חיפוש

האם מחסן גינה מפלסטיק עדיף על מחסן גינה ממתכת?

אתם מתלבטים בין מחסן גינה מפלסטיק או ממתכת? חשוב שתדעו שלכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, כך שלפני שאתם מחליטים סופית הכנו עבורכם מדריך קצר ליתרונות וחסרונות של מחסני גינה מחומרים שונים כדי שיהיה לכם יותר קל להתאים לעצמכם את מה שאתם צריכים ולבחור נכון. 

 

איי די גרדן – כל מה שחלמתם הופך למציאות

איי די גרדן מייבאת ומשווקת בישראל פתרונות הצללה ואחסון לגינה, החל ממחסנים ועד לפרגולות וגזיבו וסככות לרכבים. באתר החברה תוכלו להתרשם מן המגוון העצום של מחסני פלסטיק, מתכת, עץ ופנל מבודד בעיצובים מלהיבים בסגנונות שונים שיתאימו לכל בית ולכל גינה ויכניסו סדר וארגון בכל ציוד הגינון שלכם, התחביבים או טיפוח הגינה שלכם ללא מאמץ.

מחסן גינה מפלסטיק

האם מחסן גינה מפלסטיק עדיף על מחסן גינה ממתכת?

כדי לענות על השאלה הזו כדאי שנבחן את היתרונות מול החסרונות של מחסני הפלסטיק והמתכת, כאשר הבחירה ביניהם תלויה בצרכים וברצונות שלכם:

 

מחסן גינה מפלסטיק

מחסן פלסטיק רחוק להיות צעצוע ילדים כפי שרבים חושבים, חלק מהדגמים נעזרים בחיזוקים מפלדה וגג המוגן מקרינת שמש לעמידה בתנאים קשים של מזג אויר. כמו כן, הם מצויידים ברצפה המתאימה להנחה על משטח חלק. יש אופציה לרכוש מייצב רצפה לאיזורים שבהם הקרקע אינה שטוחה.

יתרונות: המחיר משחק תפקיד מרכזי עם תמורה הולמת מאד עבור הכסף שלכם. החסרון היחיד שיש לו הוא שמחסן גינה מפלסטיק שנקנה מאיכות ירודה לא מחזיק מעמד זמן רב, אך באיי די גרדן מחסני הפלסטיק הינם מתוצרת איכותית ברמה גבוהה מאד ומאריכת שנים.

מחסן גינה מפלסטיק

מחסן גינה ממתכת

מחסני מתכת מתחלקים למחסני מתכת רגילים ומחסני מתכת פרימיום. היתרון שלהם הוא המחיר הזול והנמוך משמעותית ממחסני הפלסטיק והעץ, אך הם גם נטולי עיצוב ותחכום. הם מתאימים בעיקר למי שמחפש פרקטיקה ופחות אסתטיקה.

החסרון הוא הטמפרטורה הגבוהה שהם עלולים להגיע אליה בקיץ מחום השמש, כך שלא מומלץ לאחסן בהם פריטים הרגישים לחום. מחסני המתכת פרימיום צבועים בצבע מיוחד המסייע להם להשאר קרירים ולכן הם עדיפים במזג האויר הישראלי השמשי.

 

מחסני גינה מעץ ומפנל מבודד

באיי די גרדן תוכלו למצוא בנוסף על מחסני המתכת והפלסטיק גם מחסני גינה מעץ ומפנל מבודד אשר גם להם יתרונות רבים. מחסני העץ מגיעים עם עיצוב מרהיב, כפרי וקלאסי שיהפוך לפנינת הגינה שלכם, ואילו הפנל המבודד מצטיין במראה אורבני ומודרני ונראה כחלק בלתי נפרד מן הבית ומגיעים עם תריס ונציאני למשרד גינתי מרהיב.

 

לסיכום

באיי די גרדן תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של מחסני גינה מעץ, מתכת, פלסטיק ופנל מבודד לכל צורך ולכל מטרה. החברה מייבאת את מחסני הגינה מהיצרנים המובילים בעולם באיכות גבוהה במיוחד, מראה מרהיב ועמידות לשנים.מחסן גינה מפלסטיק

אולי תאהבו גם את