חיפוש

כל היתרונות של שיווק וקידום ממומן בגוגל!

העובדה שיש לכם אתר באינטרנט, עדיין לא מבטיחה לכם שרמת החשיה אליו תהיה כפי שאתם מצפים. הסיבה לכך היא שכדי להגיע לאתר שלכם בצורה לא ישירה הוא צריך להיות מדורג במקום גבוה ברשימת תוצאות החיפוש עבור מילים מסוימות. אם לא בניתם את האתר שלכם בצורה נכונה, יש רק דרך אחת שבה הוא יוכל להגיע למקום שאתם רוצים, והיא קידום ממומן.

 

קידום אתרים

קידום אתרים היא שיטה להביא אתר לרמת חשיפה גבוהה יותר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. אתר שנמצא במקום הראשון ברשימת התוצאות בעת חיפוש של מילים מסוימות יגיע לרמת חשיפה גבוהה יותר מהאתרים שנמצאים מתחתיו. רשימת התוצאות אינה מסודרת בצורה אקראית, וכדי להצליח להביא את האתר שלכם למקום גבוה יותר עליכם לפנות אל חברת קידום אתרים.

קידום אתרים

מהו קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל היא פשוט תשלום לחברת גוגל כדי שהיא תבצע עבורכם את הקידום. בעוד שניתן לקדם את האתר גם בלי סיוע של גוגל, באמצעות התאמתו לקריטריונים השונים שנבחנים על ידי אלגוריתם דירוג האתרים של גוגל, בקידום ממומן אנחנו נותנים לחברה לעשות את העבודה בשבילנו. גוגל תדאג שהאתר שלנו לא יידחק למקומות האחרונים ואנחנו נוכל להעלות את רמת החשיפה.

 

אין צורך לשנות את האתר

היתרון הראשון של קידום ממומן על פני הקידום האורגני הוא בכך שלא נדרשת מכם יותר מידי עבודה. ברגע שלעסק שלכם יש אתר קיים, שינוי שלו הוא דבר שדורש משאבים רבים ויכול לקחת לא מעט זמן. מנגד, בקידום ממומן כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט שיהיה לכם אתר, ומשם הדרך של חברת גוגל לקדם אותו תהיה קצרה.

 

השפעה מהירה

אם אתם נמצאים בקמפיין פרסום או שאתם מעוניינים להעלות בצורה מידית את מספר הלקוחות שלכם, קידום ממומן הוא הדרך הנכונה לעשות את זה. למרות היתרונות שיש לקידום אורגני, את ההשפעה שלו אפשר לבחון רק לאחר זמן. מנגד, בקידום ממומן תוכלו לראות השפעה זמן קצר אחרי שתתחילו בקידום.

 

אל תשכחו לקבל ייעוץ מקצועי

הדבר האחרון שחשוב לזכור הוא שגם בקידום ממומן יש ניואנסים שצריך להיות מודעים אליהם. זה לא שאתם משלמים כסף לחברת גוגל וביום שאחרי האתר שלכם מקבל רמת חשיפה גבוהה. כדי שהפרסום שלכם יהיה אפקטיבי, וכדי שחברת גוגל תוכל לתת לכם שירות טוב מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי מאיש פרסום שמבין בתחום הקידום הממומן.

 

לסיכום

כדי לקדם אתר בגוגל עומדות בפנינו שתי אפשרויות. האפשרות הראשונה היא קידום האתר בצורה אורגנית, ואילו הדרך השנייה היא קידום ממומן שלו באמצעות תשלום לחברת גוגל. היתרון של קידום ממומן הוא במהירות שבה נראה את ההשפעה שלו, יחד עם העובדה שהוא לא דורש מאיתנו לשנות את האתר הקיים. מומלץ לקבל ליווי מקצועי לטובת קידום ממומן.

שיווק ממומן

אולי תאהבו גם את