חיפוש

כל מה שרציתם לדעת על הסרטים העסקיים

מעוניינים לפרסם ולמתג את העסק שלכם בצורה ייחודית ומקורית? הפקת סרט תדמית עבור העסק או החברה שלכם היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת! סרטים עסקיים הם הפרסומות האולטימטיביות עבור העסק שלכם, ואחת הדרכים המהנות ביותר להיכנס ללב הלקוחות ולהרחיב את מעגל הקליינטים שלכם. במאמר הבא, נסביר לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על הפקת סרטים עסקיים וכיצד מתבצע כל התהליך. 

 

מה זה סרט עסקי

אם לא חייתם על הירח בכמה שנים האחרונות, ודאי יצא לכם להיתקל ברחבי הרשת ובטלוויזיה במגוון פרסומות וסרטוני תדמית לעסקים וחברות שונות. אותם סרטוני תדמית, או סרטים עסקיים, הם דרך מצוינת להעלות את המודעות לעסק שלכם וליצור עבורו תדמית חיובית. התהליך של הפקת סרט עסקי כוללת מספר שלבים חשובים, שהם בין היתר מנת חלקם של הפקת כל סרט באשר הוא – כולל סרטים הוליוודיים שוברי קופות.

הפקת סרט עסקי

מה הם השלבים בהפקת סרט עסקי

למטה, תוכלו למצוא את שבעת השלבים העיקריים בהפקת סרט עסקי:

  • חשיבה על הקונספט: לפני שאנחנו בכלל ניגשים למלאכת ההפקה של הסרט העסקי שלנו, עלינו לחשוב על הקונספט של הסרט. כלומר, מה הן המטרות אותן אנחנו מעוניינים להשיג, מה הסגנון בו נרצה לעשות את הסרט העסקי שלנו וכדומה. האם מדובר בסרט עסקי הומוריסטי, או שאנחנו בכלל מעוניינים לשדר מקצועיות ורצינות ללא רבב?
  • הערכת תקציב: לאחר שאנחנו יודעים מה אנחנו מעוניינים לעשות עם הסרט ואיך אנחנו מעוניינים שהוא יראה, עלינו לחשוב על התקציב אותו אנחנו מעוניינים להשקיע בסרט העסקי שלנו. על סמך התקציב, נוכל לכתוב תסריט שיתאים לעלויות הצפויות ולהבין מה יידרש מצוות ההפקה.
  • כתיבת תסריט: תסריט הוא למעשה "המתכון" של הסרט העסקי שלנו. בתסריט למעשה כתובים כל הטקסטים, כל הפעולות וכל מה שבעצם נראה על המסך מא' ועד ת'. חשוב מאוד לכתוב את התסריט בצורה ברורה ומקצועית ככל הניתן, כדי שצוות ההפקה והבמאי ידעו בדיוק איך הסרט העסקי שלנו צריך להראות.
  • הפקה מוקדמת: לאחר שבידנו תסריט כתוב, נרצה להכין מראש את כל הדברים שנצטרך לפני הצילומים. דברים אלו יכללו בין היתר חפצים, צוות שחקנים, תלבושות, לוקיישנים וכדומה.
  • צילומים: כעת מגיע החלק המהנה ביותר של הפקת הסרט העסקי! בשלב הצילומים, נראה כיצד הרעיון הראשוני שלנו הופך לסרט של ממש. בהתאם לאורך הסרט העסקי שלכם, ימי הצילומים עשויים להמשך בין יום אחד לבין מספר ימים.
  • עריכה: בשלב העריכה אנחנו נבחר את הצילומים הטובים ביותר מימי הצילומים ונערוך אותם ביחד לכדי סרט שלם אחד המותאם לפלטפורמות הרלוונטיות.
  • פרסום: כעת כשיש לנו סרט מוכן להפצה ביד, נרצה לפרסם אותו ולשווק אותו בפלטפורמות המעניינות אותנו. זה יכול להיות ברשתות החברתיות, ביוטיוב ובטלוויזיה, הכל בהתאם לקהל היעד שלכם ולאסטרטגיית הפרסום בה בחרתם.

הפקת סרט עסקי

אולי תאהבו גם את