חיפוש

הכניסה שלך להייטק: תכיר שלוש משרות ללא צורך בניסיון קודם

שוק ההייטק הישראלי הוא מהשווקים החזקים ביותר בישראל ויש אף יגידו שהוא זה שמניע את הכלכלה הישראלית. קשה להכחיש את העובדה שעם כל השינויים הגדולים שהעולם עובר – העתיד הוא בטק. אנחנו רואים איך צצים עוד ועוד כלים של בינה מלאכותית וכיצד אנחנו חשופים לעוד ועוד אפליקציות וכמעט הכל נהיה דיגיטלי או וירטואלי.

לכן אם אנחנו מתבוננים נכוחה על העתיד ולמעשה גם על ההווה, אנחנו מבינים כמה חשוב ההיי טק בשוק העבודה ובכלל בחיים. אם מצאתם את עצמכם חושבים את המחשבות האלה, אתם בוודאי הייתם רוצים להשתלב בתעשיית ההייטק ויפה שעה אחת קודם.

יכול להיות שאתם חושבים שאין לכם את ההכשרה או הכלים המתאימים לכך אך לא כך הדבר. למעשה זו מחשבה קצת מיושנת – אם אנחנו מבינים שהעולם צועד לעבר הייטק  – אז הגיוני שכל כישור שיש לכם, כמעט, יכול להיות מומר לטובת משרה בהייטק. אז איך מתחילים? קבלו שלוש משרות ללא צורך בנסיון קודם שיאפשרו לכם להכנס לעולם ההייטק!

 

שלוש משרות בהייטק ללא צורך בנסיון קודם בהייטק

בודק תוכנה

לצד תפקידים השונים המגוונים שיש בהייטק תוכלו למצוא את התפקיד של בודק תוכנה. זה תפקיד חשוב מאד שאחראי בעצם על תו התקן ועל האיכות של המוצר אותו מספקת החברה. בחלק מהחברות לתפקיד זה לא צריך נסיון קודם אך אולי תצטרכו לעבור קורס או הכשרה לא ארוכה. אלה יתנו לכם את הבסיס להתחיל להיות בודקי תוכנה מצוינים. לפעמים אנשים מתחילים את דרכם שם ומשם מטפסים הלאה.

בודק תוכנה

מנהלי מוצר

מתוך מגוון משרות ללא ניסיון אחת המעניינות והמאתגרות ביותר היא ניהול מוצר. אם יש לכם נסיון קודם בניהול – ניהול מוצר בהייטק יכול להיות מדויק עבורכם. חשוב לציין שזה תפקיד מאד מורכב שכן מנהלי המוצר אחראים על כל הגורמים והפרטים הכי קטנים מרגע התחלת העבודה על המוצר עד השקתו וגם לאחר מכן. אתם צריכים כישורי ניהול מעולים ויכולת הובלת צוות מצוינת וכמובן שתצטרכו ללמוד הרבה דברים חדשים. אם אתם מגיעים עם נסיון תעסוקתי בניהול ממקום אחר – תוכלו למצוא את עצמכם נהנים ופורחים בתפקיד הזה.

 

האמנות והמדע של עיצוב UX/UI

עיצוב חווית משתמש (UX) ועיצוב ממשק משתמש (UI) הם מרכיבים חיוניים ליצירת מוצרים ופלטפורמות דיגיטליות מוצלחות. אם יש לכם רקע או למדתם עיצוב – זה יכול להיות כיוון מדהים עבורכם. לרוב תצטרכו לעשות קורס, אך היום קיימים בשוק קורסים קצרים יחסית שיכולו לעשות איתכם את האדפטציה מהכלים שיש לכם – לכלי הייטק וכך תוכלו להשתלב בהייטק באחד מהתפקידים המרתקים ביותר!

לסיכום עליכם להיות יצירתיים, מלאי אמונה עצמית, מוכנים לעבוד ולעיתים גם סבלניים וכך תוכלו להשתלב בעולם ההייטק. אם אתם חכמים, בעלי יכולת למידה ובעלי מוטיבציה יהיה לכם קל יותר. חפשו את המשרות המצוינות התפקידים השונים בהייטק שלא דורשות נסיון קודם – וכך התחילו את הצעדים שלכם בעולם ההייטק המרתק!

ביטוח הובלות

אולי תאהבו גם את