חיפוש

אולטרה דיפ – האטרקציה למסיבה של פעם בחיים

אם אתם עומדים לתכנן אירוע מרגש בוודאי התחלתם לחשוב על האטרקציות השונות שיכולות להיות באירוע שלכם. שוק האירועים היום מלא באטרקציות חלקן מדהימות ממש!

ברור שאתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח של פעם בחיים ובצדק! בחיים חשוב לחגוג, להרים ולייחד את רגעי השיא. באירוע בלתי נשכח אנחנו מגבשים את המשפחה והחברים, משמחים ומרגשים את בעלי השמחה וצוברים זכרונות משותפים לכל החיים!

 

איך תדעו מה האטרקציה המושלמת לאירוע שלכם?

  • חישבו על האורחים – מה ידליק אותם ויגרום להם להתלהב ולשמוח איתכם? בכל אירוע חשוב להגדיר מה קהל היעד, כמה ילדים יהיו אם בכלל? האם אנחנו צריכות אטרקציות שגם ילדים יכולים להנות מהם? מה המבוגרים יכולים לאהוב וכיצד נגרום להם לשתף פעולה? ועוד.
  • חישבו על אופי האירוע – האם זו חתונה? בר מצווה? יום הולדת? איזו אווירה אתם רוצים שתהיה במסיבה? האירוע מתרחש בשעות הערב או בשעות היום? מה מיקום האירוע? איזה אטרקציה יכול להתאים למקום? לפי התשובות לשאלות אלו תוכלו להתאים את האטרקציה לאירוע.
  • חישבו על בעל או בעלי השמחה – מה יתאים להם? ממה הם יהנו במיוחד? תוכלו גם לשאול ולהתייעץ איתם.

 

אחת האטרקציות היפות ביותר שקיימות היום בשוק היא אולטרה דיפ! אם עוד לא שמעתם עליה אז הגיע הזמן היא יכולה להפוך את האירוע שלכם לחגיגה מטורפת. אולטרה דיפ מייצרת אווירת מסיבה של פעם בחיים והופכת את האירוע שלכם לחגיגה של אנרגיה חיובית ואווירת חוץ לארץ!

 

אז מה זה בכלל אולטרה דיפ ואיך זה עובד?

אולטרה דיפ הוא טרנד לוהט בכל העולם שעשה לאחרונה ״עלייה״ לארץ ויש רק חברת אירועים אחת שמפעילה את האטרקציה הלוהטת הזו!

חלקכם בוודאי הייתם בתאילנד ואם לא אז שמעתם על מסיבות הפול מון המדהימות המתרחשות כל ירח מלא בקו פנגן. מדובר במסיבות עם מוזיקה מדהימה, אווירת מסיבה יוצאת דופן והכי חשוב צבעוניות נדירה! במסיבות הפול מון נהוג ללבוש בגדים, מסכות ואיפור בצבעי אולטרה סגול אשר זוהרים בחושך. הרחבה הופכת בעקבות זה לאירוע פסיכדלי מדהים שנצרב בזכרון לזמן רב.

איפור הפול מון כבר הגיע לארץ לפני כמה שנים ומשחק תפקיד חשוב במסיבות מכל סוג: ימי הולדת, חתונות ועוד. אולי אפילו כבר ראיתם אותו באיזה אירוע והתלהבתם! אולטרה דיפ הוא גרסה הרבה יותר אקספרסיבית של פול מון והוא בוודאות יקח את המסיבה שלכם לחלל!

אולטרה דיפ לוקח את הרעיון של איפור ותלבושות ברוח פול מון ומעלה אותו רמה! אולטרה דיפ – פול מון בטבילה הוא גרסה מדהימה ומהממת של פול מון! על ידי טבילה של היד או איבר אחר בצבעים מיוחדים קורה משהו מדהים!

במסיבות פול מון רגילות לרוב תגיע מאפרת או מאפרות מקצועיות ויאפרו את האורחים וגם ממש יציירו עליהם דברים כגון פרפרים פרחים לבבות וצורות שבטיות. באולטרה דיפ אתם המאפרים של עצמכם והתוצאה הרבה יותר מרהיבה ומרשימה. כדי לייצר את האפקט של האולטרה דיפ מכניסים את היד למיכל מים עם צבעים מיוחדים הצפים על פני השטח – הצבעים יתפסו על היד ובעזרת הטכניקה הייחודית של אולטרה דיפ היד תהפוך לציור פסיכודאלי מהמם, זוהר בחושך ועוצר נשימה!  זה כל כך מרשים ויפה, קשה לתאר במילים! רחבת הריקודים הופכת לחלום, לפנטזיה מהממת שגורמת לאורחים להיות מהופנטים לאירוע שלכם. אזהרה: אם אולי לא ירצו ללכת הביתה!

אל הכיף המדהים הזה מצטרפים גם קעקועים אולטרה דיפ!

 

קעקועי אולטרה דיפ

קעקועים זמניים מיוחדים וממש קסומים. את הקעקועים האלה ניתן לראות גם באור יום והם גם ינצנצו ויזהרו באולטרה סגול. הקעקועים עשויים מחומרים בטוחים לשימוש ומאושרים על ידי משרד הבריאות ויורדים ממש בקלות עם מים וסבון. כך שהם בטוחים לכולם ואפשר להשתמש בהם גם באירועים עם ילדים.

 

לאיזה אירועים ולאיזה אנשים יכולה להתאים האטרקציה אולטרה דיפ?

הקסם באולטרה דיפ הוא שהוא מקסים את כולם וסוחף את האורחים לעולם סוראליסטי מיוחד ומדליק, ולכן באופן מפתיע הוא יכול להתאים למגוון אירועים.

אירועים עם די ג׳יי ורחבת ריקודים!

באופן טבעי האולטרה דיפ יכולה להיות חגיגה מדהימה ולהפוך להיות הכוכבמשל רחבת הריקודים! כך שאם אתם מתכננים לרקוד באירוע – אולטרה דיפ מושלמת עבורכם. באמת שלא תצטרכו כמעט שום דבר אחר. אנשים ממהרים לשתף פעולה כי זה מאד מגניב אך גם קליל וזורם. הכי חשוב: האולטרה דיפ גורם לאנשים לקום יותר ולרקוד יותר. מי לא רוצה לזוז כשהיד שלו צבועה בצבעים פסיכודליים זוהרים? זה מעודד אנשים לקום מהכיסא, להשתתף בפעילות ולהתחיל לזוז. ולא פחות חשוב אנשים לא יפסיקו לצלם וכך יהיו לכם זכרונות מדהימים מהאירוע וגם תיעוד ברשתות החברתיות!

אז חתונה, יום הולדת, מסיבת רווקים או רווקות – האולטרה סגול יקח אתכם למקומות חדשים של קסם!

אירועים עם ילדים

ילדים הכי אוהבים את האולטרה דיפ! הם ממש מתלהבים מזה כי לרוב הם לא ראו שום דבר דומה לזה לפי כן. באירועים עם ילדים חשוב לחשוב על אטרקציה שהם יהנו ממנה לא פחות מהמבוגרים. זה נותן להם משהו להתעסק איתו והם מרימים את כל האירוע עם המצב רוח הטוב והחמידות שלהם.

אירועים ״רציניים״

אם יש לכם אירוע רציני יותר נניח אירוע חברה או משהו בסגנון ואתם שואפים להקליל אותו תוכלו לעשות זאת ממש בקלות עם אולטרה דיפ. אם תמצאו שזה מתאים לאופי האירוע – אל תחשבו פעמיים. זה מגבש, משעשע וגורם לאנשים לזכור את האירוע לנצח.

אז אם אתם מתכננים אירוע מיוחד, נוצץ וחשוב ומחפשים אטרקציה מיוחדת שנחרטת בזכרון, גורמת לאנשים לרקוד וגם מאד מאד יפה – אולטרה דיפ נולד בשבילכם!

יאללה מסיבה!

משפחה וחברים

אולי תאהבו גם את