חיפוש

איך הסושיאל עוזר להתמודדות של מטופלי גליובלסטומה

מי שחולים במחלת הגליובלסטומה, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר דרכים שונות שיאפשרו להם להקל על הקושי שהם חווים. שכן, זה ידוע שמדובר במחלה לא קלה שכוללת התמודדות עם תופעות לוואי מורכבות. החלטנו לנסות ולסייע למתמודדים עם סרטן המוח וחזרנו עם מדריך מקיף שיציג הפעם איך הסושיאל יכול לעזור בהתמודדות. הישארו אתנו ותגלו את כל התשובות.

 

העזרה ה – 1 שתמצאו ברשת: תמיכה מחולים אחרים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בדרכים שבאמצעותן הסושיאל עוזר למטופלי הגליובלסטומה ולא לכתוב מילה או שתיים על תמיכה מצד חולים אחרים. האינטרנט שינה את החיים של רבים מאתנו. הוא אפשר לנו לשוחח עם אנשים שנמצאים במרחב עשרות, מאות ואפילו אלפי קילומטרים (דבר שלא התאפשר עד לפני כמה שנים, לא בקלות).

מי שחולים במחלה, יכולים להגיע אל חולים אחרים ולשתף אותם בתחושות שלהם. שיח עם חולים אחרים יכול להוביל להקלה משמעותית והתמודדות מיטבית עם המחלה. נציין כי אלה הדרכים שיאפשרו להגיע אל חולים אחרים במחלה זו:

  • כניסה לפורומים שעוסקים בסרטן המוח
  • כניסה לקבוצות פייסבוק
  • קהילות של חולי גליובלסטומה בוואצאפ ועוד

טיפול בגליובלסטומה

העזרה ה – 2 שתמצאו ברשת: פרטים עדכניים אודות מכשירים טיפוליים מתקדמים

קראנו אינספור פרטים ברחבי הרשת עד שהגענו לפרטים על מכשירים ייעודיים שמאפשרים לטפל בגליובלסטומה. שימו לב – אנחנו לא מתכוונים לטיפול במחלה בבית החולים או במכון רפואי כלשהו. הכוונה שלנו נוגעת לקבלת טיפול בגליובלסטומה בבית. שכן, יש מכשירים מתקדמים שמאטים את קצב התפתחות התאים ומביאים להקלה במחלה.

 

מתעניינים במכשיר המתקדם? הנה מידע נוסף שכדאי שתכירו אודותיו

מי מכם שמתעניינים במכשיר המוכר ביותר שמוצע כיום בתחום, ישמחו וודאי להכיר את שמו. מדובר באופטיון, מכשיר מתקדם שלא מצריך טיפול פולשני. מי שחולה במחלה יכול להשתמש בו בבית בקלות. רגע לפני שנעבור אל העזרה השלישית שתקבלו ברשת, נספר לכם שהמכשיר קיבל את אישור משרד הבריאות ואפילו את אישורם של המכון האמריקאי והאירופאי, כך שאתם יכולים להיות בטוחים בכך שמדובר במכשיר מתקדם שנמצא כיעיל במיוחד.

טיפול בגליובלסטומה

העזרה ה – 3 שתמצאו ברשת:  מחקרים שנערכו לאחרונה בתחום

יש לא מעט פרטים אודות מחקרים חדשים שנערכו בחודשים האחרונים בתחום זה. מי מכם שלא מפחדים מקריאה בשפה האנגלית, יוכלו למצוא עשרות מחקרים חדשים שמציגים כל מיני מכשירים מתקדמים וטיפולים שצפויים לשנות את חייהם של החולים במחלה. אנו ממליצים לכם לנסות ולקרוא לפחות מאמר אחד, כדי להבין כמה עבודה מתבצעת בשטח באופן יום יומי על ידי חוקרים חרוצים.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הדרכים שבאמצעותן הסושיאל עוזר למטופלי הגליובלסטומה להתמודד עם המחלה. עכשיו אתם מכירים בדרכים אלה, כך שנותר לכם רק ליישם אותן במלואן ולקבל את כל האינפורמציה הדרושה לכם, כדי שתוכלו להתמודד עם המחלה על הצד הטוב ביותר.

טיפול בגליובלסטומה

אולי תאהבו גם את