חיפוש

איפה מוצאים קופונים פעילים לאלי אקספרס?

מי לא מכיר את המעצמה האינטרנטית שהיא אלי אקספרס? מצעצועים לבגדים ועד מכשירי חשמל וציוד לגינה, אפשר למצוא באתר הזה הכול. אפילו דברים קצת מוזרים. אבל איך אפשר להוזיל את הקניות האלו, שבסופו של דבר יוצאות לא מעט כסף? במאמר זה נבין היכן ניתן למצוא את הקופונים הכי שווים לאלי אקספרס, כדי לחסוך עוד קצת בקנייה הבאה שתעשו של מגנטים למקרר בצורת חציל. זה בסדר, אנחנו לא שופטים.

 

אלי אקספרס – הכול מהכול

אלי אקספרס הוא כולבו אינטרנטי, חד משמעית. אפשר לבלות שעות בחיפושים בו ולגלות מוצרים שבכלל לא ידעתם שאתם צריכים (נעליים בצורת כפות רגליים של דוב? מכשיר לחיזוק שרירי האצבעות? ספריי להקלה על כאבי לשון?) וגם מוצרים שתמיד רציתם אבל היו יקרים מידי במקומות אחרים.

קופונים פעילים לאלי אקספרס

להוזיל את הקניות הגדולות

כולנו מכירים את התופעה הזאת, נכנסנו לאלי אקספרס בשביל משהו מאוד ספציפי – ויצאנו עם עגלת קניות שיש בה 15 מוצרים. אופס! איך אפשר ליהנות מהמגוון שיש באתר, מבלי לשבור את הכיס? נכון, אלי אקספרס זולים באופן משמעותי מחנויות אחרות, אבל כשמוסיפים דבר לדבר לדבר… אפשר למצוא את עצמנו עם חשבון של 200$ בלי למצמץ. מה אפשר לעשות?

 

קופונים, רבותיי!

בעזרת חיפוש פשוט בגוגל, אפשר למצוא מאות אם לא אלפי אתרים שיבטיחו לכם קופונים נהדרים לאלי אקספרס. איזה כיף. אבל מה, הקלדנו: אלי אקספרס מבצעים כבר עשר פעמים ואויש, לחצנו על הלינק – והקופון פג. איך אפשר ללכת על בטוח? ישנם אתרים שמתחזקים רשימה ובה קופונים לאלי אקספרס, מעדכנים אותה כך שהיא תמיד אפ טו דייט, ולא משנה מתי תלחצו על קופון – הוא תמיד יהיה פעיל!

קופונים פעילים לאלי אקספרס

דברו איתי במספרים

אז העגלה הולכת ומתמלאת, ואתם מחפשים קופון מהימן שיוריד מהסכום שמופיע כרגע באתר. למה לא לחסוך בין עשרות למאות שקלים אם אפשר? קבלו כמה אופציות שוות במיוחד:

  • 6$ הנחה בקניה מעל 50$
  • 9$ הנחה בקניה מעל 80$
  • 14$ הנחה בקניה מעל 140$
  • 24$ הנחה בקניה מעל 200$

 

יש גם הטבות!

בנוסף לקופונים, כדאי לחפש קישורים להטבות שונות. חשוב כמובן שגם כאן נמצא הטבות שעדיין בתוקף, ולא נבזבז את הזמן שלנו בלחיצות מיותרות. כמה דוגמאות:

  • עד 60% הנחה על מוצרים להורים ולתינוקות
  • עד 40% הנחה על אביזרים לטלפון
  • מבצעי השבוע – עד 70% על פריטים נבחרים

 

לסיכום

קניות באינטרנט זה כיף, זה ממכר, וזה… יכול לצאת מאוד יקר. נכון שמראש נכנסו לאתר שמציע מוצרים זולים, אבל מהר מאוד הסכומים נערמים ואנחנו יוצאים עם חשבון גדול. כדי להוזיל את הקנייה כדאי למצוא מקור מהימן של קופונים שתמיד יהיו פעילים, והטבות אקסקלוסיביות שיהפכו את חווית הקנייה שלכם לקצת פחות שוברת כיס.

קופונים פעילים לאלי אקספרס

אולי תאהבו גם את