חיפוש

האם סך עוקבים נמוך באינסטגרם משפיע על הרצון לעקוב אחרי אותו פרופיל?

בני אדם הם בריות מופלאות. המצאנו חומרים כמו פלדה וזכוכית, בנינו בניינים ויצרנו המצאות וחידושים – אבל אנחנו יכולים להיות גם מאוד פרימטיביים לפעמים. אחד המקומות שבהם אנחנו הכי פרימיטביים – הוא הצורך שלנו לעשות מה שכולם עושים. בסוציולוגיה, תופעה זו נקראת 'תופעת העדר'. אבל מה הקשר בין תופעת העדר לבין קניית עוקבים באינסטגרם? המשיכו לקרוא וגלו!

 

הקשר בין אטרקטיביות של פרופיל ומספר עוקבים

מספר עוקבים נמוך בחשבון האינסטגרם העסקי או הפרטי שלכם עשוי להשפיע במידה מסוימת על תפיסת המותג שלך ועל מהימנות הפרופיל שלכם. במילים אחרות – סך עוקבים נמוך באינסטגרם יכול להשפיע על הרצון לעקוב אחרי אותו פרופיל. זה כמובן, לא הגורם היחיד שקובע את האמינות, אבל נגיע לכך בהמשך.

סך עוקבים נמוך באינסטגרם משפיע על הרצון של הגולשים לעקוב בגלל האפקט של תופעת העדר שהזכרנו קודם. אנשים רוצים לעשות מה שכולם עושים. אם כולם, או הרבה אנשים, עוקבים אחרי דף אינסטגרם מסויים – זה יוצר לדף הזה קרדיט חברתי, וגורם לאנשים לרצות להיות חלק מ-"העדר".

קניית עוקבים באינסטגרם

איך לגרום לאנשים לרצות לעקוב אחריכם באינסטגרם

מספר עוקבים נמוך בפרופיל האינסטגרם שלך עלול להשפיע על החלטתם של אנשים אחרים לעקוב אחר החשבון שלכם. במקרים מסוימים, אנשים עשויים לתפוס מספר נמוך של עוקבים כסימן לכך שהתוכן שלך אינו רלוונטי או מעניין, או שהדף לא פעיל. דרך אחת לגרום לאנשים לרצות לעקוב אחריכם באינסטה היא על ידי קניית עוקבים באינסטגרם.

עם זאת, חשוב לזכור שגורמים אחרים, כמו האיכות והעקביות של התוכן שלכם, המעורבות שלכם עם העוקבים שלכם והמוניטין הכולל של המותג שלכם, יכולים להיות גם הם בעלי השפעה גדולה על משיכת עוקבים חדשים לחשבון האינסטגרם שלכם.

 

אילו גורמים נוספים משפיעים על אטרקטיביות של דף אינסטגרם

כמו שכבר ציינו, למספר העוקבים יש השפעה קריטית על האטרקטיביות של דף האינסטגרם שלכם. יחד עם זאת, ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על האטרקטיביות. הנה 4 מהם:

 

איכות התוכן

פרסום של תוכן איכותי, ורלוונטי באופן עקבי חשוב לא פחות ממספר העוקבים שיש לכם.

 

מעורבות

מעורבות גבוהה (כגון לייקים, תגובות ושיתופים) בוודאי תשפיע על המותג שלכם באופן משמעותי.

קניית עוקבים באינסטגרם

מוניטין

המוניטין של המותג שלכם, בין הוא אתם עצמכם ובין אם הוא המוצרים או השירותים שאתם מציעים, הם גורם מפתח בקביעת מהימנות דף האינסטגרם שלכם. מתוך כך – גם האטרקטיביות של הדף שלכם.

 

שירות לקוחות

מתן שירות לקוחות מעולה ומענה לפניות וחששות של לקוחות יכולים גם לעזור לבנות אמון ואמינות עבור העסק שלכם. הנקודה הזו היא למעשה מעין חיבור בין מעורבות ומוניטין.

 

סיכום

לסיכום, מספר עוקבים נמוך באינסטגרם אכן משפיע על הרצון לעקוב אחרי אותו פרופיל. לכן חשוב להשקיע בו.

קניית עוקבים באינסטגרם

אולי תאהבו גם את