה כדי להגן על עור הפנים והקרקפת, הפכו לפריט אופנה שרואים בכל מקום. אם אתם מאלה שתמיד חובשים כובע מצחייה כלשהו או כובע טמבל אופנתי וצבעוני – כדאי לזכור שאפשר לשדרג את המראה של הכובע בקלות ובמהירות – כובעים מודפסים הם גם שיטה נהדרת לזהות חברי קבוצה בקהל גדול – למשל ילדי קבוצה חבושים בכובעי טמבל כתומים עם הדפס של שם הקבוצה יכול להיות אמצעי נוח ויעיל לזיהוי קל.

כובע

בקבוק מים בסטייל

לא רק כובעים עברו מעולם הבריאות אל עולם האופנה, גם בקבוקי מים רב שימושיים עשו תהליך דומה – בקבוקי מים, בעיקר בקבוקים תרמיים, ששומרים על הטמפרטורה של המים, הם המענה הבריאותי לצורך לשתות כמות מספקת של מים ובקבוקים רב שימושיים הם הדרך לוותר על הייצור האדיר של בקבוקי פלסטיק חד פעמיים, שמזיק לסביבה.

בקבוק המים שלך כמעט כל הזמן בסביבה: על השולחן בעבודה, במחזיק הכוסות ברכב ובכל זמן, בתא נגיש בתיק – זה הופך את הבקבוק לחלק בלתי נפרד מהלוק ומאפשר להשתמש בהדפס על הבקבוק כאמצעי לייחד אותו ולשדרג אותו.

 

לסיכום

הדפסה אישית ומיוחדת על כל פריט אבל בעיקר על פרטי לבוש כמו חולצות, כובעים, גופיות, סינר לבישול ועוד, היא אפשרות מעניינת, מקורית וחכמה להיות ייחודיים ובלתי ניתנים להתעלמות.

שדרג את המראה שלך

אולי תאהבו גם את