חיפוש

מה הפרס הכי גדול בטורניר פוקר?

עולם הפוקר התחרותי מציע לשחקנים הטובים ביותר את האפשרות לזכות לא רק בתהילה ויוקרה אלא גם בפרסים כספיים מפתיעים שיכולים להגיע למליוני ואפילו עשרות מיליוני דולרים! אבל מהם בדיוק שיאי הזכיות בכסף בעולם הפוקר? בואו נבחן במאמר זה את הפרסים הגדולים ביותר המוצעים בטורנירי העל היוקרתיים והתחרותיים ביותר כיום:

 

אליפות העולם בפוקר (WSOP)

אליפות העולם בפוקר (World Series of Poker), הידועה גם בקיצור WSOP, היא סדרת טורנירי פוקר רבי משתתפים הנחשבת לאירוע הבכיר והחשוב ביותר בתחום. האליפות נערכת מדי שנה החל משנות ה-70 בלאס וגאס. בטורניר המרכזי של האליפות, הידוע בשם אירוע הדגל "האיש ששרד" (The Main Event) בפורמט טקסס הולדם ללא הגבלה, הפרס על המקום הראשון הוא לא פחות מ-10 מיליון דולר!

הזוכה במקום הראשון באירוע הדגל זוכה גם בצמיד הסמלי של האליפות. בנוסף לפרס העתק באירוע המרכזי, מתקיימות באליפות עשרות תחרויות נוספות במגוון פורמטים וסגנונות עם פרסים של מאות אלפי ואף מיליוני דולרים. סך הפרסים בכל הטורנירים באליפות העולם יכול להגיע לעשרות מיליוני דולרים. הזוכה הכללי באליפות יכול לצאת עם פרס כולל של בין 10 ל-15 מיליון דולר ואף יותר.

הפרס הגדול ביותר בפוקר

סיבוב המיליונים בפוקר (PCA)

סיבוב המיליונים בפוקר (Poker Players Championship), הידוע גם בקיצור PCA, הוא טורניר פוקר חשוב נוסף הנערך אף הוא בלאס וגאס במקביל לאליפות העולם.

כמו באליפות העולם, גם כאן באירוע הדגל של סיבוב המיליונים המכונה "המאבק הגדול" (The Big One for One Drop) בפורמט טקסס הולדם היוקרתי ללא הגבלה, הפרס הראשון הוא אדיר – לא פחות מ-10 מיליון דולר!

בשנת 2022 אף שובר השיא כשהפרס הראשון הגיע לסכום מסחרר של 20 מיליון דולר. הטורניר כולל גם אירועים נוספים עם פרסים של מאות אלפי ומיליוני דולרים. הזוכה הכללי יכול לצאת עם פרס של למעלה מ-15 מיליון דולר.

 

אליפות אירופה בפוקר (EPT)

אליפות אירופה בפוקר (European Poker Tour) או בקיצור EPT היא סבב טורנירים אירופאי יוקרתי החל מ-2004. האירוע המרכזי והגדול ביותר הוא הגרנד פינלה אירופה (EPT Grand Final) הנערך מדי שנה במונטה קרלו שבמונקו. באירוע זה הפרס על המקום הראשון הוא 5 מיליון אירו, ששווה כ-5.2 מיליון דולר אמריקני.

בנוסף לגרנד פינלה מתקיימים עשרות אירועי EPT נוספים לאורך השנה ברחבי אירופה עם פרסים של מאות אלפי עד מיליוני אירו לזוכים במקום הראשון.

הפרס הגדול ביותר בפוקר

על אתרי פוקר אונליין ופרסים

אתרי פוקר מקוונים כמו לדוגמה 7xl מהווים כיום זירה חשובה להכנה של שחקנים לקראת השתתפות בטורנירי ענק כמו אלו שתוארו. שחקנים רבים מנצלים את אתרי הפוקר כדי להתאמן, לפתח אסטרטגיות ולשפר את מיומנות המשחק שלהם.

זאת מכיוון שאתרי הפוקר הטובים מציעים מגוון רחב של משחקים בפורמטים שונים, כמו גם טורנירים יומיים עם פרסים כספיים אמיתיים. כך שחקנים יכולים להתחרות ו"לחדד" את יכולותיהם בתנאים מאתגרים ותחרותיים.

הניסיון והביטחון שנרכש באתרי פוקר מובילים שחקנים רבים להצליח יותר גם בזירות היוקרתיות, ואף לזכות בפרסים הגדולים של מיליוני הדולרים בטורנירים כמו אליפות העולם. ישנו קשר הדוק בין עולם הפוקר המקוון לבין הזירה התחרותית הגלובלית.

 

סיכום

כפי שראינו, טורנירי הפוקר הגדולים והחשובים ביותר בעולם מציעים פרסים עתקיים של מיליוני ואפילו עשרות מיליוני דולרים עבור הזוכים. הפרסים הגבוהים ביותר הם באירועי הדגל של אליפות העולם WSOP, סיבוב המיליונים PCA ואליפות אירופה EPT בהם ניתן לזכות ב-10 מיליון דולר ומעלה על המקום הראשון.

אלו סכומי כסף אדירים שמספיקים כדי לשנות את חיי הזוכה לחלוטין. עבור שחקני פוקר מקצוענים החלום לזכות באחד הפרסים הגדולים הללו מהווה מנוע מרכזי לאימונים, תחרויות והתמדה במשחק.

הפרס הגדול ביותר בפוקר

אולי תאהבו גם את