חיפוש

יתרונות באינטרנט כשר

האדם המערבי בשנת 2023 הוא צרכן אינטרנט מובהק שמבלה יותר ויותר שעות בחברת הסמארטפון ברשת המקוונת.לעובדה זו יתרונות של גישה חופשית למאגרי מידע ונוחות שימוש, עם זאת, אינטרנט ללא כל אמצעי חסימה הוא כלי ממכר שחושף את המשתמשים לכל סוגי התכנים מבלי לאפשר לאדם את החופש לא לדעת

. האינטרנט הכשר אם כן, פותח כפתרון גלישה בטוח עבור משתמשים המעוניינים לצמצם את רמת החשיפה וליהנות מכוח השליטה באינטרנט ולא להפך. להלן מספר יתרונות המאפיינים את האינטרנט הכשר:

 

פרודוקטיביות מוגברת

ויזואליות מושכת, צורך בנוכחות ברשת וריבוי תכנים בלתי מבוקרים – הם מתכון בטוח לבזבוז זמן עד להתמכרות. אינטרנט ברמת חסימה גבוהה מסנן את אתרי התוכן בצורה מדויקת ומאפשר גישה רק לאתרים שהוגדרו מראש כנצרכים

. האינטרנט הכשר מאפשר לאדם לבצע פעולות ברשת מבלי לבלות שעות ארוכות בשיטוט מקוון. עובדה זו מעלה באופן ניכר את רמת הפרודוקטיביות של האדם.

זו הסיבה אגב, שמעסיקים רבים החליטו להציב סינון על הרשתות האינטרנטיות במקום העבודה – על מנת לייעל את החברה מבחינה עסקית ולהשיג מספר שעות עבודה גדול יותר מצד העובדים.

פרודוקטיביות מוגברת

בטיחות מקוונת

העולם מקדש את חופש הבחירה ואת הזכות לדעת. משתמשים המעוניינים בחסימה על יכולות הגלישה שלהם, הם משתמשים בחרו בזכות שלא לדעת.

מכוח מניעת החשיפה יכולים הגולשים ליהנות מתוכן איכותי שתואם את אורחות חייהם ואת סגנון ההשקפה שלהם. זו האפשרות לגלוש בצורה חופשית וליהנות מבחירה אישית וממרחב מקוון שאינו מציע תוכן בלתי הולם.

בטיחות מקוונת

 

חוויה מקוונת חיובית יותר

שיימינג ופוגענות הם תופעות שהפכו לחלק אינטגרלי מהחיים במרחב האינטרנטי. קשה מאוד לעצור אותן בהיעדר גורם מפקח ויכולת שליטה אמיתית על התכנים שכל משתמש מחליט להעלות.

כך גם תמונות בלתי ראויות, מסרים אלימים ותכנים שלא מתאימים לילדים כלל – הפכו להיות נגישים לכל גולש, גם אם גילו צעיר וגם אם לא היה כלל מעוניין להיחשף לתכנים מהסוג הזה.

אינטרנט כשר מספר חווית שימוש חיובית בהתאם להגדרות סינון חזקות שמרחיקות תכנים בלתי רצויים ומנגישות תוכן נקי וחיובי בלבד.

 

בחירה בעולמות תוכן לפי ציפיות המשתמש

בבחירת רשת מסוננת בצורה כשרה, מחזיר האגם לעצמו את החירות שניטלה ממנו כשהרשתות החברתיות ומבזקי החדשות קבעו לו את סדר היום.זו ההזדמנות להגדיר את התחומים הנכונים לשימוש לעומת תכנים שראוי להתרחק מהם וליהנות מחשיבה צלולה, שליטה מקסימלית ויכולת בחירה חופשית מושלמת.

 

יוסי תקשורת – ספק אינטרנט כשר ששווה להכיר

יוסי תקשורת הוא ספק נטפרי מוביל שמנגיש אינטרנט כשר בצורה הנוחה והיעילה ביותר. ליוסי תקשורת אפשרויות ל-3 מסלולים שונים לחיבור אינטרנטי כשר על פי הגדרות הלקוח: מסלול קווי, חיבור לווייז בלבד ומסלול סלולרי באמצעות נטסטיק.

לקוחות החברה מספרים על חווית שירות יוצאת דופן, גלישה סופר נוחה ומהירה והעיקר: חיים של אושר עם גלישה כשרה ובטוחה.

יתרונות באינטרנט כשר

אולי תאהבו גם את